AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Hei, Jeg har nylig blitt diagnousert med adhd. Legen har fortalt meg at man ikke skal drikke de dagene man bruker adhd medisin. Jeg føler ikke medisinene virker som de skal når jeg hopper over dager for å dra ut med venner. Jeg finner ikke noe ordentlig svar på hvorfor denne blandingen skal være farlig? Det er sant at adhd medisiner gjør at du får større alkoholtoleranse. Men spørsmålet mitt er om alkohol forsterker effekten av medisinen? Hvis nei, hvorfor ska det være farlig å drikke på medisiner hvis man klarer å kontrollere alkoholinntaket? Anonymkode: 580cc...84d
Perelandra Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg