Gå til innhold

Misjonær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Misjonærstilling er den beste :)

Urtolig nice å kjenne at han kommer dypt inn i meg!

Stillingen får meg også til å føle meg så kvinnelig og hjelpeløs....

Dette tenner meg VELDIG :)

Klemz

Kaja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uenig. Synes den er kjedelig, med mindre beina mine befinner seg på hver sin side av skuldrene hans. Og da er det vel ikke misjonær lengre?

Skrevet

Digger misjonær, synes den er ufortjent utskjelt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Samme her.

Skrevet

:Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jess, misjonæren ruuuuler. Litt forandring må til av og til, men når alt kommer til alt er den vinneren. :sjenert:

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg liker den også veldig godt. Man får øyekontakt blandt annet. Og det er deilig. :sjarmor:

Skrevet

Hmmm... jeg foretrekker bakfra... sikkert mer primitiv jeg da. :ler:

Skrevet
Uenig. Synes den er kjedelig, med mindre beina mine befinner seg på hver sin side av skuldrene hans. Og da er det vel ikke misjonær lengre?

Enig :Nikke:

Gjest -eline-
Skrevet

I like... men mest når han reiser seg litt slik at det blir såpass "spenn" så g-punktet blir skikkelig massert :sjarmor:

Skrevet

Helt enig. Jeg liker kjærlighets-aspektet, det at man har ansiktskontakt, kan kysse hverandre og er i hverandres armer. Viktig for meg.

Skrevet
Helt enig. Jeg liker kjærlighets-aspektet, det at man har ansiktskontakt, kan kysse hverandre og er i hverandres armer. Viktig for meg.

Enig. Samtidig er det gøy når man skyver dette litt til side, og har sex på litt mer varierte og "primitive" (som Ayama skriver) måter :sjarmor:

Skrevet

Liker også misjonær men blir ikke gøy når den blir altfor dominerende i hver eneste samleie. Liker å se henne i øynene og ligge helt inntil henne. Jeg klarer også ha såpass kontroll at jeg klarer komme samtidig som henne hvis jeg vil, eneste utfordring blir når jeg må ta det rolig og hun MÅ ha det til å fortsette pga at det er på vei til klimaks for henne :ler:

Skrevet

Misjonæren er best ja! Både fordi øyekontakt og kyssing er viktig (og deilig), og fordi det er med den jeg lettest får orgasme. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...