Gå til innhold

Bare tull at foreldre selger barn pga. fattigdom, Filippinene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så et program der foreldre sier de selger barn til pedofile på grunn av fattigdom. Jeg merker at dette er særskilt utbredt på systematisk måte på Filippinene at foreldre selger barn til pedofili.

Andre steder i verden er det mange foreldre som heller velger å begå kriminalitet selv. På Filippinene er det bare snakk om late ondsinnede griske foreldre.   Tull at de gjør det pga. fattigdom.

Endret av Akryl
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Smascha skrev (3 minutter siden):

Korleis veit du det? 

Fordi brorparten av foreldre velger heller å selge seg seg eller begå kriminalitet.  Eller ta dritt strøjobber.

De sitter ikke på ræva og unnskylder at de selger barn til pedofili på grunn av fattigdom.

Skrevet

Du har vært mye på Filippinene og kjenner landet og kulturen godt, eller? Synes du Filippinere virker spesielt griske? Jeg har vel sjelden opplevd at folk er mindre opptatt av penger noe sted, så lenge de bare har nok. Og dessverre er det fortsatt svært mange som har langt fra nok. Filippinene har ikke helt greid å holde tritt utviklingen med nabolandene hvor de fleste har fått det langt bedre over de 25+ årene jeg har besøkt og bodd i forskjellige land i regionen. Det er fortsatt enormt med desperat fattigdom der.

Og om noen i det hele tatt noe sted selger barna sine til pedofile, så kan du regne med at de virkelig er i en krise. Kanskje du heller kunne bidratt til å gjøre ting litt bedre istedenfor å spre sånn møkk? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...