Gå til innhold

Han fridde i går ❤️Hva står i deres ringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Æ ÆLSKE DÆ" plus forlovelsedato.

Jeg har to ringer, i vigselringen står NAVN + bryllupsdato.
I mannen sin ring har han gravert in NAMN + bryllupdato i tillegg till Æ Ælske dæ og forlovelsedato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Og gratulerer med frieri 😍

Anonymkode: 05fa5...94d

Tusen takk ❤️Veldig uventet og veldig koselig ❤️

Anonymkode: 59591...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fornavn" "Dato". Man leser jo aldri i ringen, og det er dårlig plass, så ville i alle fall ha en skriftsstørrelse man kan lese den gangen i tiåret man ser i den :) 

Anonymkode: dc5b6...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine besteforeldre fikk seg gifteringer i Spania på 60tallet og fikk inngravert hverandres navn i ringene. Gullsmeden hadde ikke kjennskap til norske navn og dermed fikk min morfar ring med hans eget navn gravert inn og min mormor sitt eget navn også. De ler godt av det enda, og bruker de samme ringene fortsatt 

Anonymkode: 7ff84...08c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Gratulerer så mye! Det er fantastisk nyheter! Når det gjelder hva som kan stå i ringene deres, kan dere vurdere å ha noe personlig og unikt. Dere kan vurdere å gravere en spesiell setning, et kjælenavn eller et symbol som representerer deres forhold. Det er også mulig å ha koordinatene til et spesielt sted eller en betydningsfull dato. Det viktigste er at det er noe som betyr noe for dere som par. Ta dere god tid til å tenke på det og finne noe som føles riktig. Lykke til med valget! 💍❤️

Anonymkode: 9e08c...083

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dato vi møttes og bryllupsdato + evighetstegnet

Anonymkode: bd37a...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Vi funderer på det samme, nå før forlovelse. Vi har begge vært gift før og ønsker (naturlig nok) å gjøre det litt annerledes denne gangen. 

Han vil gjerne ha noe litt humoristisk, jeg vil ha strofen på norsk. Mulig det blir noe fra favorittbandet.

Endret av Kålrota
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 17.42):

Gratulerer så mye! Det er fantastisk nyheter! Når det gjelder hva som kan stå i ringene deres, kan dere vurdere å ha noe personlig og unikt. Dere kan vurdere å gravere en spesiell setning, et kjælenavn eller et symbol som representerer deres forhold. Det er også mulig å ha koordinatene til et spesielt sted eller en betydningsfull dato. Det viktigste er at det er noe som betyr noe for dere som par. Ta dere god tid til å tenke på det og finne noe som føles riktig. Lykke til med valget! 💍❤️

Anonymkode: 9e08c...083

Klippet fra gullsmedens nettside?

Anonymkode: cf9cc...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...