AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #21 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men hvorfor Elbil? Hvorfor ikke en bil som er morsom og kjøre som ungene også vil like? For mange kjøper kjedelige biler i dag. Det er mange morsomme altenativer som kan gi ungene bedre minner fra barndommen enn en jævla el-bil. Mine foreldre hadde bare drittbiler hele barndommen. Bare biler med max 4 sylindre, aldri over 2 liter sylindervolum på motoren.. Anonymkode: d9bad...95d Kjedelig? Folk elsker å kjøre karusell, så en tesla med 700 hk passer nok bra da enn en dritt fossil bil 😄 Anonymkode: 222c6...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #22 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Folk har vel forskjellig syn på hva som er en morsom bil å kjøre. Jeg har det dritgøy i min elbil når jeg tar meg en kjøretur for morro skyld. Vil tro at økonomi spiller inn en god del også. En større kraftigere fossilbil er stort sett dyrere i drift, hold og innkjøp. Anonymkode: aeb67...f69 Ignorance is bliss 😅 Anonymkode: d346a...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #23 Del Skrevet 16. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Kjedelig? Folk elsker å kjøre karusell, så en tesla med 700 hk passer nok bra da enn en dritt fossil bil 😄 Anonymkode: 222c6...b25 Det går raskere å varme hamburgeren i mikroen fremfor på grillen, Det betyr ikke at burgeropplevelsen blir bra. Derfor kjører vi heller ikke el-bil så lenge det er lov å kjøre bil med V8 Anonymkode: d9bad...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2023 #24 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjedelig? Folk elsker å kjøre karusell, så en tesla med 700 hk passer nok bra da enn en dritt fossil bil 😄 Anonymkode: 222c6...b25 Bare så synd at tesla ikke har 700hk. Ikke i nærheten en gang. Hilsen en som faktisk har bil med ca 700hk. Og tidligere vært tesla eier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #25 Del Skrevet 16. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Men hvorfor Elbil? Hvorfor ikke en bil som er morsom og kjøre som ungene også vil like? For mange kjøper kjedelige biler i dag. Det er mange morsomme altenativer som kan gi ungene bedre minner fra barndommen enn en jævla el-bil. Mine foreldre hadde bare drittbiler hele barndommen. Bare biler med max 4 sylindre, aldri over 2 liter sylindervolum på motoren.. Anonymkode: d9bad...95d Ungene mine elsker elbilene våre Anonymkode: 945e5...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 16. oktober 2023 #26 Del Skrevet 16. oktober 2023 Donald Duck skrev (2 timer siden): Bare så synd at tesla ikke har 700hk. Ikke i nærheten en gang. Hilsen en som faktisk har bil med ca 700hk. Og tidligere vært tesla eier. Nei, det stemmer nok. Oppgitt 1020hk nå men klarer over 1100hk i dyno-test. Enig at det er ganske langt fra 700hk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #27 Del Skrevet 16. oktober 2023 -jk- skrev (43 minutter siden): Nei, det stemmer nok. Oppgitt 1020hk nå men klarer over 1100hk i dyno-test. Enig at det er ganske langt fra 700hk. Og det er en standard Tesla?? Nope! Anonymkode: f0ee0...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmm1 Skrevet 16. oktober 2023 #28 Del Skrevet 16. oktober 2023 Har var det mange menn som ikke liker elbil gitt. Om du liker bedre drivstoff bil så kan du kanskje gå på et Innlegg eller forum for det? Fremfor å poste om det i en tråd der noen vil kjøpe elbil? For min del kom valget på Ev-niro. Billig og ok bil bra garanti. Mg er også billig du får også 7 års garanti. Hadde jeg skulle kjøpt en dyrere og større elbil hadde jeg kjøpt tesla y eller mach-e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2023 #29 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) -jk- skrev (2 timer siden): Nei, det stemmer nok. Oppgitt 1020hk nå men klarer over 1100hk i dyno-test. Enig at det er ganske langt fra 700hk. Det er på ingen måte en orginal tesla på norske veier. Ca 560 er absolutt maks. Så den filmen din bevider nada Hvis dem er så sabla spreke.. Hvorfor blir dem da frakjørt av en dieselbil med under 400hk? Endret 16. oktober 2023 av Donald Duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #30 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 18.09): Jeg gar elbil. Rekkevidde 320 på sommertid. Mindre på vinteren. Lader hver natt. Ingen problemer og jeg kjører over 8 mil hver arbeidsdag. Anonymkode: 4c4e7...bd9 Hvor mye mindre er rekkevidden på vinteren? Anonymkode: 9a1e3...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. oktober 2023 #31 Del Skrevet 16. oktober 2023 Donald Duck skrev (4 minutter siden): Det er på ingen måte en orginal tesla på norske veier. Ca 560 er absolutt maks. Så den filmen din bevider nada Hvis dem er så sabla spreke.. Hvorfor blir dem da frakjørt av en dieselbil med under 400hk? Og det blir selv p100d. Den er regelrett lat i forhold på alle måter. Jada, dem blir med solgt med den effekten på såkalte 700hk men det har dem ikke! Det er bare vås, tull og salgsflesk. Jeg hadde den sprekeste og råeste utgaven da jeg er evig bil frelst. Jeg tapte fra 0-100, 0-200, 100-0, 200-0 OG på bane! Altså rundetid. Kjørte mot en 2000kg tung dieselbil med 381hk og 740nm orginalt. Tesla er på ingen måte så sprek som folk skal ha det til. Bare eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #32 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ungene mine elsker elbilene våre Anonymkode: 945e5...aeb Ja, de vet jo ikke bedre. Anonymkode: d346a...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 17. oktober 2023 #33 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ungene mine elsker elbilene våre Anonymkode: 945e5...aeb Klart de gjør, elbiler er jo forvokste lekebiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 17. oktober 2023 #34 Del Skrevet 17. oktober 2023 Tenk på ditt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 17. oktober 2023 #35 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Folk har vel forskjellig syn på hva som er en morsom bil å kjøre. Jeg har det dritgøy i min elbil når jeg tar meg en kjøretur for morro skyld. Vil tro at økonomi spiller inn en god del også. En større kraftigere fossilbil er stort sett dyrere i drift, hold og innkjøp. Anonymkode: aeb67...f69 Ja, og ikke minst er det dritgøy å ikke betale kjempehøye bensinpiser, og slipper lukta (og helsekonsekvensene) av bensinos 😁 Vi kjøpte elbil, kun til bruk til og fra jobb, et par år siden. Den har spart oss masse bensinpenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #36 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 17.34): Elbil? Jeg kjører diesel Anonymkode: c101a...f68 ok Anonymkode: 3057c...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #37 Del Skrevet 17. oktober 2023 Imsdalen skrev (56 minutter siden): Klart de gjør, elbiler er jo forvokste lekebiler Jøss, så utrolig god humor... *ironi* Anonymkode: 3057c...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #38 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men hvorfor Elbil? Hvorfor ikke en bil som er morsom og kjøre som ungene også vil like? For mange kjøper kjedelige biler i dag. Det er mange morsomme altenativer som kan gi ungene bedre minner fra barndommen enn en jævla el-bil. Mine foreldre hadde bare drittbiler hele barndommen. Bare biler med max 4 sylindre, aldri over 2 liter sylindervolum på motoren.. Anonymkode: d9bad...95d Synes du at du svarer godt på TS sitt spørsmål? Anonymkode: 3057c...295 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #39 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 15.10.2023 den 15.01): Ønsker en bil som er rimelig å kjøpe og rimelig i drift, men som holder til vår bruk, og det er som følger: Jeg skal bruke bilen til og fra jobb, det er ikke så langt. Har samboer og to barn som sitter på når vi drar steder sammen. Må ha plass til to barneseter. Hva er den rimeligste, men samtidig beste vi kan få med disse kriteriene? Og bør vi kjøpe brukt eller ny? Samboer vil gjerne ha ny da vi er redd for skulte skader ved brukt bil, selv om jeg vet verdien taper seg betydelig i det man kjører ut fra forhandleren med en ny bil. Anonymkode: 9f365...bdc MG zs ev. Super bil. God plass, god å kjøre, 7 års garanti. Anonymkode: 15d70...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #40 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men hvorfor Elbil? Hvorfor ikke en bil som er morsom og kjøre som ungene også vil like? For mange kjøper kjedelige biler i dag. Det er mange morsomme altenativer som kan gi ungene bedre minner fra barndommen enn en jævla el-bil. Mine foreldre hadde bare drittbiler hele barndommen. Bare biler med max 4 sylindre, aldri over 2 liter sylindervolum på motoren.. Anonymkode: d9bad...95d 😂 Anonymkode: 15d70...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå