Gå til innhold

Mobba crushet mitt online bak skjulte brukere så han skulle snakke til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noen tråder her inne og kom på noe selv, 

Jeg har laget falske brukeren online og mobbet crushet mitt så han skulle snakke med meg og det virka, jeg kalte han feit og stygg på disse brukerne, men han visste ikke det var meg. Vi hadde ikke snakket på en stund så dette var bare for å få han til å snakke med meg og det virka, han skrev at folk mobber han og kaller han feit og åpna opp til meg lite visste han at det var meg, jeg sa bare de er bare sjalue på han og at han ikke må høre på dem. Er dette normalt gjort eller ikke ? Var jo ikke ment for å såre. 

Anonymkode: a335c...76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt gjort. Det er psykt gjort. Skaff deg hjelp.

Anonymkode: 71efa...354

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjerp deg! Dette er ikke normalt. Og utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: 0c421...faa

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er absolutt ikke normalt, det er fryktelig dårlig gjort av deg.

Hvordan kan du si at du ikke mener såre noen når du kaller dem feit? Mener du at du ikke tror mobbing sårer?

En ting er sikkert, han kommer til å hate deg om/når han finner det ut.

Anonymkode: daa47...460

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Regner med at denne tråden også er en trolletråd, men om du er seriøs... NEI, det er ikke normalt.
En som gjør slikt, har psykiske utfordringer og kanskje et snev av noen psykopatiske trekk

Anonymkode: eeed7...faa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har laget falske brukeren online og mobbet crushet mitt så han skulle snakke med meg og det virka, jeg kalte han feit og stygg på disse brukerne, men han visste ikke det var meg. Vi hadde ikke snakket på en stund så dette var bare for å få han til å snakke med meg og det virka, han skrev at folk mobber han og kaller han feit og åpna opp til meg lite visste han at det var meg, jeg sa bare de er bare sjalue på han og at han ikke må høre på dem. Er dette normalt gjort eller ikke ? Var jo ikke ment for å såre. 

Denne type oppførsel er normal, men det er veldig dårlig gjort.

Skrevet

Psycho.

Anonymkode: c0421...cfb

Skrevet

Normalt, morsomt og smart.

Anonymkode: c471e...fd2

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, du gjorde det jo for at han skulle bli såret og komme til deg for støtte. Det innrømte du jo tidligere i innlegget. 

Anonymkode: 1dcf4...c11

• Nyttig 2
Skrevet

Siden du spør om det er normalt så vet du nok svaret selv. 

Det er både unormalt og enormt stygt gjort! Tenk om han hadde tatt livet av deg i stedet for å si noe til noen? 

Anonymkode: a32ce...e3d

• Nyttig 2
Skrevet

Selvfølgelig gjorde du det for å såre, det er jo helle poenget med å mobbe folk. Om dette skjede dor ti år siden når du var 14 år, så får du skrive det av på at du var ung og veldig dum. Skjede det i nyere tid etter at du ble voksen, synes jeg du skal søke hjelp. 

• Liker 1
Skrevet

Det er rett og slett manipulativt og faktisk ikke greit i det hele tatt! Jeg vil rett og slett si at det er slemt og ondt gjort! Gratulerer ts, du har vist et nytt nivå av lavmål. 

Anonymkode: 16a34...f08

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Normalt, morsomt og smart.

Anonymkode: c471e...fd2

Nei det er det ikke. Å gjøre slikt er ondskapsfullt. Bare onde mennesker gjør slikt.

Skrevet
Sykkelkopp skrev (4 timer siden):

Denne type oppførsel er normal, men det er veldig dårlig gjort.

Tenk dere litt om. Skjønner at man kanskje tenker at det er en trolletråd, men andre uten gangsyn kan jo lese dette og tenke at det er normalt og en god idé.

Det er IKKE normalt. 

Anonymkode: 7f4e4...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du litt psycho?

Anonymkode: d2051...1af

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du litt psycho?

Anonymkode: d2051...1af

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er absolutt ikke normalt, det er fryktelig dårlig gjort av deg.

Hvordan kan du si at du ikke mener såre noen når du kaller dem feit? Mener du at du ikke tror mobbing sårer?

En ting er sikkert, han kommer til å hate deg om/når han finner det ut.

Anonymkode: daa47...460

Nei prøvde ikke å såre han, jeg bare visste at han kom til å starte en samtale med meg om jeg gjorde dette og det stemte, og det var alt jeg ville oppnå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei prøvde ikke å såre han, jeg bare visste at han kom til å starte en samtale med meg om jeg gjorde dette og det stemte, og det var alt jeg ville oppnå.

En samtale om hvor redd han var fordi folk (du) mobber ham. Han tror fortsatt at folk er ute etter ham

Anonymkode: c0f24...afb

Skrevet

Var du tennåring, så er du sikkert  ikke psykopat. 

Men, det er jo ikke bra. Jeg har aldri gjort noe slikt. 

Men, jeg har hatt gutter som har vært interessert i meg, som har fått venninner til å ringe meg, bare så han kunne høre stemmen min 😅 

Og en eks, som fikk jenter til å ringe meg for å, ja vet ikke.. 

Men, det finnes bedre metoder altså 😅

Anonymkode: c44de...90b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2023 den 0.45):

Uansett hvordan du forsøker å rettferdiggjøre dette her, så var det du gjorde i bunn og grunn å snakke nedverdigende til noen du påstår at du har et crush på, for å lure han til å snakke med deg.

Man gjør ikke sånt mot folk. Punktum.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men uansett hvor gammel du er, bør du virkelig ta tak i det her og bli en bedre person, for det du gjorde der er rett og slett ondskapsfullt.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...