Gå til innhold

Hvordan sette på glassbeskytter iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny iphone og lurer på om jeg skal ha glassbeskytter men er dette vanskelig å sette på og er det lim som fester den? Går det ann å fjerne den hvis man senere skal selge telefonen? Noen som vet?

Anonymkode: b61b7...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull å bruke glassbeskytter. Bare dropp det.

Skrevet

Jeg ville gått til Eplehuset eller tilsvarende og fått de til å sette på med maskin. Da blir resultatet nesten usynlig, mye bedre enn når man setter på selv og irriterer seg over luftbobler og tykkere skjerm med mulig redusert følbarhet. 

Men trenger du skjermbeskyttelse? Selv har jeg aldri hatt det på noen telefon fordi jeg synes det er i veien (om man ikke bruker maskin hos forhandler) og fordi jeg aldri har hatt behov for det da jeg aldri har knust en mobil.

Anonymkode: 8a54e...eb1

Skrevet

Jeg har nettopp satt det på min telefon. Jeg googla det og fant en fin video på norsk på youtube som viste hvordan og kom med gode tips. Ja, det går også an og fjerne det, og du finner sikkert en video på det og som viser hvordan.

Han på videoen sa at det ville bli litt luftbobler, men at de forsvant når man hadde brukt telefonen i noen dager. Han hadde rett.

Anonymkode: 86ca2...24a

Skrevet
Fountaine skrev (27 minutter siden):

Det er bare tull å bruke glassbeskytter. Bare dropp det.

Har vært veldig i tvil og redd for å knuse ny iphone, men ser det er flere som mener man ikke trenger det, så litt i tenkeboksen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ville gått til Eplehuset eller tilsvarende og fått de til å sette på med maskin. Da blir resultatet nesten usynlig, mye bedre enn når man setter på selv og irriterer seg over luftbobler og tykkere skjerm med mulig redusert følbarhet. 

Men trenger du skjermbeskyttelse? Selv har jeg aldri hatt det på noen telefon fordi jeg synes det er i veien (om man ikke bruker maskin hos forhandler) og fordi jeg aldri har hatt behov for det da jeg aldri har knust en mobil.

Anonymkode: 8a54e...eb1

Ok, fint å vite at de har maskin til det, men jeg er veldig i tvil om jeg trenger å gjøre det. Har aldri knust en mobil selv heller og er veldig forsiktig med den. Jeg får tenke videre 🙂 Takk for svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har nettopp satt det på min telefon. Jeg googla det og fant en fin video på norsk på youtube som viste hvordan og kom med gode tips. Ja, det går også an og fjerne det, og du finner sikkert en video på det og som viser hvordan.

Han på videoen sa at det ville bli litt luftbobler, men at de forsvant når man hadde brukt telefonen i noen dager. Han hadde rett.

Anonymkode: 86ca2...24a

Ser at det blir anbefalt å sette på med maskin i butikk så hvis jeg gjør det så blir det i butikk tror jeg. Dyre telefoner så vil ikke risikere feil med luftbobler osv.. Ser det kommer en del fingermerker på iphonen nå men kan lett tørkes av. Takk for svar 🙂

Skrevet

Det er lett å fikse selv. Jeg har aldri hatt problem med luftbobler. Har en 14 Pro, og har hatt iPhone i mange år. Har avverget i alle fall én knust skjerm takket være skjermbeskytter. Og ja, skal du selge, er den enkel å fjerne, den limes ikke fast. 

Anonymkode: 8e7c4...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...