AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Han er litt vanskelig.. Men problemet er at jeg sier det noen ganger til han «ååh du er så vanskelig», og da plukker brødrene opp det også.. Og de og har sagt det. Men han er virkelig en tverr unge. Han henger seg opp i ting, hvis han f eks vil ha brødskive med nugatti på og ikke får det, så kan han rope «jeg vil ha nugatti» med sutrete stemme sikkert 30 ganger etter hverandre. Vi sier, «ja, jeg skjønner det, men nugatti spiser vi bare på helg» osv.. Men han gir seg ikke, og til slutt må vi bli streng, og si ifra. Han er håpløs å legge. Han legges, vi leser bok og koser på rygg. Men det blir ikke nok, han kommer opp hundre ganger av div grunner. Til slutt må vi bli streng da og. Sånn som i morges da, da er han så trøtt. Alt er galt, alt er vanskelig. Broren står i gangen og er redd for å komme for sent. Må til slutt si til han, at nå må vi dra, så får du gå til skolen. Jeg hevet stemmen og tok han hardt i hånden. Vet ikke om jeg er egnet til å være mamma til denne 6 åringen jeg. Han får nok traumer av at jeg blir så streng. Men vet ikke hva jeg skal gjøre.. Prøver alltid å løse det med å snakke med han, prøver å møte han på følelsene.. Hva kan jeg gjøre? Har så ofte dårlig samvittighet.. Sånn som i dag etter jeg leverte han på skolen. For han er søt og god, men såå vanskelig ❤️🥲 Anonymkode: 083bd...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå