Gå til innhold

Venn med fordeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en  enn med fordeler en tid og nå vil han gjerne bruke mer tid sammen med meg for å bli bedre kjent..... noen tanker? Gjerne fra menn!!

K50

Anonymkode: 60e97...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må spørre hva intensjonen hans er, og være klar på hva du ønsker ut av det selv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt en  enn med fordeler en tid og nå vil han gjerne bruke mer tid sammen med meg for å bli bedre kjent..... noen tanker? Gjerne fra menn!!

K50

Anonymkode: 60e97...968

Det er du som må bestemme det. Kan du det for din del. frister det for deg. Du må snakke med han hva han tenker og ønsker. Så kan du ta en avgjørelse. 

• Liker 1
Skrevet

Han vil vel "date" mer konvensjonelt da, bli bedre kjent, se om dere kan bli et par?

Hva andre menn mener om det er vel revnende likegyldig.. hva vil DU? :)

Vær ryddig og klar i kommunikasjonen og hva du vil er mitt tips.

Anonymkode: 0b039...598

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er denne mannen da?

Anonymkode: 3a099...1ae

Skrevet

Han har fått følelser for deg og er keen på å oppgradere sin status fra "pulevenn" til "kjæreste". Jeg tipper det er så enkelt (men kanskje komplisert) som det.

Spørsmålet er da hva du vil ... er dette en potensiell partner? Hva føler du for han?

• Liker 1
Skrevet

Har tidligere vært veldig opptatt av at jeg ikke skal utvikle følelser og nå vil han tilbringe tid sammen for å bli kjent, ikke rart man blir forvirra men mannen er veldig hyggelig så en potensiell partner så absolutt🙂

Skrevet

Kjøp på, viss han er singel. 

Anonymkode: b4fef...f70

Skrevet

Det eneste som betyr noe her er hva du vil. 

Anonymkode: 13200...63a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...