AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Dama vil ikke bli tatt på der nede, ikke liker hun å bli slikket, ikke liker hun å ta på meg der nede, ikke liker hun å ta den i munnen og hun tar ALDRI initiativet. Hun ligger alltid med t skjorte og truse på og vil helst ikke ta av seg. Hun vil helst ha det mørkt eller dyna over seg. Jeg kan få ligge med henne 2-3 ganger i uka men hun ligger der bare som en sekk. Når vi er ferdige vil hun helst at jeg skal trekke meg ut asap. Se skjer kun på kvelden når vi skal legge oss. Ikke mulig å få til noe ellers. Hun tar aldri på meg noen steder, sier sjelden at hun elsker meg, gir meg aldri komplimenter. Jeg har holdt ut i over 10 år og vi har en sønn sammen. Nå vet jeg ikke om jeg holder ut lenger snart... Savner nærhet, komplimenter, og føle at hun elsker meg. Hvis jeg spør om hun elsker meg så sier hun at det gjør hun. Men synes ikke hun viser det. Ellers i huset / AS -et funker vi veldig bra. Men jeg føler meg ensom... Anonymkode: 2fa18...1db 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Norske damer det der, nerdete potetsekker i senga. Bryr seg kun om økonomi og barn. Anonymkode: 0aa1f...e05 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Norske damer det der, nerdete potetsekker i senga. Bryr seg kun om økonomi og barn. Anonymkode: 0aa1f...e05 Du sliter med å få draget på skikkelige damer, skjønner jeg. Anonymkode: 78f42...689 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 15. oktober 2023 #4 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Norske damer det der, nerdete potetsekker i senga. Bryr seg kun om økonomi og barn. Anonymkode: 0aa1f...e05 Har du ligget med alle norske damer du eller? Nei,tenkte meg det. Så slutt å skjære alle over en kam. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Norske damer det der, nerdete potetsekker i senga. Bryr seg kun om økonomi og barn. Anonymkode: 0aa1f...e05 Sa incel'n i mammas sokkelleilighet. Anonymkode: 7c942...b89 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Del Skrevet 15. oktober 2023 Kommuniser med henne om dette. Kommunikasjon er så viktig, og det kan gjøre så dere får det bedre sammen. Anonymkode: c1ed2...9c4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. oktober 2023 #7 Del Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Høres ut som hun har ett eller annet issue med enten seg selv, deg eller dere. Når du uansett ikke har noe å "tape" på å få vite sannheten, uansett hva det innebærer, så bør du anstrenge deg for å snakke ut med henne om dette. Få henne til å åpne seg. Kanskje er issuet helt "banalt" og noe som dere kan finne ut av sammen. Kanskje det at du forstår gir deg et helt nytt forhold til det eller henne. Men kanskje er sannheten alt annet enn godt for deg. Uansett, tror du har det bedre av å få vite enn å bare traske videre i hverdagen med denne bekymringen og frustrasjonen i deg. Særlig når du allerede vurderer hele forholdet pga det. Endret 15. oktober 2023 av Bombasi 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Landcruiser1989 Skrevet 15. oktober 2023 #8 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommuniser med henne om dette. Kommunikasjon er så viktig, og det kan gjøre så dere får det bedre sammen. Anonymkode: c1ed2...9c4 Jeg har kommunisert dette titalls ganger på en ordentlig måte. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Parterapi som forslag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Landcruiser1989 Skrevet 15. oktober 2023 #9 Del Skrevet 15. oktober 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Høres ut som hun har ett eller annet issue med enten seg selv, deg eller dere. Når du uansett ikke har noe å "tape" på å få vite sannheten, uansett hva det innebærer, så bør du anstrenge deg for å snakke ut med henne om dette. Få henne til å åpne seg. Kanskje er issuet helt "banalt" og noe som dere kan finne ut av sammen. Kanskje det at du forstår gir deg et helt nytt forhold til det eller henne. Men kanskje er sannheten alt annet enn godt for deg. Uansett, tror du har gått av å få vite enn å bare traske videre i hverdagen med denne bekymringen og frustrasjonen i deg. Særlig når du vurderer hele forholdet pga det. Tro meg, jeg har forsøkt... Men hun kommer ikke med noen forklaring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Del Skrevet 15. oktober 2023 Enten liker hun ikke sex eller så liker hun ikke deg. Man har ikke sex på den måten om man er genuint kåt på den man er med Anonymkode: 595c9...5fa 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Del Skrevet 15. oktober 2023 Landcruiser1989 skrev (2 minutter siden): Jeg har kommunisert dette titalls ganger på en ordentlig måte. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Parterapi som forslag? Har du kommunisert at du ikke kan ha det sånn, og trenger mer? Noen ganger er vi litt «snille» i kommunikasjonen, når vi egentlig burde være rått ærlige. Anonymkode: c1ed2...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. oktober 2023 #12 Del Skrevet 15. oktober 2023 Landcruiser1989 skrev (1 minutt siden): Tro meg, jeg har forsøkt... Men hun kommer ikke med noen forklaring. Forstår. Da blir det verre, og jeg har ingen råd til deg. Å føle seg ensom i forholdet er ikke bra. Da nytter det liksom ikke hvor veldreven dere får Hjem AS til å være. Og det er alarmerende at hun ikke er villig til å "møte" deg i problemstillingen, altså prate om det. Lover ikke godt for din del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Landcruiser1989 Skrevet 15. oktober 2023 #13 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du kommunisert at du ikke kan ha det sånn, og trenger mer? Noen ganger er vi litt «snille» i kommunikasjonen, når vi egentlig burde være rått ærlige. Anonymkode: c1ed2...9c4 Ja det har jeg gjort. Både prøvd med å pakke det inn og å være brutalt ærlig. Jeg har spurt hvorfor men hun sier at hun bare er sånn. Og når jeg sier at jeg trenger mer så er hun ikke villig til å møte meg på veien. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Del Skrevet 15. oktober 2023 Landcruiser1989 skrev (5 minutter siden): Jeg har kommunisert dette titalls ganger på en ordentlig måte. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Parterapi som forslag? Da må du si rett ut at dette er i ferd med å vokse til er så stort problem at du ikke kan leve med det i lengden. Enten må hun begynne å prate med deg og det, og dere må lete etter en løsning sammen. Ellers så går forholdet bare nedover og nedover inntil det blir slutt. Anonymkode: 670be...68e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. oktober 2023 #15 Del Skrevet 15. oktober 2023 Landcruiser1989 skrev (2 minutter siden): Jeg har kommunisert dette titalls ganger på en ordentlig måte. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Parterapi som forslag? Parterapi og samlivskurs er høyaktuelt. Du kan ikke regne med at hun endrer seg, men slik terapi og samlivskurs er hjelpemidler til å styrke kommunikasjon. Det ser ut som dere har veldig forskjellige behov for kos. Det er trist, men det er som det er. Fint at dere er et bra lag i forhold til sønnen, og det er bra om dere kan fortsette med det. Om det går mot skilsmissse eller åpent forhold vet ikke jeg, men det ser ut som du er på vei til å endre noe. Håper iallfall dere får til noe som er bra for deres sønn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chicchi Skrevet 15. oktober 2023 #16 Del Skrevet 15. oktober 2023 Ti år og dere har aldri snakket om det? Jeg synes det høres ut som hun lever med et traume av noe slag og bruker klærne som "skjold". Kjip situasjon for dere begge. Om du kommuniserer at dette er sårt for deg, burde hun ta tak i det selv og prøve å jobbe seg gjennom det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. oktober 2023 #17 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hun sier hun elsker deg. Viser det ikke. Det henger ikke på greip i min verden. Sikkert ikke det du ønsker å høre. Er nok redd for at det kan stemme her utifra det du beskriver. Håper jeg tar feil...Tror ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #18 Del Skrevet 15. oktober 2023 Landcruiser1989 skrev (4 minutter siden): Ja det har jeg gjort. Både prøvd med å pakke det inn og å være brutalt ærlig. Jeg har spurt hvorfor men hun sier at hun bare er sånn. Og når jeg sier at jeg trenger mer så er hun ikke villig til å møte meg på veien. Skjønner. «Jeg bare er sånn» er for lettvint å si. Ingen bare er sånn, og det må hun forstå. Jeg ville nok tatt neste steg til parterapi. Det virker som dere trenger hjelp til å kommunisere, og spesielt til å få henne til å åpne seg. Spesielt når det er barn involvert, ville jeg prøvd alt før det blir lagt dødt - om det er det du vil da selvfølgelig. Anonymkode: c1ed2...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #19 Del Skrevet 15. oktober 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Dama vil ikke bli tatt på der nede, ikke liker hun å bli slikket, ikke liker hun å ta på meg der nede, ikke liker hun å ta den i munnen og hun tar ALDRI initiativet. Hun ligger alltid med t skjorte og truse på og vil helst ikke ta av seg. Hun vil helst ha det mørkt eller dyna over seg. Jeg kan få ligge med henne 2-3 ganger i uka men hun ligger der bare som en sekk. Når vi er ferdige vil hun helst at jeg skal trekke meg ut asap. Se skjer kun på kvelden når vi skal legge oss. Ikke mulig å få til noe ellers. Hun tar aldri på meg noen steder, sier sjelden at hun elsker meg, gir meg aldri komplimenter. Jeg har holdt ut i over 10 år og vi har en sønn sammen. Nå vet jeg ikke om jeg holder ut lenger snart... Savner nærhet, komplimenter, og føle at hun elsker meg. Hvis jeg spør om hun elsker meg så sier hun at det gjør hun. Men synes ikke hun viser det. Ellers i huset / AS -et funker vi veldig bra. Men jeg føler meg ensom... Anonymkode: 2fa18...1db Jeg har vært borti 2 slike potetsekker før. Som jeg sa til de. Jeg har ikke en fetisj på nekrofili så enten gjør du en innsats eller så avslutter vi det hele nå. Nå sitter du ganske dypt inn i dette og har prøvd dvs metoder. Nå er det på tide å bli mer bestemt. Skulle utfallet bli singellivet så tør jeg vedde en god lørdags aften på min regning at du kommer til å bli en fantastisk 50/50 pappa. Hilsen singel 50/50 pappa Anonymkode: 61692...615 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #20 Del Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor valgte du å gå inn i dette, ts? Ta en tur tilbake. 10 år tilbake i tid. Hvorfor valgte du å gå inn i og senere forbli i dette forholdet? Hvorfor valgte du å initiere eller akseptere å bli samboere? Å få barn? De fleste av oss (meg inkludert) ville trolig valgt å ikke fortsette en slik relasjon lenge før den ble seksuell. Og om den ble det ville vi latt det bli med den ene gangen. Og for å påpeke det, selv om dette er kvinneguiden: jeg er ikke mann. Det at du oppsøkte, pleiet og flere ganger bevist valgte å fortsette den relasjonen du beskriver (og la oss være klare på at du beskriver dypt dysfunksjonell adferd) sier noe om deg. For det er du som tok valgene - ikke din samboer. Hun valgte deg. Bare du valgte henne. Uten at du vet svaret på «hvorfor» tenker jeg at å avslutte ikke gir noen mening. Du vil etter all sannsynlighet oppsøke en tilsvarende ny relasjon. Så kan du jo gå i dialog med henne. Du kan åpent og ærlig formidle hvordan du føler at deres relasjon preger deg. Og be henne bli med i dialogen. Men ønsker hun ikke bli med? Da må du velge mellom å akseptere det, eller å avslutte. Og ingen dialog i verden kan tvinge eller motivere henne til endring. For du valgte henne som hun er. Og slik har hun sin fulle rett til å velge å forbli, livet ut. Uavhengig av om det er dysfunksjonelt. Vi har alle friheten til å velge oss et dårlig liv. Anonymkode: 1ccfc...d31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå