AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #21 Skrevet 16. oktober 2023 Nei, da måtte jeg med vilje ha lagd for mye. Det er mer tilfeldig når det skjer. Kan være når som helst. Da spiser vi restene dagen etter. Vi følger ingen "ukes-meny" og tar middagen på sparket hver eneste dag. Anonymkode: 1ba86...807
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #22 Skrevet 16. oktober 2023 Har restedag når det passer, men ikke fast. Anonymkode: 8ce6a...fa0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #23 Skrevet 16. oktober 2023 Nei, ingen fast restedag da vi sjelden har rester, vi beregner som regel akkurat. Vi hadde matkasse en periode og da var det litt opp og ned om det var rester eller ikke. Men hvis vi så det ble rester så spiste vi feks to forskjellige rester en dag. Eller så tok vi rester og supplerte med noe annet. Men ren ris og pasta, det skal jeg innrømme at jeg kaster hvis vi har litt for mye. Det er som regel ganske lite (absolutt ikke nok til et helt måltid), og det blir også veldig fort bakterier i dette. Så da går det i bosset. Anonymkode: 73581...47a
Brunhilde Skrevet 16. oktober 2023 #24 Skrevet 16. oktober 2023 Nei, ingen fast restedag. Rester som egner seg for frysing går i fryseboksen, andre rester spiser jeg en eller to dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå