Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan leser dere hele avisen, og hvordan er dere oppdatert i nyhetene?

Anonymkode: dec43...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får Upday på mobilen, er innimellom på vg og andre nettaviser mens jeg spiser frokost. Og en skjeldent gang kjøper jeg fysiske aviser da spesielt i helgene som aftenbladet eller andre aviser, litt nostalgi, litt dypslesing i magasin som gølger med, litt fordi det er en ok kaffe aktivitet om helgene

Anonymkode: a71f5...914

Skrevet

Jeg leser alle aviser på nett, Norske og utenlandske og søker selvsagt opp informasjon jeg ønsker å vite mer om. Mye av det avisene er jo helt uinteressant; sport, kjendiser og sånne ting hopper jeg rett over.

Skrevet

Før leste jeg papiraviser, nå leser jeg avisene på nett.

Anonymkode: 75c33...5f3

• Liker 1
Skrevet

Ulike nettaviser i løpet av dagen. Papiraviser fredag og lørdag. Hører også ulike nyhetssendinger på radio.

Anonymkode: 8464b...339

Skrevet

Har abonnement på mange aviser gjennom jobben og leser bl.a Aftenposten, NRK, vg, DN og en del andre bransje/nisje aviser. 

Anonymkode: 9a1f3...fb1

Skrevet

Leser kun nyheter på nettavisene. Jeg savner papirutgaven noen ganger men det har blitt så dyrt med abbonnement.

Anonymkode: 813b5...f3c

Skrevet

Et lite tips til alle som synes at aviser er blitt altfor dyrt: Man trenger ikke abonnement for å kunne lese papiravisene på nett; har man nasjonalt lånekort fra biblioteket, kan man logge seg inn på "Min side", og der få adgang til PressReader, som har Aftenposten, Dagsavisen, Dagbladet og mange lokalaviser i tillegg til ting fra utlandet; kort sagt det meste av norske nyheter bortsett fra VG og A-magasinet.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: d1961...7ea

• Nyttig 2
Skrevet

Leser en del på nett, papiravisen leser jeg kun på jobb. Abonnerer på KRS og via det Nettavisen og mange andre lokalaviser fra hele landet.

Skrevet

Ja, abonnerer på og leser flere aviser. Følger med på flere utenlandske nyhetssider/aviser også. 

• Liker 1
Skrevet

Samboeren abonnerer på Klassekampen, så jeg leser den. Er altfor mye inteteressant der. Det er sjelden jeg bare leser overskriftene.

På nett leser jeg ofte bare overskriftene. Nå oppdaterer jeg ofte på grunn av Israel - Gaza, 7-åringen som er forsvunnet, og terroren i Brussel.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...