remix2020 Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Jeg fikk et spørsmål her om dagen fra en som har hatt noen tøffe år etter et samlivsbrudd. Han er mann midt i livet, som meg. Har vært singel en stund og har en vanskelig økonomisk situasjon etter skilsmisse, pandemi og arbeidsledighet. Han krabber seg sakte, men sikkert tilbake til normalen, men har det fortsatt utfordrende. På online dating er det mange kvinner som søker menn som har «alt på stell» og han spurte meg om han i hans situasjon da var datebar eller om han i det hele tatt var kjærestemateriale? Han ønsker å finne kjærligheten, men lurer på om han kanskje må være singel til han har alt på stell igjen… Hva sier dere damer om dette? Må en mann på 40+ ha egen bolig, stabil økonomi, jobb osv. for å være kjærestemateriale? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 På ingen måte. Du kan leie og må ikke ha den beste lønna heller. Det viktigste er at man har god kjemi og kan gi og motta kjærlighet til hverandre. Din verdi som mann har ingen verdens ting med økonomien din å gjøre ❤️. Kompisen din er bra nok og det er du også ❤️. Anonymkode: 68bde...943 2 1
remix2020 Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): På ingen måte. Du kan leie og må ikke ha den beste lønna heller. Det viktigste er at man har god kjemi og kan gi og motta kjærlighet til hverandre. Din verdi som mann har ingen verdens ting med økonomien din å gjøre ❤️. Kompisen din er bra nok og det er du også ❤️. Anonymkode: 68bde...943 Takk for fine ord til oss gutta❤️
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 remix2020 skrev (7 minutter siden): Takk for fine ord til oss gutta❤️ Det er bare tull at de fleste kvinner går etter status. Selv ønsker jeg er godt forhold der vi har fine samtaler, finner på hyggelige aktiviteter sammen, har mye nærhet og sex, og kan bruke mye tid sammen i hverdagen. Mannens økonomi bryr jeg meg ikke om ❤️. K 39 Anonymkode: 68bde...943 1
remix2020 Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare tull at de fleste kvinner går etter status. Selv ønsker jeg er godt forhold der vi har fine samtaler, finner på hyggelige aktiviteter sammen, har mye nærhet og sex, og kan bruke mye tid sammen i hverdagen. Mannens økonomi bryr jeg meg ikke om ❤️. K 39 Anonymkode: 68bde...943 ❤️🙏❤️
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Håper du får 100 bra svar her. Anonymkode: 68bde...943 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 Han bør ha et intensjonelt og reflektert forhold til sitt eget liv og situasjon. Så må vi ha kjemi og ville sånn noenlunde det samme med livet. Om han velger å leve billig, bo lite eller være arbeidsledig og jobbe når han må, så har jeg full respekt for det. Om han er i en bølgedal i livet, men på vei tilbake til der han vil være, så er det ikke noe galt i det. Du skriver "tilbake til normalen", men hva er normalen . Vi må slutte sammenligne oss med andre og tenke at full jobb, stort hus og fin bil er noe alle ønsker. Vennen din er sikkert gulle god. Anonymkode: bb1cc...27a 3
anonym78910 Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 remix2020 skrev (14 timer siden): Jeg fikk et spørsmål her om dagen fra en som har hatt noen tøffe år etter et samlivsbrudd. Han er mann midt i livet, som meg. Har vært singel en stund og har en vanskelig økonomisk situasjon etter skilsmisse, pandemi og arbeidsledighet. Han krabber seg sakte, men sikkert tilbake til normalen, men har det fortsatt utfordrende. På online dating er det mange kvinner som søker menn som har «alt på stell» og han spurte meg om han i hans situasjon da var datebar eller om han i det hele tatt var kjærestemateriale? Han ønsker å finne kjærligheten, men lurer på om han kanskje må være singel til han har alt på stell igjen… Hva sier dere damer om dette? Må en mann på 40+ ha egen bolig, stabil økonomi, jobb osv. for å være kjærestemateriale? Betyr ingenting for meg snill, ærlig og omtenksom er det jeg ser etter. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 anonym78910 skrev (8 minutter siden): Betyr ingenting for meg snill, ærlig og omtenksom er det jeg ser etter. Enig. Emosjonell modenhet trumfer det meste ❤️ Anonymkode: ca0f2...a8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 remix2020 skrev (På 15.10.2023 den 8.14): Hva sier dere damer om dette? Må en mann på 40+ ha egen bolig, stabil økonomi, jobb osv. for å være kjærestemateriale? Definitivt ikke. Men det er viktig å forstå verdien av den han er og akseptere at for enkelte av damene han kanskje ønsker å bli kjent med så er ikke den han er i dag det rette for dem. Det går fint ann at en kvinne som har egen bolig, stabil økonomi, jobb etc vil gå inn i en relasjon med en mann som er der kompisen din er, men da må hun mest sannsynlig se verdien av det han ønsker å bli, og se at dette er noe han jobber aktivt mot. At det ikke bare er noe han sier. Jeg tror det beste din kompis kan gjøre er å definere seg selv der han er i dag og gjøre det han kan for å være lykkelig der han er i dag med det han har i dag. Da stiller han sterkere i datingmarkedet og vil utstråle noe som er attraktivt og som engasjerer de som han møter på sin vei. Anonymkode: cd24d...ba4 1
Blåtrå Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 Kvinner over 40 bryr seg ikke om økonomien, det er kjemien som teller. Vi er ikke ute etter å bli forsørget. Om han sakte men sikkert er på vei oppover igjen, har han et mål, det er stabilt. 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå