AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 Hvordan er miljøet på skolene? Hvordan er det der i forhold til resten av vestkanten i Oslo? Hvordan er det fysiske område for barn å vokse opp? Anonymkode: 38d90...e4d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Hovseter er jo kjent for å være vestkantens Østkant, og det stemmer. Jeg har bodd mellom Røa og Hovseter. Det er to helt forskjellige verdener. Anonymkode: 71b7e...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hovseter er jo kjent for å være vestkantens Østkant, og det stemmer. Jeg har bodd mellom Røa og Hovseter. Det er to helt forskjellige verdener. Anonymkode: 71b7e...fa2 Er det positivt? Jeg mener, har hørt så mye om tøft skolemiljø på vestkanten pga press på alt fra klær til om man bor pent nok til dyre ferier og skyhøyt forbruk. Og mye mobbing og utenforskap. Anonymkode: b8f1e...c2c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hovseter er jo kjent for å være vestkantens Østkant, og det stemmer. Jeg har bodd mellom Røa og Hovseter. Det er to helt forskjellige verdener. Anonymkode: 71b7e...fa2 Hvilke to steder er helt forskjellige verdener? Røa og Hovseter? Eller går de for det samme? Blir vel ikke mer vestkant en Vinderen, ris og Slemdal? Er det riktig? Anonymkode: 38d90...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå