AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Snakka med en kar før og han snakka jo med meg, men han ville ikke bli sammen og likte ikke når jeg sa elsker deg. Nå etter et år og etter jeg fikk glow up snakker jeg med han igjen (han vet det ikke er meg, fordi har forandret meg såpass mye og ser sykt annerledes ut) nå sier han plutselig at han elsker meg etter kun ei uke, og er veldig på, jeg hadde jo samme personlighet før og nå og var samme meg, så det eneste som er annerledes er måten han er på og utseendet mitt, betyr dette at han kun bryr seg om utseendet? Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Hva tror du selv? Anonymkode: 25e24...305 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva tror du selv? Anonymkode: 25e24...305 Litt vanskelig fordi han sa ga meg jo komplimenter på utseendet før også Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Hvordan vet han ikke at det er deg? Har du endret navn også? Anonymkode: 9450d...0b0 4 7
Virrevirrevapp Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 Har du ikke vist deg uten sminke for ham? 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Virrevirrevapp skrev (5 minutter siden): Har du ikke vist deg uten sminke for ham? Bruker aldri sminke, ansiktet mitt har naturlig bare forandret seg mye på et år Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan vet han ikke at det er deg? Har du endret navn også? Anonymkode: 9450d...0b0 Fordi som sagt ansiktet mitt har naturlig forandret seg ekstremt mye, noen av mine gamle venner kjente meg heller ikke igjen så jeg måte fortelle dem at det var meg da jeg møte en venninne i byen. Anonymkode: 8215b...4ad
Virrevirrevapp Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker aldri sminke, ansiktet mitt har naturlig bare forandret seg mye på et år Anonymkode: 8215b...4ad Mener du at du har gått ned i vekt? Eller er du i puberteten? 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 Virrevirrevapp skrev (Akkurat nå): Mener du at du har gått ned i vekt? Eller er du i puberteten? Ikke gått ned i vekt, aldri vært overvektig. Mener bare ansiktet generelt, var 18 da han møte meg nå er jeg 19 Anonymkode: 8215b...4ad
Virrevirrevapp Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gått ned i vekt, aldri vært overvektig. Mener bare ansiktet generelt, var 18 da han møte meg nå er jeg 19 Anonymkode: 8215b...4ad Så puberteten 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 Hvilke forandringer har du gjort med utseende ditt da? Anonymkode: b939e...386
Virrevirrevapp Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 Tenker du at ingenting annet forandrer seg fra 18 til 19 enn utseendet? 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 Virrevirrevapp skrev (2 minutter siden): Tenker du at ingenting annet forandrer seg fra 18 til 19 enn utseendet? Ikke i mitt tilfelle, har samme kropp bare ansiktet forandret seg, til og med faren min som er skilt med moren min kjente meg så vidt da jeg skulle på besøk etter 9 månder Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke forandringer har du gjort med utseende ditt da? Anonymkode: b939e...386 Ingenting, det har bare skjedd naturlig. Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 Man elsker ikke noen etter en uke. Anonymkode: 6d81a...93b 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #16 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man elsker ikke noen etter en uke. Anonymkode: 6d81a...93b Jeg vet, men det er bare rart at han sa det og er mye på, men for en år siden var han jo nesten motsatt. Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #17 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke i mitt tilfelle, har samme kropp bare ansiktet forandret seg, til og med faren min som er skilt med moren min kjente meg så vidt da jeg skulle på besøk etter 9 månder Anonymkode: 8215b...4ad Jeg skjønner ikke dette her. Du har forandret deg så radialt at til og med nær familie og venner ikke kjenner deg igjen. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig av seg selv. Jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan denne mannen du dater ikke kan kjenne deg igjen fra i fjor. Hvis du sa at du elsker han så må jo det bety at dere hadde endel med hverandre å gjøre, dere møttes og hadde et halvveis forhold eller noe sånt? Han visste vel hva du het osv den gangen? Og nå sier han at han elsker deg? Og du tror ikke han vet hvem du er fra i fjor? Heter du noe annet? Har dere møttes i det hele tatt? Hvordan vet han ikke at du er den samme? Anonymkode: 79854...74f 5 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #18 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg tviler på at du helt naturlig plutselig er helt ugjenkjennelige for dine nærmeste... Han fyren virker som han tror du blir lettere å få i seng om han sier at han elsker deg. Tidligere var han kanskje redd for at du likte han mer enn han likte deg. Nå som han vil ligge med deg, bruker han de ordene han tror skal få deg i sengen. Mange menn tror at de ordene er "jeg elsker deg", om de mener det er noe helt annet... Anonymkode: cef7c...a3e 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #19 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke dette her. Du har forandret deg så radialt at til og med nær familie og venner ikke kjenner deg igjen. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig av seg selv. Jeg skjønner i hvert fall ikke hvordan denne mannen du dater ikke kan kjenne deg igjen fra i fjor. Hvis du sa at du elsker han så må jo det bety at dere hadde endel med hverandre å gjøre, dere møttes og hadde et halvveis forhold eller noe sånt? Han visste vel hva du het osv den gangen? Og nå sier han at han elsker deg? Og du tror ikke han vet hvem du er fra i fjor? Heter du noe annet? Har dere møttes i det hele tatt? Hvordan vet han ikke at du er den samme? Anonymkode: 79854...74f Før har vi kun chatta i 1, 4 måneder, så det var ikke lenge, og kun møtes en gang ute i byen. Men jeg vet godt hvem han er siden jeg har hatt lenge crush på han, så om han har glemt meg ikke rart , han husker nok meg men tror ikke det er samme person, har samme navn bare at jeg har forkorta den nå. Anonymkode: 8215b...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #20 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tviler på at du helt naturlig plutselig er helt ugjenkjennelige for dine nærmeste... Han fyren virker som han tror du blir lettere å få i seng om han sier at han elsker deg. Tidligere var han kanskje redd for at du likte han mer enn han likte deg. Nå som han vil ligge med deg, bruker han de ordene han tror skal få deg i sengen. Mange menn tror at de ordene er "jeg elsker deg", om de mener det er noe helt annet... Anonymkode: cef7c...a3e Bryr meg ikke bak intensjonen hans, synes bare det er rart at han er så på og plutselig vil ha forhold når han var motsatt før, grunnen til at vi i det hele tatt sluttet å snakke med hverandre var fordi han ble altfor slem mot meg. Tvil det eller ei, det er bare sannheten at jeg ser veldig annerledes ut, dette er sikkert ikke veldig normalt for de fleste men det går ann å nesten ikke bli gjenkjent på et år. Anonymkode: 8215b...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå