AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg var utro mot kjæresten min. Jeg var utro fordi forholdet bestod av mange krangler, helt på slutten av forholdet var det krangel og kontrollering fra hans side. Jeg prøvde å kommunisere, hvis jeg ville gå ifra han så ble han mere sint. Han dumpet meg tilslutt etter jeg var utro og han fant ut av det. Ettertid har han tatt mye kontakt med meg og kommentert bildene mine på story min på sosiale medier, han har sendt snaps også. Han har også lagt ut mye story at han er såret og sangtekster om kjærlighetssorg og knust hjerte hver eneste dag. Savner han meg? Jeg merker også at han kan ignorere å lese meldinger på snap lenge også åpne de etter 1 uke og så sende melding og snapper og hjerteemojier til meg. Håper vi kan finne tilbake til hverandre etterhvert Anonymkode: e1071...4eb 1
Jentadi Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Høres ut som han driver med følelsesmessig utpressing - hjerter og sanger om kjærlighetssorg. Vil du ha han tilbake når han var kontrollerende i forholdet? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 Normale menn vil ikke ha tilbake damer som har vært utro, tror jeg (som er mann selv). Jeg tenker i hvert fall at jeg ikke vil leve livet med en slik person. Derimot lurer han sikkert fortsatt på om han har sjans på å få deg i seng. Hvem vet, kanskje jeg tar feil? Anonymkode: 7561f...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor vil du være sammen med noen du mener drev deg til utroskap? Anonymkode: 97486...c20 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor vil du være sammen med noen du mener drev deg til utroskap? Anonymkode: 97486...c20 Cheaters handbook chapter 1. Blameshift. Jeg var utro men er egentlig et offer, ikke min skyld. Jeg ble drevet til det. Kjæresten din var dum så du pulte en annen mann. Det er jo logisk?? Hvis du noensinne skal bli en trygg partner er du faktiske nødt til å innse 2 ting. Du VALGT å være utro. At forholdet gikk dårlig kan være delt skyld, utroskapen er på deg og deg alene . ta det derfra og ta ansvar for egen handlemåte eller forbli singel. For uten et oppgjør med deg selv kommer du ikke til å lære en dritt og fortsette i samme sporet. Du vil fortsette å være utro, og fortsette å legge skylden på andre. Ingen kommer til å tørre å diskutere med deg noensinne. Du krangler med typen om 3-5år. Du blir sur. Du blir med ei venninne på byen. Du puler en annen. Ikke din skyld. Typen din var teit. Voks opp og ta ansvar. Det er ikke slik folk holder på. Anonymkode: 327ef...16a 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var utro mot kjæresten min. Jeg var utro fordi forholdet bestod av mange krangler, helt på slutten av forholdet var det krangel og kontrollering fra hans side. Jeg prøvde å kommunisere, hvis jeg ville gå ifra han så ble han mere sint. Han dumpet meg tilslutt etter jeg var utro og han fant ut av det. Ettertid har han tatt mye kontakt med meg og kommentert bildene mine på story min på sosiale medier, han har sendt snaps også. Han har også lagt ut mye story at han er såret og sangtekster om kjærlighetssorg og knust hjerte hver eneste dag. Savner han meg? Jeg merker også at han kan ignorere å lese meldinger på snap lenge også åpne de etter 1 uke og så sende melding og snapper og hjerteemojier til meg. Håper vi kan finne tilbake til hverandre etterhvert Anonymkode: e1071...4eb Trur ikke han savner deg. Hvorfor skulle han gjøre det, liksom? Du er jo helt idiot. Tipper han poster slikt for å få sympati fra andre. Anonymkode: 1b570...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 Jentadi skrev (10 timer siden): Høres ut som han driver med følelsesmessig utpressing - hjerter og sanger om kjærlighetssorg. Vil du ha han tilbake når han var kontrollerende i forholdet? Det blir ikke mer latterlig enn dette. Dame som er utro, og får ''støtteerklæringer'' fra andre damer om den vanskelige mannen hun har vært utro med. Å ha dårlig moral er ille nok i seg selv, men den der dobbeltmoralen som mange av dere har stinker dårlig menneske lang vei... Anonymkode: b730e...bd4 2
Gentleman1980 Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg var utro mot kjæresten min. Jeg var utro fordi forholdet bestod av mange krangler, helt på slutten av forholdet var det krangel og kontrollering fra hans side. Jeg prøvde å kommunisere, hvis jeg ville gå ifra han så ble han mere sint. Han dumpet meg tilslutt etter jeg var utro og han fant ut av det. Ettertid har han tatt mye kontakt med meg og kommentert bildene mine på story min på sosiale medier, han har sendt snaps også. Han har også lagt ut mye story at han er såret og sangtekster om kjærlighetssorg og knust hjerte hver eneste dag. Savner han meg? Jeg merker også at han kan ignorere å lese meldinger på snap lenge også åpne de etter 1 uke og så sende melding og snapper og hjerteemojier til meg. Håper vi kan finne tilbake til hverandre etterhvert Anonymkode: e1071...4eb Ikke ha x'r på sosiale medier. har ingenting for seg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Skrevet 16. oktober 2023 Han er psyko som driver med silent treatment, for så å sende hjerter. Anonymkode: df62e...bcf
Jentadi Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det blir ikke mer latterlig enn dette. Dame som er utro, og får ''støtteerklæringer'' fra andre damer om den vanskelige mannen hun har vært utro med. Å ha dårlig moral er ille nok i seg selv, men den der dobbeltmoralen som mange av dere har stinker dårlig menneske lang vei... Anonymkode: b730e...bd4 Det var ikke ment som en støtteerklæring til en utro, men det ble kanskje oppfattet sånn. Jeg håper siste avsnitt var myntet på noen andre enn meg, for moralen min vet du for lite om til å uttale deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå