Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så klarer ikke han å slutte å tenke på meg heller?

❤️

Anonymkode: f8787...a9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å være delulu

Anonymkode: d655c...2d1

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir bomba med disse reels’ene på facebook som alle sier det. Lurte bare på om det var no i det. Ts

Skrevet

I disneyfilmer ja, i virkeligheten nei.

Tankene dine har ingenting med hans tanker å gjøre, hjernen deres er ikke på mystisk vis koblet sammen. Du kan tenke på en person konstant, uten at den personen vet at du eksisterer.

Anonymkode: 5a64a...8b0

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I disneyfilmer ja, i virkeligheten nei.

Tankene dine har ingenting med hans tanker å gjøre, hjernen deres er ikke på mystisk vis koblet sammen. Du kan tenke på en person konstant, uten at den personen vet at du eksisterer.

Anonymkode: 5a64a...8b0

Han vet jeg eksisterer. Vi kjenner hverandre. Ts

Skrevet

Nei ikke nødvendigvis. Vi har vel alle vært betatt og tenkt masse på noen som ikke gjør det samme tilbake. Men om han er interessert i deg på samme måte kan ikke vi vite, det må du finne ut av selv. Men det er ingen automatikk i at han også tenker på deg fordi du selv gjør det

Skrevet

Synnsynlig at dere begge sender ut energi❤️

Anonymkode: 18707...109

• Nyttig 2
Skrevet

Er du veldig overtroisk? Selvfølgelig har ikke det noe sammenheng

Anonymkode: abc70...cce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. 

De som er hekta tror gjerne dette, at han egentlig er interessert.

Anonymkode: 7f910...21c

Skrevet

Hvis han er betatt så.

Anonymkode: 5b9b6...e8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg blir bomba med disse reels’ene på facebook som alle sier det. Lurte bare på om det var no i det. Ts

Reelsene blir sett og likt fordi de sier det folk ønsker å høre. Alle som tenker på noen på den måten vil at de skal tenke på dem tilbake. Men sånn er det såklart ikke. Det er bare han selv, og evnt venner, som vet om han også savner deg eller ikke.

Anonymkode: 8ec40...de3

Skrevet

Selvsagt er det sant, av og til. Skjedd meg mange ganger.

Ikke av overtroiske årsaker, telepati eller lignende. 

Men en du har et godt øye til, har jo noen ganger et godt øye til deg tilbake ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er eldre enn 14 år så skjønner du at det ikke henger sammen. Han kan godt tenke på deg som du tenker på han, men det har ingenting med at du ikke klarer å slutte å tenke på han. Det handler om dine følelser, ikke hans.

Anonymkode: 37f4c...d85

Skrevet

Du må ikke tro på alle sånne reels. Er dessverre ikke alltid sånn. 

Anonymkode: d5b44...ba4

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synnsynlig at dere begge sender ut energi❤️

Anonymkode: 18707...109

Ja, i form av varmetap.

Anonymkode: 57097...fc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 19.25):

Fortsett å være delulu

Anonymkode: d655c...2d1

😄

Anonymkode: 5b9b6...e8e

Skrevet
Cuntzilla skrev (10 timer siden):

Selvsagt er det sant, av og til. Skjedd meg mange ganger.

Ikke av overtroiske årsaker, telepati eller lignende. 

Men en du har et godt øye til, har jo noen ganger et godt øye til deg tilbake ;)

Av og til, men om det er tilfellet så er sjansen stor for at en av  de ville tatt det videre. For det meste betyr slike følelser bare at den ene har det, den andre har det ikke. Og er det slik er det bare å gå videre med livet sitt og ikke lulle seg inn i helt absurde naive forestillinger rundt dette. Som en skriver over så er det bare tanker den ene som er "hektet" har. Den andre vil ikke og tenker null og niks på det. Selv etter brutte langvarige forhold er det slik. Den som har gått videre tenker ikke over det annet en som vage minner en gang i blant og er bare glad for at et forhold som ikke var levedyktig ble avsluttet.

Skrevet
Antiviruset skrev (18 minutter siden):

Av og til, men om det er tilfellet så er sjansen stor for at en av  de ville tatt det videre. For det meste betyr slike følelser bare at den ene har det, den andre har det ikke. Og er det slik er det bare å gå videre med livet sitt og ikke lulle seg inn i helt absurde naive forestillinger rundt dette. Som en skriver over så er det bare tanker den ene som er "hektet" har. Den andre vil ikke og tenker null og niks på det. Selv etter brutte langvarige forhold er det slik. Den som har gått videre tenker ikke over det annet en som vage minner en gang i blant og er bare glad for at et forhold som ikke var levedyktig ble avsluttet.

Så negativ du er da 😅

For meg har det betydd det mange ganger. Både med nye flammer og gamle. 

Si at man har et godt øye til en person, da smiler man litt ekstra stort til dem, ser litt ekstra lenge på dem, har litt mer tilfeldig nærkontakt, trekkes mot dem, sender ut noen vibber. De plukker opp disse vibbene, og føler seg likt. Og folk liker å bli likt, en gjensidig tiltrekning er ofte selvforsterkende. Så vil de oppføre seg litt likt tilbake, og sånn går no dagan til begge sitter og tenker litt ekstra på hverandre, fordi begge har plukket opp (bevisst eller ubevisst) at den andre er litt interessert.

Det er hverken absurd eller naivt, det er helt vanlig.

Man tar det ikke alltid videre med en gang, TS har vel ikke gjort noe selv så den påstanden faller på sin egen urimelighet.

Selv er jeg en slow burner og liker denne oppbyggingen :) Å be noen på kaffe med en gang uten å ha bygget opp dette er i min mening cringe, det må være "noe" i lufta først.

Som sagt så er det ikke en naturlov da at man tenker på hverandre.. men det skjer.

Og det er noe veldig trist over det om du aldri tror at noen du tenker på, tenker på deg samtidig.. det skjer hele tiden. Folk tenker oftere på deg enn du tror.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...