AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg treffer en fyr hver andre helg, ca. Da har vi begge barnefri. Hopper vi over en av de helgene, så blir det fort en mnd mellom hver gang. Før gikk vi all inn hele helgen, med mat, god drikke, mye god sex over alt i huset morgen og kveld. Nå litt over to år etter, har han ikke lengre lyst på sex virker det som. Han vil bare ligge i sofaen, holde rundt meg og se film, lage enkel (dritt-)mat for så å sove sammen, uten sex. Han har ikke gitt spesifikt utrykk for at han ikke ønsker sex, men jeg inviterer han til intimitet, men han avslår. Han ser jeg blir litt snurt (har ikke pokerfjes, hvertfall ikke når jeg er kåt og blir avslått), og da leser han meg rett, og gir meg en god klem og holder ekstra hardt rundt meg. Men det er jo ikke kosen og klemmene jeg (bare) vil ha. Jeg vil ha sex og gjerne hele pakka med mat og vin, som blir en del av forspillet til sex. Det har gått så langt at jeg bruker womenizeren siste timen før jeg drar bort til han, og med en gang jeg drar hjem for å føle at jeg får dekket litt av den seksuelle -kall det frustrasjonen som jeg har. Og dette får meg faktisk til å føle meg brukt, tro det eller ei. Vi har en "avtale" som sexpartnere, og han endrer premissene. Jeg dekker hans behov for nærhet og kos, samtalepartner og selskap, men han dekker ikke mine seksuelle behov. Jeg ønsker ikke ny sexpartner, for jeg liker egentlig ikke så godt den begynnelsesfasen med å bli kjent og trygg. Det er ingen garanti for at det bli kjemi nok til at det varer en liten stund, og da må man igjen starte på nytt. Derfor tenker jeg at når jeg er ferdig med min nåværende partner, så blir det å leve i sølibat en stund. Og det frister hvertfall ikke! Hva hadde du valgt; 1. gå og leve i sølibat en stund, eller 2. å bli for hvertfall å få dekket behovene dine, om så var på bare minimum? Jeg er så usikker på hva som føles verst/best Anonymkode: 01e22...673
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 3. Bli for nå, men samtidig ha følerne ute etter noe nytt og bedre. Anonymkode: fc266...536 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 TS. Er du gammel? Ikke slank? Lagt på deg siste 2 år? Konvertert til konefrisyre? Anonymkode: 4bee5...e27 1 1
Rosa Gnom Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg hadde valgt å kommunisere bedre med partner. Kanskje han er sliten. Kanskje han er deprimert. Kanskje det er noe galt. Det vet man ikke før man snakker sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS. Er du gammel? Ikke slank? Lagt på deg siste 2 år? Konvertert til konefrisyre? Anonymkode: 4bee5...e27 Er 36 år, 163 cm, 52 kilo, trener, langt lyst slett hår som aldri har vært farget, derav fortsatt veldig skinnende og vakkert, eier ikke en eneste joggebukse/kosebukse og kler meg alltid veldig flott. Liker å ta vare på meg selv. har ikke strekkmerker eller andre "skavanker" etter to graviditeter, så kroppen har holdt seg veldig bra. Så jeg kan vel svare nei på alle spørsmålene dine. Ts. Anonymkode: 01e22...673 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (33 minutter siden): Jeg hadde valgt å kommunisere bedre med partner. Kanskje han er sliten. Kanskje han er deprimert. Kanskje det er noe galt. Det vet man ikke før man snakker sammen. Har prøvd. Ikke alle er like flinke til å prate om sex og seksuelle behov. Han er nok kanskje en av dem. Og jeg ser jo den at man må ta praten. Men vi er ikke sammen, og har ingen andre forpliktelser til hverandre, enn å dekke de behovene vi har og er blitt enige om. Så hvis han er sliten, deprimert, noe annet som plager han, og ikke ønsker å dele dette med meg, om så var i en avvisning, type: "Jeg orker ikke at vi treffes i dag, for jeg føler meg litt nedpå for tiden, men hvis du ønsker så kan du komme for en slakkisdag på sofaen uren noe mer". Så er jo det mye bedre for meg, slik at jeg kan bruke tiden min på annet, enn å lure på om jeg kanskje få dekket mine behov iløpet av helgen. Ts Anonymkode: 01e22...673
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): 3. Bli for nå, men samtidig ha følerne ute etter noe nytt og bedre. Anonymkode: fc266...536 Ja har tenkt på dette. Men problemet er at jeg bare har alene-tid, den tiden jeg er med han. Så jeg får ikke mulighet til å "sjekke markedet" når jeg er med han. Da må jeg avslutte først for å få tid til å gå på date de helgene . Men takk for forslaget! 😊 Ts Anonymkode: 01e22...673
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja har tenkt på dette. Men problemet er at jeg bare har alene-tid, den tiden jeg er med han. Så jeg får ikke mulighet til å "sjekke markedet" når jeg er med han. Da må jeg avslutte først for å få tid til å gå på date de helgene . Men takk for forslaget! 😊 Ts Anonymkode: 01e22...673 Må du være med ham hver eneste frihelg da? Forstår det sånn at dere ikke har en forpliktende greie. I så fall bør det jo være mulig å bare si at "det passer litt dårlig denne helgen", finne på noe annet og treffe andre. Anonymkode: fc266...536 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 Hvordan ser dere ut? Er du seksuelt tiltrekkende? Det høres ut som han strengt tatt bare ikke er så interessert i sex med deg. Er ganske vanlig egentlig da de aller færreste er reelt sett seksuelt attraktiv. Så når man har hatt sex en stund og selve morroa med lett tilgang på sex er over så er det jo ikke så mye mer å hige etter. Anonymkode: e4e4d...794
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan ser dere ut? Er du seksuelt tiltrekkende? Det høres ut som han strengt tatt bare ikke er så interessert i sex med deg. Er ganske vanlig egentlig da de aller færreste er reelt sett seksuelt attraktiv. Så når man har hatt sex en stund og selve morroa med lett tilgang på sex er over så er det jo ikke så mye mer å hige etter. Anonymkode: e4e4d...794 Men menn er alltid tiltrekkende mener du da? Synes menn i forhold ofte forfaller veldig fort. Ei venninne fikk ny kjæreste. De var vel rundt 45. Da var han ganske slank og så bra ut. Så flyttet de sammen. Hun ser likedan ut, mens han har blitt feit og lite tiltrekkende. Hun vil ha sex, han vil ikke mer. Nå er han 49 og mener han er for gammel for sex. Men sannheten er at han er for feit. Han er for tung til å orke det. Anonymkode: c9b89...b17
Gjest Seal Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg treffer en fyr hver andre helg, ca. Da har vi begge barnefri. Hopper vi over en av de helgene, så blir det fort en mnd mellom hver gang. Før gikk vi all inn hele helgen, med mat, god drikke, mye god sex over alt i huset morgen og kveld. Nå litt over to år etter, har han ikke lengre lyst på sex virker det som. Han vil bare ligge i sofaen, holde rundt meg og se film, lage enkel (dritt-)mat for så å sove sammen, uten sex. Han har ikke gitt spesifikt utrykk for at han ikke ønsker sex, men jeg inviterer han til intimitet, men han avslår. Han ser jeg blir litt snurt (har ikke pokerfjes, hvertfall ikke når jeg er kåt og blir avslått), og da leser han meg rett, og gir meg en god klem og holder ekstra hardt rundt meg. Men det er jo ikke kosen og klemmene jeg (bare) vil ha. Jeg vil ha sex og gjerne hele pakka med mat og vin, som blir en del av forspillet til sex. Det har gått så langt at jeg bruker womenizeren siste timen før jeg drar bort til han, og med en gang jeg drar hjem for å føle at jeg får dekket litt av den seksuelle -kall det frustrasjonen som jeg har. Og dette får meg faktisk til å føle meg brukt, tro det eller ei. Vi har en "avtale" som sexpartnere, og han endrer premissene. Jeg dekker hans behov for nærhet og kos, samtalepartner og selskap, men han dekker ikke mine seksuelle behov. Jeg ønsker ikke ny sexpartner, for jeg liker egentlig ikke så godt den begynnelsesfasen med å bli kjent og trygg. Det er ingen garanti for at det bli kjemi nok til at det varer en liten stund, og da må man igjen starte på nytt. Derfor tenker jeg at når jeg er ferdig med min nåværende partner, så blir det å leve i sølibat en stund. Og det frister hvertfall ikke! Hva hadde du valgt; 1. gå og leve i sølibat en stund, eller 2. å bli for hvertfall å få dekket behovene dine, om så var på bare minimum? Jeg er så usikker på hva som føles verst/best Anonymkode: 01e22...673 3. Snakke med han om dette, si hva du har behov for samtidig som du liker godt den kosen og nærheten dere har sammen. Si at du ikke ønsker noen ny, men han, dersom dere kan finne tilbake til all den gode sexen.
Gjest Mr. Ron Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Slå av tv! Utrolig drepende på sexlivet å sitte foran en skjerm en hel kveld. Man blir fort sigende ned å sofaen uten initiativ til noe som helst utenom å trykke på fjernkontrollen. Bedre med god mat, vin og elskov. Ta en skikkelig prat med ham. Film kan han se ellers i uken når ikke du er der. Endret 16. oktober 2023 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 16.18): Hvordan ser dere ut? Er du seksuelt tiltrekkende? Det høres ut som han strengt tatt bare ikke er så interessert i sex med deg. Er ganske vanlig egentlig da de aller færreste er reelt sett seksuelt attraktiv. Så når man har hatt sex en stund og selve morroa med lett tilgang på sex er over så er det jo ikke så mye mer å hige etter. Anonymkode: e4e4d...794 Jeg regner med at du er den samme som er ute etter å poengtere dette i flere tråder? Vanlige middels attraktive personer, beholder som regel lysten på hverandre i årevis. Menn flest, har en iboende lyst, og trenger ikke tennes av noe nytt hvert år. Her er det attpåtil et seksuelt forhold, der han ikke trenger å forholde seg til dagliglivets kjas, men er garantert sex annenhver uke. Ts; resultatet er uansett at du ikke får det du ønsker, så gjør det slutt. Det er bedre å bruke egentid til å lete aktivt etter en ny, enn å fortsette å frustreres sammen med denne oppbrukte pulekompisen. Anonymkode: cf782...45f 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 15.10): Jeg treffer en fyr hver andre helg, ca. Da har vi begge barnefri. Hopper vi over en av de helgene, så blir det fort en mnd mellom hver gang. Før gikk vi all inn hele helgen, med mat, god drikke, mye god sex over alt i huset morgen og kveld. Nå litt over to år etter, har han ikke lengre lyst på sex virker det som. Han vil bare ligge i sofaen, holde rundt meg og se film, lage enkel (dritt-)mat for så å sove sammen, uten sex. Han har ikke gitt spesifikt utrykk for at han ikke ønsker sex, men jeg inviterer han til intimitet, men han avslår. Han ser jeg blir litt snurt (har ikke pokerfjes, hvertfall ikke når jeg er kåt og blir avslått), og da leser han meg rett, og gir meg en god klem og holder ekstra hardt rundt meg. Men det er jo ikke kosen og klemmene jeg (bare) vil ha. Jeg vil ha sex og gjerne hele pakka med mat og vin, som blir en del av forspillet til sex. Det har gått så langt at jeg bruker womenizeren siste timen før jeg drar bort til han, og med en gang jeg drar hjem for å føle at jeg får dekket litt av den seksuelle -kall det frustrasjonen som jeg har. Og dette får meg faktisk til å føle meg brukt, tro det eller ei. Vi har en "avtale" som sexpartnere, og han endrer premissene. Jeg dekker hans behov for nærhet og kos, samtalepartner og selskap, men han dekker ikke mine seksuelle behov. Jeg ønsker ikke ny sexpartner, for jeg liker egentlig ikke så godt den begynnelsesfasen med å bli kjent og trygg. Det er ingen garanti for at det bli kjemi nok til at det varer en liten stund, og da må man igjen starte på nytt. Derfor tenker jeg at når jeg er ferdig med min nåværende partner, så blir det å leve i sølibat en stund. Og det frister hvertfall ikke! Hva hadde du valgt; 1. gå og leve i sølibat en stund, eller 2. å bli for hvertfall å få dekket behovene dine, om så var på bare minimum? Jeg er så usikker på hva som føles verst/best Anonymkode: 01e22...673 Dette har vært en forutsigbar rutine i så lang tid at han rett og slett er lei. Mange blir jo lei når spenningen og nyskjerrigheten er borte. For mange er det spenning og nyskjerrighet som er det viktigste med sex. Tiden deres som sexpartnere er nok over😊 Av dine 2 valg, så hadde jeg personlig valgt å leve i sølibat. Dårlig sex er absolutt ikke noe behov jeg har. Heller sølibat en dårlig/kjedelig sex. Det er bare sex liksom. Om jeg først gidder å ha sex, så skal det være bra. Anonymkode: c1de4...d22
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 Høres ut som han er lei av sexen. Forståelig nok det, om dere har holdt på i to år slik. Du/dere begynner å dra på med åra, da er det ikke akkurat like kult å fortsette med denne helgepulingen dere driver med. Anonymkode: 57d3e...b2e 2
Rotemor Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 15.21): Er 36 år, 163 cm, 52 kilo, trener, langt lyst slett hår som aldri har vært farget, derav fortsatt veldig skinnende og vakkert, eier ikke en eneste joggebukse/kosebukse og kler meg alltid veldig flott. Liker å ta vare på meg selv. har ikke strekkmerker eller andre "skavanker" etter to graviditeter, så kroppen har holdt seg veldig bra. Så jeg kan vel svare nei på alle spørsmålene dine. Ts. Anonymkode: 01e22...673 At du gadd å svare på det pisset der… Du får snakke med han. Han vil ha en helgekjæreste, så hvis du ikke vil det samme må du kutte ut for begges skyld. 1
Fighter83 Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Når det har gått 2 år med dette opplegget så tror jeg det er best at du begynner å legge andre planer for helgene du har fri og som du har brukt på han. Planlegg noe annet rett og slett. Trenger ikke å dra på date eller treffe andre menn akkurat men gjør det merkbart at din tid er verdifull for deg og at du vil bruke det på noe som gir mer mening enn å bare ligge på sofaen og spise dritt mens dere ser på tv liksom. Bare si du er lei av dette livet(ref sofa, spise drittmat og se på tv) og vil ha noe mer ut av fritiden din om han spør hvorfor du ikke vil henge hos han. Endret 17. oktober 2023 av Fighter83 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 9 minutter siden, Fighter83 said: Når det har gått 2 år med dette opplegget så tror jeg det er best at du begynner å legge andre planer for helgene du har fri og som du har brukt på han. Planlegg noe annet rett og slett. Trenger ikke å dra på date eller treffe andre menn akkurat men gjør det merkbart at din tid er verdifull for deg og at du vil bruke det på noe som gir mer mening enn å bare ligge på sofaen og spise dritt mens dere ser på tv liksom. Bare si du er lei av dette livet(ref sofa, spise drittmat og se på tv) og vil ha noe mer ut av fritiden din om han spør hvorfor du ikke vil henge hos han. 👆 synes dette var kloke ord. Ellers, hvor lenge har han vært uinteressert i sex? Kanskje han gjennomgår noe, stress, lite søvn etc. Anonymkode: 56dc9...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå