AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Han er veldig på, gir meg komplimenter ofte. Når jeg sender selfiesnap, skriver han: du er så fin. Og sender god morgen meldinger og natta meldinger. Vi har ikke møttes enda, han skriver også meldinger 2 ganger om dagen og spør hva jeg gjør og om jeg har en fin dag, når jeg sender snap fra butikken. Spør han hva handlet du. 😊 er det lovebombing eller er han i overkant for gira nå? Anonymkode: 763a3...51d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er veldig på, gir meg komplimenter ofte. Når jeg sender selfiesnap, skriver han: du er så fin. Og sender god morgen meldinger og natta meldinger. Vi har ikke møttes enda, han skriver også meldinger 2 ganger om dagen og spør hva jeg gjør og om jeg har en fin dag, når jeg sender snap fra butikken. Spør han hva handlet du. 😊 er det lovebombing eller er han i overkant for gira nå? Anonymkode: 763a3...51d Eller han er bare veldig interresert? Noen meldinger ila dagen er ihvertfall ikke lovebombing i mine øyne, folk viser kjærlighet lå forskjellige måter. Jeg og dama hadde mye mer kontakt enn det, uten at det var noe bombing av den grunn Anonymkode: 0ae85...fd0
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 Meldinger er par ganger om dagen, er det et problem? Husker jeg gruet meg noe sykt selv når jeg skulle date, var en jeg var veldig inntresert i, og var redd for og sende for lite, eller for mye. Spurte jo han tilslutt er det for mye? For lite. Han bare aldri skjønt meg helt på det dere med regler rundt sånt. Jeg vil si raskt i fra om jeg ikke ønsker noe mere. Men om det blir veldig mye mas i løpet av en dag, men 2 meldinger 🙄 mulig en ekstra her og der. Mulig dere bør treffes snart, istedenfor og hale dette ut om det likevel ikke blir noe. Føler menn ikke kan ha det så lett dem heller, enten så er det for lite eller så er det for mye Anonymkode: f47c2...c32
lillevill Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er veldig på, gir meg komplimenter ofte. Når jeg sender selfiesnap, skriver han: du er så fin. Og sender god morgen meldinger og natta meldinger. Vi har ikke møttes enda, han skriver også meldinger 2 ganger om dagen og spør hva jeg gjør og om jeg har en fin dag, når jeg sender snap fra butikken. Spør han hva handlet du. 😊 er det lovebombing eller er han i overkant for gira nå? Anonymkode: 763a3...51d Han er litt desperat og er antagelig ikke typen som er utadvent og vant med å ta en øl ute. Hadde jeg vært deg hadde jeg bremsa skikkelig ned og heller bare truffet fyren for å se om du liker han.
EvigSingel Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er veldig på, gir meg komplimenter ofte. Når jeg sender selfiesnap, skriver han: du er så fin. Og sender god morgen meldinger og natta meldinger. Vi har ikke møttes enda, han skriver også meldinger 2 ganger om dagen og spør hva jeg gjør og om jeg har en fin dag, når jeg sender snap fra butikken. Spør han hva handlet du. 😊 er det lovebombing eller er han i overkant for gira nå? Anonymkode: 763a3...51d Han er forelsket i en illusjon som han håper at du kan levere på.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Det er bare en ting å gjøre , og det er å møtes. Det er hans måte å kommunisere med en jente han liker, og du må ta det for det det er. En måte å bli kjent på , og ikke fasit på hvordan han og du er mot hverandre i virkeligheten Anonymkode: 52015...349
Artmo3 Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Blir litt drøyt å kalle noen meldinger og komplimenter hver dag for lovebombing. Noen er mer ivrig enn andre når de er betatt, trenger ikke være noe galt i det 1
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 (endret) Uff sånn blir det når jenter ser for mange feministiske videoer på internett. *Mann interessert* TS: "LOVE BOMBER HAN MEG?" Endret 15. oktober 2023 av Sykkelkopp 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Han er veldig på, gir meg komplimenter ofte. Når jeg sender selfiesnap, skriver han: du er så fin. Og sender god morgen meldinger og natta meldinger. Vi har ikke møttes enda, han skriver også meldinger 2 ganger om dagen og spør hva jeg gjør og om jeg har en fin dag, når jeg sender snap fra butikken. Spør han hva handlet du. 😊 er det lovebombing eller er han i overkant for gira nå? Anonymkode: 763a3...51d Hva er egentlig problemet?? Eller er du søkende etter at KG skal overbevise deg om at du har et problem? Du kan fint Google "lovebombing" og hvis leseferdighetene dine er inntakt så ser du at å spørre hvordan du har det og at bildene dine er fine ikke er love bombing. Fyren prøver å holde kontakten og være hyggelig... Det er ikke et overgrep. Deal with it. Anonymkode: 85fb3...57b
EvigSingel Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 Sykkelkopp skrev (6 minutter siden): Uff sånn blir det når jenter ser for mange feministiske videoer på internett. *Mann interessert* TS: "LOVE BOMBER HAN MEG?" Eller kan det være all erfaringen de har med å oppleve nettopp dette som gjør dem usikre? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 Høres ut som dere er like på begge to. Du med selfie og buttikk-snap. Han føler kanskje han må svare på snap Anonymkode: 88320...3f1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 Enten er dette en mann som bare er interessert i deg. Eller er dette en opptatt mann som suger seg fast i deg, og skal ha deg på si. Anonymkode: a7a2b...c75
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 Da jeg traff min ex, fikk jeg et hav av mld hver dag…. hvor er du? Hva gjør du? Hvem er du med? Du er så pen, Aldri møtt en som deg, du er så spesiell, jeg er glad i deg, etter en uke var han forelsket…. Jeg hadde aldri satt meg inn i røde flagg, lovebombing eller narsissisme…. Nå, syv år etter kunne jeg tatt Doktorgrad i emnet…. Du har møtt en som liker deg, helt normal oppførsel vil jeg si…. Hvordan skal man ellers vise at man er interessert? Anonymkode: 24c6f...afc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå