Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid».

Kan noen noe om dette?

Anonymkode: 3bfec...551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid to streker på den ene.

Anonymkode: 976e9...1f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er alltid to streker på den ene.

Anonymkode: 976e9...1f9

Hva hvis det er 1 strek på den andre også? 
For det er jo to sånne «strimler» inni

Skrevet

Det er som regel to streker når man åpner de opp. Disse er ikke ment til å bruke som test strimler. 

Anonymkode: a769d...85e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er som regel to streker når man åpner de opp. Disse er ikke ment til å bruke som test strimler. 

Anonymkode: a769d...85e

Ja, men det er to «strimler», det var to på den ene og en på den andre

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja, men det er to «strimler», det var to på den ene og en på den andre

Uansett skal gravid tester aldri åpnes opp..de blir de ugyldige 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har noen her åpnet en clearblue digital? Kan man se ut i fra strekene om man er gravid eller ikke? Jeg åpnet min å det var 2 streker på den ene og 1 på den andre. Men på skjermen sto det «ikke gravid».

Kan noen noe om dette?

Du har vel igrunn nå fått svar på dette i to ulike forum. De er ikke ment å åpne og tyde strek. Sier den negstiv så er den negativ 

Anonymkode: 3a7f6...050

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan noen noe om dette?

Testen er ikke positiv om den sier «ikke gravid»

Anonymkode: 3b5fb...43b

Skrevet

Hei!

Vil bare meddele jeg gjorde det samme som deg, åpnet og så tre streker. Trodde jeg ikke var gravid, det viste seg at jeg var det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei!

Vil bare meddele jeg gjorde det samme som deg, åpnet og så tre streker. Trodde jeg ikke var gravid, det viste seg at jeg var det😅

Men igjen testen sier ikke gravid...da fikk du iallefall positive på en annen test...eller senere 

Skrevet

Uansett om du tenker du er gravid eller ikke etter å ha åpnet testen så er det jo ikke et sikkert svar. Du går bare rundt å grubler og er mer forvirret enn før du åpnet den. 

Ta noen billige strimler i stedenfor, så kan du ta en digital når du får svak strek på den. Sparer deg for den "kanskjee..." følelsen i tilfelle det blir skuffelse etterpå 

Anonymkode: 777a9...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...