Majer Skrevet 15. oktober 2023 #1 Skrevet 15. oktober 2023 La oss si at en dame ligger med en ekkel tinderfyr også ligger hun senere med meg. Da hadde jeg følt meg ekkel. Om jeg deretter hadde funnet drømmedama hadde jeg følt at jeg gjorde henne ekkel og ved å ha sex med henne. Hva er galt med å tenke at andre er ekle egentlig? Jeg merker at denne tankegangen blir sett ned på, men den baserer seg jo på folk sine handlinger. Jeg vil si det er verre å ikke føle attraksjon pga øyenfarge, høyde eller hårfrisyre. Tanker?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2 Skrevet 15. oktober 2023 Kannskje det har å gjøre med at du ser på mennesker på en uvanlig måte. Ikke som personer, men som bruksmateriell for deg og din nytelse? Har du lav selvtillit? Er du mye sint på folk og må gå ut sinnet ditt på et vis? Er du en følelsestype istedenfor rasjonell? Føler du deg utenfor samfunnet? Ser du ned på kvinner? Anonymkode: da978...97f 17 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #3 Skrevet 15. oktober 2023 Vel. Hvis du ser på mennesker som objekter og at sex er besudling av disse objektene, bortsett fra når det er du som har sex med dem (fordi du er jo "ren"), så sliter du med menneskesynet ditt. Biologisk er det også totalt feil. Det er veldig kort vei fra det du snakker om til at du ikke tåler at drømmedama di har kontakt eller nærkontakt med andre overhodet. Og det ville de fleste kalt en form for psykopat sjalusi. For du vil se denne ekle besudlingen over alt. Det er ikke bra det her. Det er biologisk feil og kan være psykisk belastende for dama di at du har sånne tanker. Kan være smart å snakke med noen profesjonelle og rydde litt opp i dette. Anonymkode: 6be1f...bc9 6 3
KallePils Skrevet 15. oktober 2023 #4 Skrevet 15. oktober 2023 Du tenker for mye, Sokrates. Hadde dere sex? Ja. Var det gøy? Ja. Ble du kvitt henne igjen? Ja. The end. 4
Majer Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kannskje det har å gjøre med at du ser på mennesker på en uvanlig måte. Ikke som personer, men som bruksmateriell for deg og din nytelse? Har du lav selvtillit? Er du mye sint på folk og må gå ut sinnet ditt på et vis? Er du en følelsestype istedenfor rasjonell? Føler du deg utenfor samfunnet? Ser du ned på kvinner? Anonymkode: da978...97f Ja, men jeg hadde jo ansett meg selv som ekkel i så måte. Jeg ser vel mest ned på tinderfyren som startet det hele. Jeg misliker stort sett andre menn, men har heller litt for høy selvtillit ovenfor kvinner. Jeg får ut sinne på trening, er følelsesmenneske, men stort sett rasjonell- typ jeg vet at dette ikke er 100% rasjonelt, men det er ingen som tester seg for mrsa eller skabb på sex og samfunn. Så sånn sett er det en viss rasjonell side som den følsomme siden min utnytter for det den er verdt. AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vel. Hvis du ser på mennesker som objekter og at sex er besudling av disse objektene, bortsett fra når det er du som har sex med dem (fordi du er jo "ren"), så sliter du med menneskesynet ditt. Biologisk er det også totalt feil. Det er veldig kort vei fra det du snakker om til at du ikke tåler at drømmedama di har kontakt eller nærkontakt med andre overhodet. Og det ville de fleste kalt en form for psykopat sjalusi. For du vil se denne ekle besudlingen over alt. Det er ikke bra det her. Det er biologisk feil og kan være psykisk belastende for dama di at du har sånne tanker. Kan være smart å snakke med noen profesjonelle og rydde litt opp i dette. Anonymkode: 6be1f...bc9 Det kan være en knivsegg ja. Samtidig finnes jeg nesten ikke sjalu. Jeg kunne feks tenkt at det var innenfor at en kjæreste var utro så lenge det var med en mann som med ekstremt stor sannsynlighet ikke har smittsomme sykdommer. Jeg hadde ikke blitt sammen med noen jeg ikke stolte på- så tviler altså sterkt på at jeg noen gang blir kontrollerende. Endret 15. oktober 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 Syns det er helt greit å tenke at andre er ekle, men man trenger ikke alltid si det man tenker. Om folk ikke vasker hendene etter toalettbesøk, eller kliner snott på setet i bussen, syns jeg man kan si noe. Det er eksempler som baserer seg på dårlig oppførsel. Å personlig ikke like noen fordi man syns vedkommende hadde stygt hår, eller teit stemme, kan man godt holde munn om Anonymkode: a9b64...5c5 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Skrevet 15. oktober 2023 For meg høres det ut som du mener at ekkelhet er smittsomt... Det er det ikke... Anonymkode: 5a672...0dd 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #8 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg høres det ut som du mener at ekkelhet er smittsomt... Det er det ikke... Anonymkode: 5a672...0dd hvis ekkelheten skyldes sykdom, kan den det. Anonymkode: a9b64...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Skrevet 15. oktober 2023 Du vet når tankesettet er det samme som hos Durek, ja.. Da er du gal. Anonymkode: 2184d...ed2 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #10 Skrevet 15. oktober 2023 Selvfølgelig er det greit og tenke at andre er ekle. Som svar på overskriften. fallt litt ut av hi, så lenge det ikke er sykdommer med i bildet smitter du ikke drømmedama med ekkelheten til den ekle typen fra Tinder som den forrige dama du pulte lå med før deg.. begynn og tenke sånn, så er vi alle som har et sexliv dritekle, for det er garantert at vi har pult noen ,som har pult noen, som har pult noen, som har pult noen, som har pult noen som vi synes er ekle 😅 Anonymkode: c9109...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #11 Skrevet 15. oktober 2023 Hvorfor føler du at du gjør en dame ekkel ved at dere har sex sammen?? Så lenge det er gjensidig så er det vel stor sjangs for at det bare er digg og at begge føler seg bra? Anonymkode: 9503b...a75 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): hvis ekkelheten skyldes sykdom, kan den det. Anonymkode: a9b64...5c5 Det er ingenting i TS sitt innlegg som indikerer at ekkelheten han snakker om er sykdom. Anonymkode: 5a672...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #13 Skrevet 15. oktober 2023 Majer skrev (5 timer siden): La oss si at en dame ligger med en ekkel tinderfyr også ligger hun senere med meg. Da hadde jeg følt meg ekkel. Om jeg deretter hadde funnet drømmedama hadde jeg følt at jeg gjorde henne ekkel og ved å ha sex med henne. Hva er galt med å tenke at andre er ekle egentlig? Jeg merker at denne tankegangen blir sett ned på, men den baserer seg jo på folk sine handlinger. Jeg vil si det er verre å ikke føle attraksjon pga øyenfarge, høyde eller hårfrisyre. Tanker? Er det galt da? Jeg er uenig i at det blir sett ned på. Vi har ulike standarder for hva som er ekkelt, og jeg vil gjerne ha en mann med lik standard som meg selv. Det betyr ikke at jeg ser ned på deg eller andre. Jeg synes langt skjegg er ekkelt. Da holder jeg meg unna menn med langt skjegg, og de skal slippe å forholde seg til meg. Anonymkode: 67354...0da 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #14 Skrevet 15. oktober 2023 Du har lov til å tenke og føle som du vil. Så lenge du holder deg unna kvinner du mener er "smittet med ekkelhet", så er det vel ikke noe problem? Du slipper å forholde deg til de, og de slipper å forholde seg til deg. Har man forskjellige preferanser, så går man hver sin vei. Det er ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 77592...825
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #15 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg høres det ut som du mener at ekkelhet er smittsomt... Det er det ikke... Anonymkode: 5a672...0dd Jeg kjenner en som tenker sånn, hen har ocd og plages av tvangstankene sine. Det virker ikke som om hi skjønner at det bare er tanker. Anonymkode: cf66e...855 3 1
Majer Skrevet 15. oktober 2023 Forfatter #16 Skrevet 15. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kjenner en som tenker sånn, hen har ocd og plages av tvangstankene sine. Det virker ikke som om hi skjønner at det bare er tanker. Anonymkode: cf66e...855 Jeg forstår at det bare er tanker og at det ofte ikke engang er sykdommer inne i bildet, men la meg bruke krøllete rygghår som eksempel. Mange synes det er ekkelt uten at det nødvendigvis fører til dårligere hygiene. Et annet mer ekstremt eksempel er å ha tilgriset munn etter at man har spist. Mange synes det er ekkelt selv om det ikke er farlig å ha fersk prim klint utover ansiktet. Endret 15. oktober 2023 av Majer 1
herzeleid Skrevet 16. oktober 2023 #17 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg tror de aller fleste synes noe eller noen er ekle, men av høfflighetsgrunner sier en såklart ikke dette til dem og en forventes nok å late som en ikke synes det. Det som kanskje er mer utfordrende er tilfellene der noen har en adferd de fleste synes er ekkel men der personen selv ikke forstår dette og kanskje delvis motiveres av en tro på det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #18 Skrevet 16. oktober 2023 9 hours ago, Majer said: Jeg forstår at det bare er tanker og at det ofte ikke engang er sykdommer inne i bildet, men la meg bruke krøllete rygghår som eksempel. Mange synes det er ekkelt uten at det nødvendigvis fører til dårligere hygiene. Et annet mer ekstremt eksempel er å ha tilgriset munn etter at man har spist. Mange synes det er ekkelt selv om det ikke er farlig å ha fersk prim klint utover ansiktet. Men det er høyst uvanlig å tenke at noen som en gang har hatt fersk prim rundt munnen fortsatt er skitten og ekkel etter å ha vasket det bort, og at alle personer vedkommende kysser blir smittet av denne ekkeltheten, for så å vidreføre det til alle de kysser igjen. Da er det mye ekle og skitne mennesker som vandrer rundt omkring. Anonymkode: 3ba69...707 2
Andro Skrevet 16. oktober 2023 #19 Skrevet 16. oktober 2023 Alt er greit å tenke og føle. Ikke alt er greit å si høyt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #20 Skrevet 16. oktober 2023 On 10/15/2023 at 6:56 AM, Majer said: La oss si at en dame ligger med en ekkel tinderfyr også ligger hun senere med meg. Da hadde jeg følt meg ekkel. Om jeg deretter hadde funnet drømmedama hadde jeg følt at jeg gjorde henne ekkel og ved å ha sex med henne. Hva er galt med å tenke at andre er ekle egentlig? Jeg merker at denne tankegangen blir sett ned på, men den baserer seg jo på folk sine handlinger. Jeg vil si det er verre å ikke føle attraksjon pga øyenfarge, høyde eller hårfrisyre. Tanker? Hvorfor orker du å hisse deg opp over hypotetiske problemstillinger? Eller er du en sånn som krever å få se Tinder-loggen til alle du vurderer å date, så du kan vurdere ut fra bildene hvem som er ekle og ikke? I så fall tviler jeg på at du har, eller vil få deg noe dette århundret, så da sitter du igjen og hisser deg opp over en hypotetisk problemstilling du har funnet på i hodet ditt. Produktivt? Tvilsomt, men you do you. Anonymkode: 95732...f45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå