AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Tittelen sier vel sitt. Har hatt det fint i ganske lang tid, men har brukt lang tid på å komme over eksmannen. Fant ny partner og ting har gått fint, helt til de siste 6 mnd hvor jeg har kjærlighetssorg. Eneste jeg vil er tilbake, forstår ikke hva som skjer. Synes utrolig synd på min nåværende partner! Skal jeg være ærlig med han å fortelle hva som egentlig foregår? Vi har felles barn sammen, hadde vært enklere hvis det ikke var barn involvert. Hadde ikke trengt å snakke med han eller kommunisere, men det må jeg jo. Savner han hver eneste dag og kjenner det godt i magen hvis jeg tror det er han på butikken eller bare hvis jeg tror det er hans bil jeg passerer. Er rett og slett ulykkelig slik jeg er nå.. tror båten har seilet fra oss, han har partner. Det er lite jeg kan gjøre med, men jeg føler meg slem mot partner for disse følelsene mine. Trodde de skulle gå over, da bruddet var sikkelig tøft. Har virkelig prøvd å heale meg selv dette halve året, mye alene tid, soloturer for å «finne meg selv». Eneste jeg kommer frem til er at jeg er mislykket og at jeg savner eksen. hva gjør jeg? Anonymkode: 86360...94b 1
Bondemann Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tittelen sier vel sitt. Har hatt det fint i ganske lang tid, men har brukt lang tid på å komme over eksmannen. Fant ny partner og ting har gått fint, helt til de siste 6 mnd hvor jeg har kjærlighetssorg. Eneste jeg vil er tilbake, forstår ikke hva som skjer. Synes utrolig synd på min nåværende partner! Skal jeg være ærlig med han å fortelle hva som egentlig foregår? Vi har felles barn sammen, hadde vært enklere hvis det ikke var barn involvert. Hadde ikke trengt å snakke med han eller kommunisere, men det må jeg jo. Savner han hver eneste dag og kjenner det godt i magen hvis jeg tror det er han på butikken eller bare hvis jeg tror det er hans bil jeg passerer. Er rett og slett ulykkelig slik jeg er nå.. tror båten har seilet fra oss, han har partner. Det er lite jeg kan gjøre med, men jeg føler meg slem mot partner for disse følelsene mine. Trodde de skulle gå over, da bruddet var sikkelig tøft. Har virkelig prøvd å heale meg selv dette halve året, mye alene tid, soloturer for å «finne meg selv». Eneste jeg kommer frem til er at jeg er mislykket og at jeg savner eksen. hva gjør jeg? Anonymkode: 86360...94b Hvem av dere gjorde det slutt?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 Bondemann skrev (2 minutter siden): Hvem av dere gjorde det slutt? Det var jeg. Angrer ekstremt, tydeligvis. ts Anonymkode: 86360...94b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Har kjent på noe av det samme, også jeg som gjorde det slutt. For min del vet jeg godt at det ikke er eksen jeg savner, men den samlede familien, tryggheten og normaliteten den representerer. Jeg skjønte det ikke med en gang, men når jeg satte meg ned og tenkte på oss som par og hvorfor jeg valgte å gå så sto det klart for meg at jeg ikke ønsket meg tilbake til han, men til familien vi hadde. Anonymkode: b2339...1fb 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har kjent på noe av det samme, også jeg som gjorde det slutt. For min del vet jeg godt at det ikke er eksen jeg savner, men den samlede familien, tryggheten og normaliteten den representerer. Jeg skjønte det ikke med en gang, men når jeg satte meg ned og tenkte på oss som par og hvorfor jeg valgte å gå så sto det klart for meg at jeg ikke ønsket meg tilbake til han, men til familien vi hadde. Anonymkode: b2339...1fb Godt mulig det er det ja. Men hva fjør meg med nåværende partner? Han fortjener bedre enn at jeg skal ligge med kjærlighetssorg for en annen. Anonymkode: 86360...94b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Hva ønsker du da? Vil du være med din nåværende partner eller ville du helst blitt sammen igjen med eksmannen din? Anonymkode: b7d16...66d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ønsker du da? Vil du være med din nåværende partner eller ville du helst blitt sammen igjen med eksmannen din? Anonymkode: b7d16...66d Hvis jeg fikk valget, hadde jeg nok gått tilbake. Men tenker nok at det ikke er en mulighet, men uavhengig hva jeg ønsker er det ikke rettferdig ovenfor partner. Eller? Anonymkode: 86360...94b
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 Det toget er nok kjørt TS. Exmannen din har gått videre, og han har helt sikkert fått andre referanser i forhold til hva et godt forhold inneholder. Det var du som gikk, og da er du strøket av listen hans uansett. Tillitsbrudd er tillitsbrudd uansett Anonymkode: e5a61...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 Dump han nåværende ihvertfall. Det er, som du sier, ikke rettferdig overfor ham. Anonymkode: adb1f...854 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg fikk valget, hadde jeg nok gått tilbake. Men tenker nok at det ikke er en mulighet, men uavhengig hva jeg ønsker er det ikke rettferdig ovenfor partner. Eller? Anonymkode: 86360...94b Mulig det likevel kunne vært verdt å si til han at du har innsett at du gjorde feil valg. I verste fall har han gått helt videre? 6 måneder med ny partner uten bedring i sorgen høres ikke bra ut. Kanskje den nye partneren bare ikke er rett for deg. Anonymkode: b7d16...66d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 Uansett må du dumpe nåværende partner da du helt klart ikke har de rette følelsen eller ser en fremtid med han. Nokså spesielt å gå inn i et forhold med noen like etter du ble separert. Er du avhengig av å være sammen med noen? Hvorfor ønsket du å skille deg i første omgang? Hva var problemet? Og hvorfor tror du at det har endret seg siden sist? Er du interessert i ham igjen fordi du ser han er lykkelig med en ny partner? Anonymkode: 79ac3...361 1
Brunello Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dump han nåværende ihvertfall. Det er, som du sier, ikke rettferdig overfor ham. Anonymkode: adb1f...854 Hva med barnet hun har fått med han? Ikke rettferdig for barnet å vokse opp i delt hjem.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Uansett må du dumpe nåværende partner da du helt klart ikke har de rette følelsen eller ser en fremtid med han. Nokså spesielt å gå inn i et forhold med noen like etter du ble separert. Er du avhengig av å være sammen med noen? Hvorfor ønsket du å skille deg i første omgang? Hva var problemet? Og hvorfor tror du at det har endret seg siden sist? Er du interessert i ham igjen fordi du ser han er lykkelig med en ny partner? Anonymkode: 79ac3...361 Hva som får deg til å tenke at jeg har gått inn i et nytt forhold, like etter separasjon? Jeg har på ingen måte sagt noe om tidsforløpet, annet enn at jeg brukte lang tid etter bruddet da det var krevende og at de siste 6 mnd har vært beinhard pga følelser som plutselig har dukket opp. Var alene ganske lenge før jeg fant ny partner, så nei. Har verken innledet noe for fort eller er avhengig av å måtte være sammen med noen. Ts Anonymkode: 86360...94b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg fikk valget, hadde jeg nok gått tilbake. Men tenker nok at det ikke er en mulighet, men uavhengig hva jeg ønsker er det ikke rettferdig ovenfor partner. Eller? Anonymkode: 86360...94b Kontakt eksen, si det som du er. Kanskje tenker han på samme måte. At han er i et nytt forhold betyr ikke at han ikke elsker deg høyere. Anonymkode: be294...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 Hvilke kvaliteter/personlige egenskaper setter du pris på hos eksen? Hvilke kvaliteter/personlige egenskaper setter du pris på hos nåværende partner? I ditt nåværende forhold, opplever du trygghet, bekreftelse, god kommunikasjon, empati, nærhet, fellesskap o.l.? Er det noe slikt som mangler i ditt nåværende forhold? Anonymkode: 4f22c...f95 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #16 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg har også et stort savn etter eksen TS. Vi har barn sammen og må derfor kommunisere… Jeg ble dumpet da, jeg ønsket å fikse det men han var utro/gikk til horer i den perioden så da ga jeg opp. Angrer ofte på det nå… Jeg har også ny partner. Han er god som gull, men jeg klarer ikke se noe fremtid. Føler meg ulykkelig fordi jeg savner det jeg trodde jeg hadde. Men jeg prøver å minne meg selv på at han var utro, han vil ikke og han er helt grusom som kunne sette meg og barna i denne situasjonen. Men det er vanskelig. Som noen andre nevner over her: jeg savner noe som ikke fantes. Minner meg selv om at jeg ikke vil ha en som booker horer og blir sugd på massasjestudio. Men 14 år sammen er vondt å miste. Jeg elsker han jo, samtidig så ønsker jeg at han får hjerneblødning. Samtidig så ønsker jeg ikke det for barna sin del. Å innimellom håper jeg han går på en smell i fylla å ringer å ber på sine knær om å få meg tilbake. Men status er: Jeg vil ha en god kjæreste, ikke en horebukk. Jeg kommer ikke til å være den som tar kontakt for gjenforening. Han må seriøst gråte og fri til meg for at det skal bli vurdert. Men hva er det du vil ha hos eksen din? Hvis du har funnet ut det så ville jeg møtt han å fortalt han hva det er du tenker rundt bruddet og om mulighetene for å bli et par igjen? Anonymkode: 99b7f...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #17 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva som får deg til å tenke at jeg har gått inn i et nytt forhold, like etter separasjon? Jeg har på ingen måte sagt noe om tidsforløpet, annet enn at jeg brukte lang tid etter bruddet da det var krevende og at de siste 6 mnd har vært beinhard pga følelser som plutselig har dukket opp. Var alene ganske lenge før jeg fant ny partner, så nei. Har verken innledet noe for fort eller er avhengig av å måtte være sammen med noen. Ts Anonymkode: 86360...94b Og det er det eneste du tar av det jeg skrev. Høres ut som det trigget en nerve. Igjen, hvorfor gjorde du det slutt? Anonymkode: 79ac3...361 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #18 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kontakt eksen, si det som du er. Kanskje tenker han på samme måte. At han er i et nytt forhold betyr ikke at han ikke elsker deg høyere. Anonymkode: be294...f8c Hadde du blitt glad om xen til dama/mannen din kom inn i bildet igjen med et håp om gjenforening. Kan hende din partner elsket hun/han høyere enn deg på et tidspunkt. Anonymkode: 79ac3...361 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #19 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Minner meg selv om at jeg ikke vil ha en som booker horer og blir sugd på massasjestudio. Men 14 år sammen er vondt å miste. Anonymkode: 99b7f...4f4 Hvis dere tok vare på hverandre så er en mann som gjør det ikke noe å savne. Hvis du hadde gitt ham en kald skulder i lang tid så kan jeg på en måte forstå ham. Anonymkode: 93add...3ff
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #20 Skrevet 16. oktober 2023 Du har prøvd å heale deg selv med å få barn med en ny mann? Dette får du bare stå i, for du trenger ikke flere barn og fedre. Anonymkode: b6a88...dfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå