AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Fruen klager over at hun legger på seg og at rumpa eser ut. Likevel gjør hun ingenting med det. Spiser som før og ingen mosjon. Jeg blir så sykt lei av å høre henne klage, og samtidig være så tiltaksløs. Tenker hun ikke på at jeg kan gå lei? At jeg ikke lengre gidder høre på klagingen? At jeg kan oppfatte henne mindre attraktiv? Hva gjør at hun godtar dette egne forfallet? Uten å ta tak i det? Anonymkode: 139a7...963 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Neste gang hun sier det så foreslå at dere kan begynne å trene fast? Er hun positiv så hjelp til å gjennomføre, feks book dere inn på en aktivitet eller sett opp fast tid. Eller spør om dere feks skal prøve en sånn matkasse med sunnere mat? Er det du eller hun som vanligvis lager middag? Hvis det er hun kan jo du tilby deg å lage mer mat og si at du kan prøve deg på noen sunnere retter Anonymkode: 8fc68...b86
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker hun ikke på at jeg kan gå lei? At jeg ikke lengre gidder høre på klagingen? At jeg kan oppfatte henne mindre attraktiv? Hva gjør at hun godtar dette egne forfallet? Uten å ta tak i det? Anonymkode: 139a7...963 Har du spurt henne? Lurere å spørre henne, enn oss. Anonymkode: b0c20...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå