Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begge barn. Er sammen så mye vi kan. Kjenner hverandre så godt som to mennesker kan etter 1 år og 3 mnd. Har nok livserfaring til å vite hva vi ser etter og hva vi ikke vil ha. Når er det greit å flytte sammen?

Anonymkode: d733a...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har begge barn. Er sammen så mye vi kan. Kjenner hverandre så godt som to mennesker kan etter 1 år og 3 mnd. Har nok livserfaring til å vite hva vi ser etter og hva vi ikke vil ha. Når er det greit å flytte sammen?

Når dere føler det er rett. Men sørg for at barna har møttes først. Litt gradvis.  For ellers kan dere ende opp i et evig problem. Om barna ikke går overens. 

Så hvis barna ikke har møttes ennå, så  bør man ha møter på max to timer i starten. Evnt prøvd en helg på en hytte etterhvert. Pass på at det blir gjort aktiviteter, som binder gjengen sammen, så e ikke rekker å kjede seg for lenge. Gode minner skaper gode relasjoner, og de vil tåle hverandres feil litt bedre etterpå om de først blir kjent på positiv måte

Anonymkode: 97206...758

• Liker 1
Skrevet

Når man er så blakk at man ikke har noe valg. Ellers er det jo helt unødvendig å bo sammen.

Anonymkode: 33f0c...215

• Liker 3
Skrevet

Har en kjæreste og vi har begge barn. Vi skal ikke flytte sammen pga barna. 

Anonymkode: 466c8...2f7

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Det er snart 2 år siden det ble slutt med meg og eksen og barna sliter enda med følelsene sine pga bruddet. Eksen har hatt en ny vennine fra dag en, håper han tenker på barna først og ikke seg selv som alltid! Man kjenner ikke hverandre godt nok kun etter et år.

Anonymkode: daf95...154

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når dere føler det er rett for dere.. Andres mening har ingenting å si her  😊  Kun dere kjenner dere selv godt nok til å avgjøre dette.. Noen flytter sammen etter 6mnd, andre etter 4 år.. Når man flytter sammen har ikke noe å si for andre enn dere. Kjør på. 

Anonymkode: d6e62...11b

• Liker 1
Skrevet

Ikke før evt barna er klare for det. Dere som voksne er en ting, men dere har også ansvar for barna deres.  
Sørbo et også et alternativ, man MÅ ikke bo sammen. 

Anonymkode: 38b69...147

• Liker 2
Skrevet

Når man er gift. Min mening.

K35

Anonymkode: 5c3d3...984

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når man er gift. Min mening.

K35

Beklager. Leste ikke hi. Trodde det var snakk om generelt, og ikke der begge hadde barn fra før av.

Syns helt ærlig ikke det er noen god ide, om begge har barn fra før av.

Dersom en eller begge er skilt, mener jeg begge bør fortsette å leve alene, og sette barna sine først.

Man er faktisk ikke avhengig av en partner for å ha et godt liv, og barna er viktigere enn kjærester.

Skrevet

Når dere føler dere klare og ønsker det! Drit i hva andre mener.

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ungene bestemmer. Om dere har spandert masse tid sammen, hatt ferier sammen og bodd hos hverandre i lengre ferier og ser at ungene kommer overens og snakket med de og hørt hva de tenker og føler.

Ikke minst at dere har like verdier og moraler om oppdragelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...