Gå til innhold

Y stoler, vurdere de.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på Y stoler. 

Noen som har de? Er de god å sitte i? 
Noen som vet om de kan komme på noe redusert pris framover? Eller skjer det aldri? 

Anonymkode: badf8...585

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sett på Y stoler. 

Noen som har de? Er de god å sitte i? 
Noen som vet om de kan komme på noe redusert pris framover? Eller skjer det aldri? 

Vi har en stående i gangen. Den er ikke spesielt god å sitte i, men pen å se på 😅

De fleste møbelbutikker pleier å ha Januarsalg, hvor man får 10-15% på alle bestillingsmøbler.

Anonymkode: cde48...3b6

• Liker 3
Skrevet

De fine, men ikke gode å sitte i. 

Anonymkode: 57b38...8c6

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes de er skikkelig gode å sitte i! Har tenkt på de selv, men mannen min synes det er for lite kreativt med de mest kjente designklassikerne, så han nekter😆

Anonymkode: 97aa7...d91

• Liker 2
Skrevet

De er ikke gode å sitte i, vi gikk for Scandia stoler i steden. De er veldig gode. 

IMG_2095.png

Anonymkode: f6fc6...bd7

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Synes setet er litt hardt og så får jeg øverste del av stolryggen (selve stolpen) inn i ryggsøylen, noe som gjør veldig vondt etter kort tid.

Anonymkode: b886f...c82

Skrevet

Jeg driver litt med trekking av møbler og sånt og dermed snakket med en god del folk angående Y-stolen. Og de sier alle det samme. Den ser pen ut, men er ubehagelig å sitte i. Man må ofte ha en ekstra sittepute på plass for at den skal bli behagelig. Og de sitteputene som lages spesifikt til Y-stolen er overprisa i tillegg.

Gå for komfort OG design, ikke bare design. Og velg noe annet.

Anonymkode: 2bb8b...2f9

• Liker 4
Skrevet

De er sååå fine, men vet ikke hvordan de er å sitte i. 

Anonymkode: 699a3...60e

Skrevet

Jeg har bare prøvd de o butikk  Jeg syntes de var gode å sitte i.

Skrevet

Jeg har også bare prøvesittet i butikk, og likte det, synes de var behagelige. Men har nesten bestemt meg for å ikke gå for Y-stoler pga. at de er ganske plasskrevende, i og med buen ofte krasjer med bordet og at stolene derfor ikke kan settes helt inntil bordet når de ikke er i bruk. Jeg har fått mer lyst på folkestolen. 

Y-stolene får man med noen prosent avslag iblant, men veldig store prisavslag tror jeg aldri det er. 

Anonymkode: bdd23...7a1

Skrevet
Jif skrev (8 timer siden):

Jeg har bare prøvd de o butikk  Jeg syntes de var gode å sitte i.

Forskjell på å sitte noen sekunder i dem og å sitte der over lengre tid. Greit med behagelige stoler når man kanskje skal sitte ved bordet en stund...

Anonymkode: 6d010...251

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt y stolene på kjøkkenet i fem år nå og sitter godt på dem. Den eneste ulempen er at de tar mer plass da de ikke kan dyttes helt inntil bordet, som nevnt tidligere i tråden

Anonymkode: 73471...f94

• Liker 1
Skrevet

Gode å sittejj for meg på 170. Ikke de beste for mann på 190 med hensyn til ryggen. Opptil 30 % avslag på verket interiør nå

Anonymkode: d2dcd...53a

Skrevet

Jeg synes de er gode å sitte i. Sittet i dem i middagsselskap. Er kvinne på 160+, vet ikke om det har noe med saken å gjøre. 

Anonymkode: fa17a...f13

Skrevet

Takk for mange tilbakemeldinger. Dere som sier de ikke er god å sitte i, hvilke stoler er bedre å sitte i? 

ts

Skrevet

Kjempeubehagelig å sitte i dem dessverre 🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...