AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Del Skrevet 15. oktober 2023 Har du tidligere jobber på Linkedin profilen din, fra du var student og tidligere - som ikke er relevant i dag? Jeg har nå 3-4 års arbeidserfaring etter ferdig som student. Ser ikke poenget med å ha tidligere (ikke relevante) butikkjobber på Linkedin profilen min lenger, og vurderer derfor å fjerne de fra profilen. Hva tenker du/dere? eller tenker jeg feil? Anonymkode: 7e4ba...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Del Skrevet 15. oktober 2023 Jeg hadde det i noen år etter ferdig utdanning fordi det viser at man er arbeidsom, men tok det bort når jeg fikk noen år (kanskje 6-7) i arbeidslivet etter endte studier. Anonymkode: efcae...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg tenker all erfaring er verdifull erfaring. Jeg ville kanskje fjernet dem fra CV'en siden det opptar plass. Men på LinkedIn så er ikke det et problem, så beholder dem på. Litt interessant for andre å se hvordan man har klatret stigen også. Anonymkode: 2c921...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 Nei, der er profilen min strømlinjeformet ut fra det jeg driver med nå og jobber mot for senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg begynte jobbe når jeg var 13, har vurdert det til at det er en fordel og viser at jeg er hardtarbeidende, men aner ikke om det et «rett». Anonymkode: 4f39e...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Del Skrevet 17. oktober 2023 Ja, begynte ikke med "voksenjobb" før jeg var 35 så det blir litt for mange år å ta bort fra Linkedin. Anonymkode: 8f83f...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå