AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg har vært på date med en fyr som var både hyggelig og kjekk. Han kom på besøk til meg og tok en kaffe og prata et par timer (tinder-match) Satser på å treffes igjen. Fikk inntrykk av at han er litt reservert/sjenert. Det er jeg og..derfor jeg tidligere har funka best med menn som er mer direkte. Så hvordan knekke koden med feks første kyss? Når begge er litt tilbakeholdne.. Anonymkode: ce609...4cd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 En av dere må bare gjøre det. Du trenger ikke oppskrift. Anonymkode: 1e464...0d1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jeg og..derfor jeg tidligere har funka best med menn som er mer direkte. Ja er det ikke behagelig å slippe all byrden med eskalering, og medfølgende risiko for avvisning? Bli mer direkte selv, og gi mer f...,så skal du se at livet blir enklere å leve. Anonymkode: abc9c...c54
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Åhh, husker så godt den første tiden med han som ble mannen min! Vi traff hverandre på en felles trening, og fant raskt tonen som venner. Jeg var ikke ute etter noen mann, og han tenkte ikke på meg på den måten i begynnelsen, for han var nettopp kommet ut av et kjipt forhold. Men vi hang mer og mer, begynte å flørte litt via tekst, men var ellers veldig forsiktig rundt hverandre. Jeg tok motet til meg til slutt og inviterte han hjem på pizza, han var der noen timer og stemningen ble mer og mer ladet, men ingen av oss våget å gjøre noe fremstøt😅 Jeg har aldri vært så frustrert som den kvelden, både når han var der, og etter at han var gått🙈 Dagen etter hadde jeg senvakt, og han ville møte meg etter jobben, bare for å treffes. Så jeg kjørte og traff han, og vi satt i bilen hans i timer! Til slutt så fant jeg ut at nå måtte noe skje, det var utrolig rart og vanskelig, for jeg har aldri gjort noe lignende før, men jeg spurte rett og slett om når han hadde tenkt å kysse meg🙊 Og da "hoppet" han på meg, også var det gjort😂❤️ Anonymkode: 56192...5f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå