Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gi i julegave til de ulike i livet deres?:) Tråd til skryt, tips og inspirasjon for oss som liker å være tidlig ute:juletre2:

Anonymkode: 69920...a52

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Veit ikkje! Så kanskje tips her hadde vore gull!

Håper egentlig at søsken og andre skal ønske seg noko, f.eks nytt servise eller nye glass etc...

• Liker 1
Skrevet

Det de måtte ønske seg.

Anonymkode: 48cf1...22f

• Liker 1
Skrevet

Gir strikka sokker, duftlys og noe fin såpe til tre nieser (21, 24 og 30), har kjøpt ull undertøy og skal kjøpe Sylvania family-leker ?til niese 7, til nevø 13 har jeg kjøpt ull undertøy, men vet ikke hva han skal få mer. 

Anonymkode: cd3f5...ca8

Skrevet

Lurer litt på det samma 😅❤️ så håper noen har gode tips. Kjøpt kaffekopper ene venninne min har ønsket seg. Mannen min og jeg gir hverandre ikke gaver, men bruker det på en tur i løpet av høsten.

Skrevet

Siden mange har dårlig råd i år er mer "luksus" artikler poppulær. Ting de ikke kjøper så mye av selv for tiden. Feks en god vin, gavekort til kino, gavekort på restaurant osv.

Anonymkode: bc525...0bd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Her får bror/søster gave, tantebarn. Et par gode venninner. Barna mine, og svigers, fosterforeldre. Mine foreldre lever ikke lengre, men blir noe til gravplassen nå før jul.  Jeg elsker og gi, mye mere en og få. 

• Liker 2
Skrevet

Lager spiselige gaver til alle de voksne (foreldre,søsken,kusiner,tante,venninne): marsipankonfekt, risboller og brente mandler er en gjenganger, og kjøper gjerne en liten ting til max 50 kr pr person. 

Barna for stort sett penger, som de ønsker seg.

Anonymkode: e1b18...7c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en ungdom som ønsker seg Nintendo Switch. Det koster jo litt, men jeg skal se om det er noe tilbud på black friday. hvis ikke så tar jeg med besteforeldre på den gaven.  Jeg kjøper gaver til henne fra onkel og tante, og da tenker jeg at hun skal få polaroidkamera, som jeg vet hun ønsker seg. 

Eldste vil ha nye slalomski. Jeg gir penger slik at hun kan kjøpe seg noe. Den mellomste har fått bil av meg og faren, så hun får ikke så mye i julegave. Hun ønsker seg gavekort på bensin, så tenker kanskje det :) 

Mannen min får nok noe golf-greier, eller en spade til pizzaovnen som jeg vet han ønsker seg. 

Foreldrene mine og søsken får fenalår, selvlaget rognebærgele i en kurv osv. Vi søsken handler gaver til våre barn fra tante og onkel. Da får vi det de ønsker, og det blir litt mer ordentlige gaver. 

Anonymkode: 93d68...db2

Skrevet

Barna får sportsutstyr eller PC, mobil eller annen elektronikk de trenger.

Foreldre og barnløs tante får opplevelser som konsertbilletter eller noe de ønsker seg.

Kona får stort sett noe klær hun ønsker seg.

Skrevet

Vi har valgt å kutte ut til de fleste, vi møtes alle søskena med familie på hytte i en langhelg men vi gir til ungene våre da og siden de aller fleste er etablert og har fått seg samboer og de kjøper det de trenger igjennom året så blir årets gaver, gavekort fra Norgesgruppen. Rett og slett gavekort på matbutikk. Dette fordi de har sagt at det er ting de kunne tenke seg.

• Liker 1
Skrevet

Ingen i vår krets opererer med ønskelister heldigvis.

i år gis det krydder/oljesett, sett med tacoingrediensr, armebånd, smykker, velværeprodukter, store juletog fra lampehuset, julepynt og gavekort pp restaurant til voksne.

Til barn blir det høytaler, klær og leker

Anonymkode: f8f24...82d

Skrevet

Jeg gir det de ønsker seg, eller noe de blir kvitt. En god gave er den gaven mottaker trenger og liker, ikke hva jeg måtte mene er en finurlig dings å ha.

Anonymkode: 6a8d5...e45

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...