AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Leste innpå her at man kan være usynlig på Tinder med Gull-abonnement. Altså at kun de du har likt får se din profil. Men jeg finner ikke dette igjen i beskrivelsen av abonnementet. Der reklameres det med at du kun får se de som har likt deg? Og at man får mer synlighet. Kan noen oppklare? Jeg vil av ulike grunner ikke synes for alle der inne, så jeg tør ikke lage profil før jeg vet sikkert at jeg kun synes for de jeg sveiper på. Anonymkode: 46574...736
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Det kan du velge på innstillinger på profilen din. Du kan også velge å ikke være synlig for noen i det hele tatt, om du ønsker det. Anonymkode: 089fe...e52
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 Hvis mange nok tenker sånn, så er plutselig alle sammen «usynlige» og man får ikke lenger opp hverandre! Anonymkode: fe904...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Takk for svar! Men da må jeg opprette profil og være synlig en liten stund da, til jeg finner frem til dette i innstillingene? Hvor mye koster Gull? Anonymkode: 46574...736
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 Det koster 300,- noe i måneden og vil ikke øke mulighetene dine noe særlig. Anonymkode: 145b2...d06
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det koster 300,- noe i måneden og vil ikke øke mulighetene dine noe særlig. Anonymkode: 145b2...d06 Jeg trenger ikke så gode muligheter. Det er mest for å komme i gang og prøve å innstille meg på at noe nytt er mulig. Men pga en vanskelig situasjon vil jeg ikke bli gjenkjent der inne. Vil det være sånn at profilen min blir synlig og dukker opp hos andre med én gang, før jeg får endret innstillingene? Anonymkode: 46574...736
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil det være sånn at profilen min blir synlig og dukker opp hos andre med én gang, før jeg får endret innstillingene? Det må være måte på angst. Det tar sekunder å fikse innstillinger. Hvis du gjør det kl 05, så er det ikke mange våkne, og du trenger ikke å laste opp gjenkjennelige bilder, før du har gjort om innstillinger. Anonymkode: 68ed7...067 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå