AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Kvinne snart 50, skal kjøpe meg ny ullkåpe men er så i tvil om jeg skal ha svart eller blå ullkåpe. synes begge er nydelige, men det går kanskje i at svart kan bli litt hardt, er jo en ting folk sier. Beige/kamelbrun kåpe er ikke aktuelt, jeg blir blek og ser syk ut i slike farger. Jeg har vinterbleik hud og mørkeblondt/brunt hår Anonymkode: 26d28...83e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Hvilke farger har du på bukser og sko? Jeg har svart kåpe. Har alltid svarte sko/støvletter og svart veske som basis. Blått gjør at jeg må kjøpe nytt. Vurderer ikke fargene med tanke på hår og hud. Anonymkode: ca664...6b4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke farger har du på bukser og sko? Jeg har svart kåpe. Har alltid svarte sko/støvletter og svart veske som basis. Blått gjør at jeg må kjøpe nytt. Vurderer ikke fargene med tanke på hår og hud. Anonymkode: ca664...6b4 Jeg trenger uansett ikke kjøpe noe nytt, har både blå og svart garderobe for å si det slik TS Anonymkode: 26d28...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå