AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg har ripsbusk og solbærbusk i pallekarm. Jeg kjøpte plantebeskyttelse og satte den på for et par uker siden. Men fikk en kommentar om at det var overflødig. Ble bekymret for om det gjør mer skade enn nytte. Bør jeg fjerne den eller la den være på? Noen med erfaring som kan gi råd? Anonymkode: e3f12...166
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Hva mener du med plantebeskyttelse? Er det duk? Trekk? Stativ? Støtte? Overbygg? Drivhus? Ellers sier du ikke hvor i landet du bor, men både rips og solbær er ganske hardføre arter. Anonymkode: d903c...59e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 Undøvendig å gjøre arbeid med slik. Mine står i et værhardt strøk av landet og beskyttes aldri, like fine til våren. Anonymkode: 4e677...80e
Ginny Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Klarer knapt å ta livet av dem om du så prøver, så ingen fare 🤭
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har ripsbusk og solbærbusk i pallekarm. Jeg kjøpte plantebeskyttelse og satte den på for et par uker siden. Men fikk en kommentar om at det var overflødig. Ble bekymret for om det gjør mer skade enn nytte. Bør jeg fjerne den eller la den være på? Noen med erfaring som kan gi råd? Anonymkode: e3f12...166 Den gjør hverken gjøre skade eller nytte Anonymkode: b54e4...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå