Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Misjonærstilling er den beste Urtolig nice å kjenne at han kommer dypt inn i meg! Stillingen får meg også til å føle meg så kvinnelig og hjelpeløs.... Dette tenner meg VELDIG Klemz Kaja
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Uenig. Synes den er kjedelig, med mindre beina mine befinner seg på hver sin side av skuldrene hans. Og da er det vel ikke misjonær lengre?
Hu i Svingen Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt.
Gjest GreenSky Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt. ← Samme her.
monja Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt. ←
Gjest baby-E Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt. ←
Lenestol Skrevet 3. februar 2006 #9 Skrevet 3. februar 2006 Jess, misjonæren ruuuuler. Litt forandring må til av og til, men når alt kommer til alt er den vinneren.
Gjest Jalileh Skrevet 3. februar 2006 #10 Skrevet 3. februar 2006 Jeg liker den også veldig godt. Man får øyekontakt blandt annet. Og det er deilig.
Gjest Amaya Skrevet 3. februar 2006 #11 Skrevet 3. februar 2006 Hmmm... jeg foretrekker bakfra... sikkert mer primitiv jeg da.
Våken Skrevet 3. februar 2006 #12 Skrevet 3. februar 2006 Uenig. Synes den er kjedelig, med mindre beina mine befinner seg på hver sin side av skuldrene hans. Og da er det vel ikke misjonær lengre? ← Enig
Gjest -eline- Skrevet 3. februar 2006 #14 Skrevet 3. februar 2006 I like... men mest når han reiser seg litt slik at det blir såpass "spenn" så g-punktet blir skikkelig massert
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2006 #15 Skrevet 4. februar 2006 Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt. ← Helt enig. Jeg liker kjærlighets-aspektet, det at man har ansiktskontakt, kan kysse hverandre og er i hverandres armer. Viktig for meg.
Ginen Skrevet 4. februar 2006 #16 Skrevet 4. februar 2006 Helt enig. Jeg liker kjærlighets-aspektet, det at man har ansiktskontakt, kan kysse hverandre og er i hverandres armer. Viktig for meg. ← Enig. Samtidig er det gøy når man skyver dette litt til side, og har sex på litt mer varierte og "primitive" (som Ayama skriver) måter
Trygve Skrevet 4. februar 2006 #17 Skrevet 4. februar 2006 Liker også misjonær men blir ikke gøy når den blir altfor dominerende i hver eneste samleie. Liker å se henne i øynene og ligge helt inntil henne. Jeg klarer også ha såpass kontroll at jeg klarer komme samtidig som henne hvis jeg vil, eneste utfordring blir når jeg må ta det rolig og hun MÅ ha det til å fortsette pga at det er på vei til klimaks for henne
Snabelsnuppa Skrevet 4. februar 2006 #20 Skrevet 4. februar 2006 Misjonæren er best ja! Både fordi øyekontakt og kyssing er viktig (og deilig), og fordi det er med den jeg lettest får orgasme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå