Gå til innhold

Hva er det som gjør så mange liker bondage (bdsm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor liker folk å bli bindt fast i masse ubehagelige stillinger totalt forsvarsløse? Og hva får noen til p ha sex med disse? Sex skal være fritt og koselig, ikke ubehagelig og tvang 

Anonymkode: ec68a...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor liker folk å bli bindt fast i masse ubehagelige stillinger totalt forsvarsløse? Og hva får noen til p ha sex med disse? Sex skal være fritt og koselig, ikke ubehagelig og tvang 

Akkurat bondage biten kan jeg skjønne.

Det jeg derimot ikke Skjønner, er den stereotype lakk og lær bekledningen som følger med. Kan knapt tenke meg noe mindre sexy.

Anonymkode: e8083...a86

Skrevet

Har vel med seksuelle preferanser og gjøre. Noen tenner på rollespill. Bdsm er ett slags rollespill. 

Noen tenner på tvang. NOen tenner på tissing og bæsjing, noen tenner på å se partneren har sex med andre, noen tenner på trekant, noen tenner på partner bytte, noen tenner på glory hole det er jo en hel jungle der ute hva folk kan tenne på. Ingenting overrasker meg lengre. 

Folk er bare forskjellig og det er jo bra de som tenner på det samme finner hverandre. 

• Liker 2
Skrevet

Det der har jeg også lurt på. Jeg vet hvorfor jeg liker det, men det er ikke alle varianter av bondage jeg liker og jeg har jo skjønt at folk liker forskjellige ting. Derfor har jeg lett rundt på forskjellige forum for å lære mer. (Jeg er håpløst nysgjerrig.) Og jeg fant masse årsaker! Noen liker å kjempe for å komme seg løs. Andre liker følelsen av tau/lær/metall. Noen liker hjelpeløsheten. Noen er litt/mye masochistisk. Andre liker å være tilgjengelig. Bare for å nevne noe.  (Jeg har samlet dem her.)

Den «lakk og lær»-greia er ikke meg. Jeg liker best bondage som er behagelig (altså behagelige stillinger og utstyr) slik at jeg kan slappe av. Ellers i livet er det så masse jeg må, men når jeg er bundet, så … vel … har jeg ikke noe annet valg enn å bli. Det er på en måte befriende å være bundet. 🤪 

Det jeg er sikker på er at hvis du ikke liker en eller annen kink, så er det egentlig ganske vanskelig å forstå at andre kan like det. Men så lenge de som er involvert liker det og det ikke skader dem, så er det jo egentlig greit. Er det ikke?

• Nyttig 1
Skrevet

Fordi ein plass må han vere sjefen, orker ikkje bestemma DER OG. 

Det trenger ikkje å vere veldig komplisert. Fluffy handjern er greitt nok. 

Bli bundet fast i taket opp ned er ikkje særlig realistisk. 

Anonymkode: ad1b8...df4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du skal få lov til å ha dine preferanser, men du bør være litt tilbakeholden med å fortelle hva sex skal være. Folk er veldig forskjellige og det må da være greit. Det ville vært rarere om alle tente på det samme. Personlig liker jeg bdsm og også mye annet som du sikkert vil kalle rart. Og det betyr at sex'en ikke blir kjedelig. Innfører du litt andre elementer så vil du oppdage en helt ny verden! :)

Anonymkode: 52377...fdb

• Liker 1
Skrevet

Jeg bindes ikke i ubehagelige stillinger, det er det ingen av oss som gidder. Tau, for oss, er avslappende og rolig. Det er en fantastisk følelse av å sitte fast, og likevel være fri.

Og så elsker jeg følelsen av tauet vårt, på huden min ❤️

Ingen av oss bruker lakk eller lær. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ganske ironisk at du mener sex skal være fritt, men samtidig ikke synes andre skal ha friheten til å ha akkurat den sexen de selv liker selv om akkurat du ikke tenner på det. Svaret på spørsmålet om hvorfor noen har slik sex burde være helt åpenbart for alle over tre år: Fordi de liker det! herregud......

Anonymkode: 2aad2...779

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 22.54):

Hvorfor trenger stillingene å være ubehagelige? Jeg liker å bli bundet fast i behagelige stillinger, og ja, jeg tenner på å være forsvarsløs. Å gi meg hen til partner, være der for hans nytelse og se at han nyter å ha kontroll over meg. Det er så deilig! 
Det er ikke ubehagelig. Og siden jeg gjør det høyst frivillig er det ikke akkurat tvang heller. 

"Koselig" sex er drit kjedelig. Sex skal være gøy og spennende!

Anonymkode: 42c94...f20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...