Gå til innhold

Fant ut at venninna mi hadde sex med kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så skuffa på begge, trodde de aldri var sånn. Jeg var ikke klar for sex så han venta i ca 7 måneder uten at vi gjorde noe og nå nylig finner jeg ut at han og vennen min har hatt samleie sammen og vet ikke hvordan jeg skal reagere 

Anonymkode: 20a5e...243

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel å finne ny venn og kjæreste.. 

Anonymkode: db176...9bb

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er så skuffa på begge, trodde de aldri var sånn. Jeg var ikke klar for sex så han venta i ca 7 måneder uten at vi gjorde noe og nå nylig finner jeg ut at han og vennen min har hatt samleie sammen og vet ikke hvordan jeg skal reagere 

Du gjør det slutt med begge. Hun er ikke en venn, og han er ikke en kjæreste. De fortjener hverandre, like stygg begge to. 

Anonymkode: 72592...6bf

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

De er ikke riktige for deg. Du har lært den leksen nå. Gå videre så vil du tilslutt finne noen som fortjener deg 

Anonymkode: 5e779...852

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde dumpet dem begge. Dette er så råtten gjort av dem, at slikt kan aldri tilgis. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Dump begge to. 

Anonymkode: ba9cd...71f

• Nyttig 2
Skrevet

3/10

Anonymkode: 9f829...1d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når lå de sammen, da? 
Var det før du ble sammen med ham?
Var det i løpet av de 7 månedene dere ikke gjorde noe?

Så nå er du og venninnen din sliresøstre, da.. Om det skjedde før du ble sammen med ham, er det lite du får gjort.
Om det skjedde mens dere var sammen, må du jo seriøst vurdere om du ønsker å være i et forhold med den fyren. Vennskapet til venninnen din bør også vurderes.

Anonymkode: 3515e...7ad

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Kastet han ut og har ikke snakket med de siden. Det er 20 år siden 

Anonymkode: 2b749...606

• Liker 1
Skrevet

Den smerten er ille. Det er et dobbelt svik. 
Håper du har familie og gode venner som støtter deg nå. Sender deg en klem❤️

Anonymkode: fd56f...943

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis du har ventet i 7 måneder og dere ikke har hatt sex, så har verken han eller venninna di forstått at han og du er kjærester. Ergo trenger du ikke å være skuffet over dem eller sint på dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

7 måneder? Er dere 16 år? Eller medlem av en sekt? 

• Nyttig 3
Skrevet

Keisamt.

Anonymkode: e5166...3ba

Skrevet

Dere venta i 7 måneder med å ha sex?💀 Er du kristen? Jehovas vitne eller noe annet?

Anonymkode: 7fac5...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...