Gå til innhold

Deilige koseklær som ikke er i fæl polyester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? 😄

Anonymkode: d71e1...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med lin? Trenger ikke å hete pysjamas eller koseplagg, men en behagelig bukse kanskje? Og bomullsoverdel?

Anonymkode: 1b44c...9f0

Skrevet

Bambus 

Anonymkode: 794a0...714

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med lin? Trenger ikke å hete pysjamas eller koseplagg, men en behagelig bukse kanskje? Og bomullsoverdel?

Anonymkode: 1b44c...9f0

Vil gjerne det skal varme litt :) Lin blir litt for lett tror jeg.

Anonymkode: d71e1...597

• Liker 1
Skrevet

Ull om vinteren. Du kan til og med strikke selv :)

Anonymkode: d9a7b...15b

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har kjøpt ull joggebukse og genser på cubus. Ser ut som vanlige klær, men er i ull. Bor i det settet på vinteren. 

Anonymkode: c8b01...0f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har kjøpt ull joggebukse og genser på cubus. Ser ut som vanlige klær, men er i ull. Bor i det settet på vinteren. 

Klærne i merinoull fra Cubus får sykt fort hull i seg. Janus, Devold osv. er ti ganger bedre til under prisen av Cubus. Bare et tips ☺️

Anonymkode: bcd7b...e3b

• Liker 2
Skrevet

Janus har gode ullklær og er som regler på tilbud hos Coop/Obs

Anonymkode: 8cdcd...4f6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klærne i merinoull fra Cubus får sykt fort hull i seg. Janus, Devold osv. er ti ganger bedre til under prisen av Cubus. Bare et tips ☺️

Det kan hende, men dette settet er i tykkere/strikket ull til voksne. Har brukt det mye, og ser fortsatt nytt ut. 

Skrevet

Jeg liker ullklær fra sportsbutikken. 

Anonymkode: f27f4...025

Skrevet

Det er dette: Bilde fra cubus

Screenshot_20231015_194556_Chrome.jpg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan hende, men dette settet er i tykkere/strikket ull til voksne. Har brukt det mye, og ser fortsatt nytt ut. 

Ja, det er det settet jeg mente. Hadde det i et halvt år før det gikk hull. Janus har jeg hatt i 4+ år...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Janus har noen deilige joggebukser og løse overdeler i ull som jeg er fan av på vinterstid (finnes i andre farger også altså...)

Screenshot_20231015_194801_Photos.thumb.jpg.99d76ce46022db7da7ddb8297531da11.jpg

De har hettegenser også (det står herved på mi ønskeliste iallefall)

Screenshot_20231015_202723_SamsungInternet.thumb.jpg.e371984a70aecffe735be709efb0727d.jpg

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har masse ull fra Cubus, bukse, gensere, cardigans og singlet.. alt har holdt seg godt.  Stillongs og undertrøyer liker eg best Devold. Som «kosedress» er ullbuksa mi fra Cubus gull. Ellers har Lanvulla, Wooland og Pierre Robert gode og fine ullklær, syns eg😀

Anonymkode: 4e9bf...463

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flytta inn i ullbuksa mi fra Safa for sesongen 😊 Til overkroppen er det gjerne en bomullstrøye fra Blue Wear kjøpt på Jula, eller en ulltrøye fra Janus.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er det settet jeg mente. Hadde det i et halvt år før det gikk hull. Janus har jeg hatt i 4+ år...

Å, det var uflaks da 🤔 men er enig i at Janus også er bra, har bare ikke funnet noe som er like fint 💅

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Man må nok prøve litt og erfare selv. Jeg har ikke prøvd Cubus-ull, men Janus er det mest hullete og skrøpelige jeg har hatt av ull. Nesten så jeg mistenker midd/biller i fabrikken deres. En longs var til og med hullete i uåpnet pakke.

Anonymkode: 5439e...ac3

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker bomull, viscose på sommeren, og ull på vinteren. Flere nettsider har filter som går på materiale. Pleier bruke det selv for å unngå plasten, og klærne holder også mye lengre. 

Anonymkode: 6dff2...747

Skrevet

Ull, bambus eller modal ville jeg valgt. 

Anonymkode: d2736...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...