AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Litt irriterende at vi fortsatt holder fast på den normen at det er mannen som skal gjøre første move. Noen av oss er litt nervøse og hadde satt pris på et spark i ræva (metaforisk for at DU gjør første trekk). Så for de av dere damer som faktisk gjør første move; i hvilket form kommer dette i? Jeg antar det er ganske annerledes enn det menn gjør 😅 Anonymkode: 2a48f...d10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Det kommer jo an på setting og første move for hva... Og første move med en person, trenger ikke ha samme fremgangsmåte som første move med en annen. Jeg har ingen problemer med å sende den første meldingen. Jeg kan fint spørre om å møtes. Jeg kan gå for det første kysset. Jeg kan ta initiativ til den første overnattingen. Anonymkode: 9285c...726 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Litt irriterende at vi fortsatt holder fast på den normen at det er mannen som skal gjøre første move. Noen av oss er litt nervøse og hadde satt pris på et spark i ræva (metaforisk for at DU gjør første trekk). Så for de av dere damer som faktisk gjør første move; i hvilket form kommer dette i? Jeg antar det er ganske annerledes enn det menn gjør 😅 Anonymkode: 2a48f...d10 Litt usikker på i hvilken sammenheng du mener «first move»? 😊 Her var det hun som tok initiativ for en første date. Hun fikk telefonnummeret mitt av en felles venn og sendte meg en sms. Hun skrev bare at det var veldig hyggelig å treffe meg igjen (vi møttes på en sosial tilstelning mange år etter vi sist så hverandre), og spurte om jeg ville møtes/finne på noe hyggelig 😊 Om du mener seksuelt? så varierer det hvordan hun tar «first move» Anonymkode: f2b70...611 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her var det hun som tok initiativ for en første date. Hun fikk telefonnummeret mitt av en felles venn og sendte meg en sms. Hun skrev bare at det var veldig hyggelig å treffe meg igjen (vi møttes på en sosial tilstelning mange år etter vi sist så hverandre), og spurte om jeg ville møtes/finne på noe hyggelig 😊 Anonymkode: f2b70...611 Vakkert! Anonymkode: 2a48f...d10
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg tar første move ved å gjøre meg tilgjengelig. Være der han er. Engasjere ham i samtale. Anonymkode: a788d...6e8 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tar første move ved å gjøre meg tilgjengelig. Være der han er. Engasjere ham i samtale. Anonymkode: a788d...6e8 Det er ikke å ta første move. Anonymkode: d51ac...04d 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Dette har jeg gjort, men det er noen år siden jeg var singel: Gått bort og sagt hei. Sendt første melding for å vise min interesse. Sagt det rett ut: Jeg liker deg. Anonymkode: e2b1f...a13
exictence Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det hun som tok initiativ for en første date. Hun fikk telefonnummeret mitt av en felles venn og sendte meg en sms. Hun skrev bare at det var veldig hyggelig å treffe meg igjen (vi møttes på en sosial tilstelning mange år etter vi sist så hverandre), og spurte om jeg ville møtes/finne på noe hyggelig 😊 Anonymkode: f2b70...611 Sånn har jeg og gjort det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ikke å ta første move. Anonymkode: d51ac...04d Jo. Første move er å legge til rette for kontakt. Anonymkode: a788d...6e8 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 En fyr hadde en flørtende tone overfor meg hver gang vi møttes, men de første par årene jeg kjente ham var det ikke aktuelt. Jeg lot som jeg ikke skjønte hintene. Da jeg ble enslig, og møtte ham på en tilstelning på et hotell, hvisket jeg romnummeret mitt i øret hans da jeg forlot nachspielet. Han kom etter. Anonymkode: 1f4c2...123 1
ClausSaus Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt irriterende at vi fortsatt holder fast på den normen at det er mannen som skal gjøre første move. Noen av oss er litt nervøse og hadde satt pris på et spark i ræva (metaforisk for at DU gjør første trekk). Så for de av dere damer som faktisk gjør første move; i hvilket form kommer dette i? Jeg antar det er ganske annerledes enn det menn gjør 😅 Anonymkode: 2a48f...d10 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 Hadde en liten flørt i noen måneder, uten at det utviklet seg noe videre. Endte opp med å sende noen utfordrende bilder til han i fylla. Da var det gjort, nå er vi kjærester. Anonymkode: cb3bc...696
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jo. Første move er å legge til rette for kontakt. Anonymkode: a788d...6e8 Her er i hvertfall jeg uenig. Kaller det ikke et fremstøt, før det ligger en risiko i det. Å hilse, eller være på samme sted, er ikke det samme som å aktivt vise interesse. Anonymkode: 5ec23...865
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg ba han med ut, sjenert type. Skulle det bli noe så fikk man ta saken i egne hender. Han skjønte ikke alle hintene mine, om så et skilt klasket han i trynet og så hun hinter frem til noe 🤣 så da var det sånn her. Jeg har prøvd og flørtet men entet skjønner du det ikke, ellers er du ikke interessert, så da lurer jeg på kunne du tenke deg og gå ut på date med meg, jeg liker deg veldig godt. Han sa ja og etter det gikk det ganske fort til vi ble et par Anonymkode: 8385b...2c7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg sendte en melding og spurte om vi skulle finne på noe. Fikk svar, han traff noen andre så da gikk ikke det. Jeg synes det er kjempeflaut og unngår denne personen. Nå er det en annen jeg kjenner som sender meg meldinger og snap men er usikker på om han bare er hyggelig eller liker meg. Meldingene går på felles interesser vi har. Denne gangen tenker jeg at jeg bare skal være hyggelig tilbake. Han får ta initiativet, jeg tør ikke mer. Anonymkode: 8ff35...fa4 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #16 Skrevet 15. oktober 2023 Må bare kopiere inn svaret mitt i en annen tråd her😅 Åhh, husker så godt den første tiden med han som ble mannen min! Vi traff hverandre på en felles trening, og fant raskt tonen som venner. Jeg var ikke ute etter noen mann, og han tenkte ikke på meg på den måten i begynnelsen, for han var nettopp kommet ut av et kjipt forhold. Men vi hang mer og mer, begynte å flørte litt via tekst, men var ellers veldig forsiktig rundt hverandre. Jeg tok motet til meg til slutt og inviterte han hjem på pizza, han var der noen timer og stemningen ble mer og mer ladet, men ingen av oss våget å gjøre noe fremstøt😅 Jeg har aldri vært så frustrert som den kvelden, både når han var der, og etter at han var gått🙈 Dagen etter hadde jeg senvakt, og han ville møte meg etter jobben, bare for å treffes. Så jeg kjørte og traff han, og vi satt i bilen hans i timer! Til slutt så fant jeg ut at nå måtte noe skje, det var utrolig rart og vanskelig, for jeg har aldri gjort noe lignende før, men jeg spurte rett og slett om når han hadde tenkt å kysse meg🙊 Og da "hoppet" han på meg, også var det gjort😂❤️ Anonymkode: ae9a7...c57 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. oktober 2023 #17 Skrevet 15. oktober 2023 Har tatt første initiativ til kyss og holde hender, kose osv mange ganger. Men ikke første steg å vise interesse. Det er alltid menn som viser interesse først og som da får meg interessert og da kan jeg ta initiativ. Mange men tør ikke ta initiativ til kyss eller noe intimt pga meetoo. Det har flere fortalt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå