Gjest SexyCat Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Også har vi disse liksom-raddissene som spiller i band da. "Oooohhh vi er så kuuulee, vi spiller å band liksooom. Også har vi så myyye bedre musikksmak enn resten av befolkningen åsså. Chill baby, jeg spiller i band assaa" Band-huer er så innmari trangsynte også.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Også har vi disse liksom-raddissene som spiller i band da. "Oooohhh vi er så kuuulee, vi spiller å band liksooom. Også har vi så myyye bedre musikksmak enn resten av befolkningen åsså. Chill baby, jeg spiller i band assaa" Band-huer er så innmari trangsynte også. ← Noen mangler EQ, andre manlger IQ. Hva trådstarter mangler mest av, skal jeg ikke kommentere.
Gjest Ester Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 Jeg er enig i at mange som spiller i band tror de er veldig kule, men det kan jo hende de blir litt høye på pæra av å ha sånn drag på damene også, da! Det spiller ikke noen rolle hvordan du ser ut eller er, spiller du i band får du f***e!
Gjest SexyCat Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Jeg er enig i at mange som spiller i band tror de er veldig kule, men det kan jo hende de blir litt høye på pæra av å ha sånn drag på damene også, da! Det spiller ikke noen rolle hvordan du ser ut eller er, spiller du i band får du f***e! ← tror du virkelig at dem får seg fitte? ikke ser dem ut og ikke tror jeg dem vasker seg jeg heller.
Gjest SexyCat Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 Noen mangler EQ, andre manlger IQ. Hva trådstarter mangler mest av, skal jeg ikke kommentere. ← kommenter, kommenter!!
Gjest Bellatrix Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 tror du virkelig at dem får seg fitte? ikke ser dem ut og ikke tror jeg dem vasker seg jeg heller. ←
Tinken Skrevet 27. januar 2006 #10 Skrevet 27. januar 2006 De verste er de (jentene) som er så stolte fordi kjæresten spiller i band, eller vil ha en som spiller i band. Hører ofte; "Åååååå spiller du i band?" "Ååååååå, han spiller i band!".
Vaktmester'n Skrevet 27. januar 2006 #11 Skrevet 27. januar 2006 tror du virkelig at dem får seg fitte? ikke ser dem ut og ikke tror jeg dem vasker seg jeg heller. ← Var det ikke Mötley Crüe gutta som hadde en intern konkurranse om hvor lenge de kunne gå udusja og samtidig få seg fitte? Tror Tommy rasket over en 20-tallsdamer og spilte fire-fem konserter, men sexycat-damene brydde seg ikke om slikt. De fikk jo knulla en rockestjerne! Med penger!
Frida Frosk Skrevet 28. januar 2006 #12 Skrevet 28. januar 2006 De verste er de (jentene) som er så stolte fordi kjæresten spiller i band, eller vil ha en som spiller i band. Hører ofte; "Åååååå spiller du i band?" "Ååååååå, han spiller i band!". ← Samboeren min spiller i band. Og selvfølgelig er jeg stolt av han. Stolt fordi han lager bra musikk, stolt fordi han er flink til å spille etc. Er det ikke bra å være stolt av kjæresten sin da? Jeg blir jo glad når han er stolt av meg fordi jeg gjør ettellerannet bra. Og til trådstarter; Det er ikke så rart at en som spiller i band kan myyye om musikk når det mest sansynlig er det som interesser h*n mest.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 28. januar 2006 #13 Skrevet 28. januar 2006 Skjønner godt hva du mener. Jeg er selv en av dem. Og ja, jeg tror jeg har bedre musikksmak enn de fleste Men det har vi jo alle.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #14 Skrevet 28. januar 2006 Samboeren min spiller i band. Og selvfølgelig er jeg stolt av han. Stolt fordi han lager bra musikk, stolt fordi han er flink til å spille etc. ← På helt generelt grunnlag, sier jeg at mange ikke burde ha sagt det til andre når man ser på idol.
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2006 #15 Skrevet 28. januar 2006 Var det ikke Mötley Crüe gutta som hadde en intern konkurranse om hvor lenge de kunne gå udusja og samtidig få seg fitte? Tror Tommy rasket over en 20-tallsdamer og spilte fire-fem konserter, men sexycat-damene brydde seg ikke om slikt. De fikk jo knulla en rockestjerne! Med penger! ← tommy lee pulte 27 dager på rad uten å vaske seg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2006 #16 Skrevet 28. januar 2006 tommy lee pulte 27 dager på rad uten å vaske seg. ←
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #17 Skrevet 28. januar 2006 ← Blir vel ikke så moralsk mer når du får i deg et par glass rødvin og en klengete mann som spiller trommer og har masse penger, kjent for sitt store utstyr, kommer etter deg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2006 #18 Skrevet 28. januar 2006 Blir vel ikke så moralsk mer når du får i deg et par glass rødvin og en klengete mann som spiller trommer og har masse penger, kjent for sitt store utstyr, kommer etter deg. ← Var det en sjekkereplikk?
Gjest Ester Skrevet 28. januar 2006 #19 Skrevet 28. januar 2006 tommy lee pulte 27 dager på rad uten å vaske seg. ← Alle som spiller i band får pult, uansett! Det er helt sant! Har sett det på nært hold!
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #20 Skrevet 29. januar 2006 Også har vi disse liksom-raddissene som spiller i band da. "Oooohhh vi er så kuuulee, vi spiller å band liksooom. Også har vi så myyye bedre musikksmak enn resten av befolkningen åsså. Chill baby, jeg spiller i band assaa" Band-huer er så innmari trangsynte også. ← Er du hun med Idol-halsbåndet, hun som dummet seg veldig ut på TV her forleden, du kanskje? Dette var liksom ikke morsomt en gang, eh, asså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå