Gå til innhold

Liker en far i klassen til barnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver denne tydelige tittelen fordi noen mente på jeg var sprø som kunne tro eller gå etter en slik mann. Nå har jeg selv bedt han ut å date og grunnet mitt initiativ innrømte han at han har likt meg i 2 hele år. Jeg fulgte magefølelsen min og det stemte utrolig nok, han har bare ikke turt å si det. I helgen nå så koste vi og lå inntil hverandre, uten sex og det føles himmelsk å kjenne dette med en jeg har omgås med over lang tid. Vi skulle bare nå ta det sakte fremover, det virker som vi kan bli et par tross at jeg kjenner eksen hans som da er moren til hans barn som leker med min. Absurd situasjon...Noen i min tankegang? 

Anonymkode: 5da71...495

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenker bare at jeg er glad dette ikke er meg, situasjonsmessig 😅Men jeg er glad for at du kjenner deilige følelser for en annen som kanskje ser ut til å kunne gjengjelde de😍

Endret av Fighter83
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Fighter83 skrev (42 minutter siden):

Tenker bare at jeg er glad dette ikke er meg, situasjonsmessig 😅Men jeg er glad for at du kjenner deilige følelser for en annen som kanskje ser ut til å kunne gjengjelde de😍

Helt utrolig nok skal jeg si deg! Føler meg som 14år igjen, enda jeg er 34år. Hadde aldri trodd han hadde det samme for meg. Jeg tror nå på en slags meant to be.... Det har vært så utrolig mye mellom oss, hindringer meg at jeg er venninne med hans eks, men så en kveld kommer han nærmere meg etter mitt initiativ mot han. Han tar armen rundt meg og vi kysser...

Håper det ordner seg med hans eks og min nye venninne. Jeg setter han nå først😱 jeg har tidenes dårlige samvittighet for. 

Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

Føler bare det blir så feil ovenfor hun eksen hans. 

• Liker 1
Skrevet

Fint med kortreist og gjenbruk.

Anonymkode: 12f74...516

• Liker 1
Skrevet

Er vel verre for barna deres å bli stesøsken, særlig om dere går fra hverandre etterhvert. Her må dere tenke dere nøye om altså! 

Anonymkode: 06847...4a2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt utrolig nok skal jeg si deg! Føler meg som 14år igjen, enda jeg er 34år. Hadde aldri trodd han hadde det samme for meg. Jeg tror nå på en slags meant to be.... Det har vært så utrolig mye mellom oss, hindringer meg at jeg er venninne med hans eks, men så en kveld kommer han nærmere meg etter mitt initiativ mot han. Han tar armen rundt meg og vi kysser...

Håper det ordner seg med hans eks og min nye venninne. Jeg setter han nå først😱 jeg har tidenes dårlige samvittighet for. 

Oi. Du virker…enkel.

Anonymkode: 9e51e...3dd

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lykke til. Sånn ble det ikke for meg og ‘min.’ Det er vondt på så mange måter.

Anonymkode: f16b6...0f6

Skrevet

Har vært gjennom dette. Den andre foreldren fant seg en ny og de har barn i samme klasse. Det er et kaos uten like, ene barnet er nå inne å får samtaleterapi for å sortere følelser. Det er flaut at foreldrene dater/er sammen, de opplever kommentarer på skolen. Jeg har vanskelig for å forstå at du hopper inn i dette, hvor du i tillegg må omgås barnemor som venn av barnet ditt. Vær så snill og tenk deg om for barnet ditt. 

Anonymkode: b7513...11d

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Her blinker alle varsellampene. Hva når dette tar slut? Barnet ditt må omgås det andre barnet og du må omgås denne mannen på foreldremøter og andre klassesammenkomster. Dette kan føre til mange kleine situasjoner for deg selv, men ikke minst for disse to barna. Si meg, tenker dere overhodet på andre enn dere selv? Det finnes millioner av menn i denne verden og du velger en av få menn hvor et forhold med vedkommende kan og vil gå utover uskyldige barn? Her må en av dere bli voksen og tenke litt lenger enn eget kjønnsorgan. 

Anonymkode: c50a6...0f4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Oi. Du virker…enkel.

Eh.. er du misunnelig eller ? 

Anonymkode: 55ffb...f89

Skrevet

Jeg ser ikke det absurde i situasjonen. Slike ting skjer daglig, og hvis folk oppfører seg, så er det ikke et problem for hverken ekser, eller barn. Du bør ha fått nok grunner, både for og i mot, i de andre trådene dine, så jeg skjønner ikke hva slags reaksjoner du fisker etter nå? 

Anonymkode: 5f5c7...71f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi. Du virker…enkel.

Folk finner kjærligheten over alt, ser absolutt ikke problemet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eh.. er du misunnelig eller ? 

Anonymkode: 55ffb...f89

Jeg visste det ville bli het stemning her inne, fra den tidligere tråden mente noen jeg var gal som kunne falle for en far til mitt barns venn. Her har det skjedd noe jeg overhodet aldri hadde sett for meg, så ting skjer uventet av og til. Om det føles riktig for begge, så ser jeg ikke på dette som et problem, det vil løse seg om man går inn for det. Hvor ofte merker man på så god kjemi og tiltrekning? Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her blinker alle varsellampene. Hva når dette tar slut? Barnet ditt må omgås det andre barnet og du må omgås denne mannen på foreldremøter og andre klassesammenkomster. Dette kan føre til mange kleine situasjoner for deg selv, men ikke minst for disse to barna. Si meg, tenker dere overhodet på andre enn dere selv? Det finnes millioner av menn i denne verden og du velger en av få menn hvor et forhold med vedkommende kan og vil gå utover uskyldige barn? Her må en av dere bli voksen og tenke litt lenger enn eget kjønnsorgan. 

Anonymkode: c50a6...0f4

Hvorfor i alle dager skal det bli kleint? Jeg møter min eks mann både på jobb, og på foreldremøter. Overhodet ikke kleint!  Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal være så vare for hvordan kontakten ellers er mellom de som finner kjærligheten. Vi er ikke på vei til å bni sammen, men vi begge har innrømmet at vi har likt hverandre lenge. Så vil tiden vise hva som skjer,  vi har det veldig fint sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi møttes i barnehagen ;) Vi var begge ferdige med tidligere forhold. Barna lekte sammen. 

Dette er nå 12 år siden, vi er fortsatt sammen, gift i 7 år. Barna er fortsatt gode venner.

Det er nok litt flere hensyn å ta når barna er større, men jeg ser ikke hvorfor dette skal være tabu dersom dere er ferdige med tidligere forhold. Bare ta det rolig, ikke flytt sammen etter kort tid eller noe sånt. 

Anonymkode: f7af2...0a5

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg skriver denne tydelige tittelen fordi noen mente på jeg var sprø som kunne tro eller gå etter en slik mann. Nå har jeg selv bedt han ut å date og grunnet mitt initiativ innrømte han at han har likt meg i 2 hele år. Jeg fulgte magefølelsen min og det stemte utrolig nok, han har bare ikke turt å si det. I helgen nå så koste vi og lå inntil hverandre, uten sex og det føles himmelsk å kjenne dette med en jeg har omgås med over lang tid. Vi skulle bare nå ta det sakte fremover, det virker som vi kan bli et par tross at jeg kjenner eksen hans som da er moren til hans barn som leker med min. Absurd situasjon...Noen i min tankegang? 

Du synes selv det er absurd ? En ting tenker jeg er viktig her. Ikke flytt sammen. Jeg har sett flere par her med barn i samme klasse/skole bli sammen. Så blir det slutt og de blir sammen med en annen forelder med barn igjen på samme skole eller vennekrets. Da tenker jeg det er noe fundamentalt galt når man ikke klarer å se lengre enn til første veikryss/nærmeste nabo. 

Anonymkode: 7631f...a2b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi møttes i barnehagen ;) Vi var begge ferdige med tidligere forhold. Barna lekte sammen. 

Dette er nå 12 år siden, vi er fortsatt sammen, gift i 7 år. Barna er fortsatt gode venner.

Det er nok litt flere hensyn å ta når barna er større, men jeg ser ikke hvorfor dette skal være tabu dersom dere er ferdige med tidligere forhold. Bare ta det rolig, ikke flytt sammen etter kort tid eller noe sånt. 

Anonymkode: f7af2...0a5

Godt å se denne siden også. Jeg vet også om et par som er kjærester som har barn i samme klasse. I dette tilfelle så er vi tydelige på å skal ta det sakte og vite at om det blir oss, så er det oss. Vi tenker ikke "..tenk visst at om det blir slutt... " Jeg vil finne en mann jeg kan leve med resten av livet. Vi er ikke ungdommer heller. Ts

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2023 den 21.31):

Du synes selv det er absurd ? En ting tenker jeg er viktig her. Ikke flytt sammen. Jeg har sett flere par her med barn i samme klasse/skole bli sammen. Så blir det slutt og de blir sammen med en annen forelder med barn igjen på samme skole eller vennekrets. Da tenker jeg det er noe fundamentalt galt når man ikke klarer å se lengre enn til første veikryss/nærmeste nabo. 

Anonymkode: 7631f...a2b

En liten oppdatering, vi har det veldig veldig fint og det virker som det kan bli oss to. Utrolig at dette har skjedd egentlig... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mine og dine barn er ikke noe unormalt lenger. Det er den nye normalen for lengst. Tror nok ikke på at det fører til mobbing av barna slik det nok lett ble før i tiden. Så lenge dere er voksne og tar trygge og gode avgjørelser så vil nok barna og x-er glede seg over at de andre har det bra. Det er nok x-er som litt for lett blir sjalu som er den største utfordringen.

Jeg er glad på deres vegne. Ikke la frykt for folkesnakk hindre dere fra å leve !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...