AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Har ikke særlig blitt glad i å bli tatt på som jeg kan huske, og spesielt ikke sove i samme seng med noen, jeg liker å ha egen seng og liker å bevege meg, vil ikke at noen skal holde rundt meg om natta, føler jeg ikke kan puste, føler meg ikke fri. Hva kommer dette av? Det å bli tatt på bare irriterer meg og jeg skulle ønske jeg ikke var sånn, nå har jeg og typen blitt sammen i 2 måneder og snart er jeg redd han kommer til å oppdage dette, vil heller ikke si "ikke ta på meg!" Det høres bare frekt ut, hva skal jeg gjøre og hva er grunnen til at jeg er sånn? Anonymkode: 45f9c...411
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke særlig blitt glad i å bli tatt på som jeg kan huske, og spesielt ikke sove i samme seng med noen, jeg liker å ha egen seng og liker å bevege meg, vil ikke at noen skal holde rundt meg om natta, føler jeg ikke kan puste, føler meg ikke fri. Hva kommer dette av? Det å bli tatt på bare irriterer meg og jeg skulle ønske jeg ikke var sånn, nå har jeg og typen blitt sammen i 2 måneder og snart er jeg redd han kommer til å oppdage dette, vil heller ikke si "ikke ta på meg!" Det høres bare frekt ut, hva skal jeg gjøre og hva er grunnen til at jeg er sånn? Anonymkode: 45f9c...411 Si at du ikke greier å sove. Du må ha fred for å klare å sove. Ikke noe rart med det. Anonymkode: bbb91...361
Grüner Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke særlig blitt glad i å bli tatt på som jeg kan huske, og spesielt ikke sove i samme seng med noen, jeg liker å ha egen seng og liker å bevege meg, vil ikke at noen skal holde rundt meg om natta, føler jeg ikke kan puste, føler meg ikke fri. Hva kommer dette av? Det å bli tatt på bare irriterer meg og jeg skulle ønske jeg ikke var sånn, nå har jeg og typen blitt sammen i 2 måneder og snart er jeg redd han kommer til å oppdage dette, vil heller ikke si "ikke ta på meg!" Det høres bare frekt ut, hva skal jeg gjøre og hva er grunnen til at jeg er sånn? Anonymkode: 45f9c...411 Jeg tror du bør oppsøke psykolog for å finne ut av det, for det vil være vanskelig å være i et forhold med noen når du ikke tåler det. 12 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Jeg tror du bør oppsøke psykolog for å finne ut av det, for det vil være vanskelig å være i et forhold med noen når du ikke tåler det. Kyssing og klemming osv er det samme, men det går bra når jeg gjør det mot han, men hvis han skal gjøre det vil jeg ikke. Vil bare gjøre når det passer meg Anonymkode: 45f9c...411 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor ikke snakke med denne fyren om det istedenfor å diskutere med fremmede på internett? Vi menn hater når kvinner skal rådføre seg med andre før de tar opp problemer med oss Anonymkode: a4698...52b 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Hvis du ikke har opplevd en form for mishandling og har utviklet en stresslidelse er du antakeligvis Autistisk. Anonymkode: acd84...9ea 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke har opplevd en form for mishandling og har utviklet en stresslidelse er du antakeligvis Autistisk. Anonymkode: acd84...9ea Hva betyr autistisk? Jeg føler meg bare kvelt når jeg blir tatt på vet ikke hvorfor Anonymkode: 45f9c...411
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva betyr autistisk? Jeg føler meg bare kvelt når jeg blir tatt på vet ikke hvorfor Anonymkode: 45f9c...411 Samme med når noen sitter tett ved siden av meg, må ha en egen stol å sitte i Anonymkode: 45f9c...411
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr autistisk? Jeg føler meg bare kvelt når jeg blir tatt på vet ikke hvorfor Anonymkode: 45f9c...411 Ble du mobbet som barn? Dårlig selvtillit for utseende ditt? Anonymkode: bbb91...361
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ble du mobbet som barn? Dårlig selvtillit for utseende ditt? Anonymkode: bbb91...361 Det siste ja, selvom jeg aldri har blitt mobbet for utseendet, har fortsatt hatt dårlig selvbilde Anonymkode: 45f9c...411
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva betyr autistisk? Jeg føler meg bare kvelt når jeg blir tatt på vet ikke hvorfor Anonymkode: 45f9c...411 Det betyr at du har autisme, eller trekk av autisme. Anonymkode: acd84...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det siste ja, selvom jeg aldri har blitt mobbet for utseendet, har fortsatt hatt dårlig selvbilde Anonymkode: 45f9c...411 Da er det sikkert derfor du føler det slik. Anonymkode: bbb91...361
Grüner Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme med når noen sitter tett ved siden av meg, må ha en egen stol å sitte i Anonymkode: 45f9c...411 Dette må du få profesjonell hjelp med. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 Du bør finne ut av problemet FØR du går inn i forhold. Så får du finne deg en som har det på samme måte som deg, ellers kommer du til å ødelegge ethvert forhold. Anonymkode: 6039f...1d4 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #16 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du ikke har opplevd en form for mishandling og har utviklet en stresslidelse er du antakeligvis Autistisk. Anonymkode: acd84...9ea Jeg har et barn som er autist. Diagnosen settes av psykolog ved hjelp av spørreskjema og flere samtaler, ikke etter en random post på internett. Anonymkode: cd3de...041 6 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #17 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da er det sikkert derfor du føler det slik. Anonymkode: bbb91...361 Hvordan har selvtillit noe med det å bli tatt på å gjøre? Anonymkode: 45f9c...411
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #18 Skrevet 16. oktober 2023 Høres ut som du sliter med noe psykisk. Anonymkode: d7966...921 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #19 Skrevet 16. oktober 2023 Tror du bør satse på en kar som er lik deg selv på disse tingene. Anonymkode: 3e3fc...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #20 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke særlig blitt glad i å bli tatt på som jeg kan huske, og spesielt ikke sove i samme seng med noen, jeg liker å ha egen seng og liker å bevege meg, vil ikke at noen skal holde rundt meg om natta, føler jeg ikke kan puste, føler meg ikke fri. Hva kommer dette av? Det å bli tatt på bare irriterer meg og jeg skulle ønske jeg ikke var sånn, nå har jeg og typen blitt sammen i 2 måneder og snart er jeg redd han kommer til å oppdage dette, vil heller ikke si "ikke ta på meg!" Det høres bare frekt ut, hva skal jeg gjøre og hva er grunnen til at jeg er sånn? Anonymkode: 45f9c...411 Du blir overstimulert av følelsen av å bli tatt på. Kjenner en dame med add som har det sånn Anonymkode: fd885...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå