Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg hadde en heftig krangel. Han er en flink pappa og mann på de fleste områder, men noe han gjør får meg til å tenne på alle pluggene.

Han har ved flere anledninger kommet farende for å " redde situasjonen". Han tar brått fra meg det jeg har i hendene for å fullføre. 

Dette gjorde han i dag da jeg målte opp for å lage grøt og babyen skrek. Han stønnet oppgitt. 

Vi var hos slektninger sist helg og han kommenterte mens min far var ute " skal dette være kaffe og koseprat eller kan vi komme oss hjem snart". Han var snurt fordi vi bare kom for å hjelpe med noe, men selvsagt ville de slå av en prat. Han hadde da sittet for seg selv og i liten grad engasjert seg. Han kritiserte hele " opplegget" og mente at en lang kjøretur med babyen var tullete og egoistisk ( min ide). Jeg føler at han har så lite tålmodighet og toleranse. 

Det med å ta fra meg det jeg har for å gjøre tingene bedre, det finner jeg meg ikke i. Han har gjort utrolig mye for oss de siste dagene og bruker det som argument i krangelen, men for meg er det å opptre slik uhørt uansett hvem som gjorde hva og hvor mye eller lite.

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du forteller litt lite for å kunne bedømme to ulike situasjoner. 
Umiddelbart er det jo ikke greit å ta ting ut av hendene dine, men høres samtidig ut som om han var frustrert på babys vegne?? 
Jobber han raskere enn deg? 
kløner du? 

Anonymkode: e5f73...772

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes du forteller litt lite for å kunne bedømme to ulike situasjoner. 
Umiddelbart er det jo ikke greit å ta ting ut av hendene dine, men høres samtidig ut som om han var frustrert på babys vegne?? 
Jobber han raskere enn deg? 
kløner du? 

Anonymkode: e5f73...772

Han orker ikke å høre på skrikingen. Han var på badet og hørte skrikringen. Han ba meg passe på litt, noe jeg forsøkte samtidig som jeg pumpet melk. La fra meg pumpeutstyret og målte opp grøt, så det tok jo litt tid. Han kom overbærende ut av badet i et forykende tempo, huffet seg og tok bollen mes grøt ut av hendene på meg for å overta

Skrevet

Er du helt sikker at han uffer seg eller er det slik du oppfatter han? Du sier du står og pumper, lager grøt og passer baby - i mitt hode hadde jeg bare vært glad om mannen kom og tok over noe. Har du faktisk snakket med han? Spurt han hva han mener når han tar over og hva som går gjennom hodet hans? 

Anonymkode: 17159...093

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du helt sikker at han uffer seg eller er det slik du oppfatter han? Du sier du står og pumper, lager grøt og passer baby - i mitt hode hadde jeg bare vært glad om mannen kom og tok over noe. Har du faktisk snakket med han? Spurt han hva han mener når han tar over og hva som går gjennom hodet hans? 

Han var oppgitt.

Skrevet
Karli skrev (Akkurat nå):

Han var oppgitt.

Hvorfor svarer du ikke på om du har prøvd å snakke med han? Jeg syns det er for lite informasjon til å faktisk svare på spørsmålet ditt. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...