Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... Nå er tredagerspassa utsolgt og den fullstendige Lineup'en er fortsatt ikke lagt ut. Det eneste jeg veit er at jeg SKAL se Emperor. Nå har jeg også fått høre at det blir annonsert enda et grisefett band på inferno-kickoff'en. Det ser da altså ut til at jeg må belage meg på å kjøpe tre dagspass. Noen flere som skal ta turen?

Skrevet

Vi hadde bestemt oss (vi: min metal-mann og jeg) for å reise nedover (vi kommer fra Trøndelag) i påska på inferno-festival i år. Men...vi måtte ta fornuften fatt, for vi har rett og slett ikke råd :sur: Skuffa! Billettene er vel så og si utsolgte nå så det er vel for snart for sent uansett om man plutselig skulle bli rik.......

Det blir sikkert bra! Skulle ønske vi kunne dra, fint alternativ til påskefeiring det der!

Skrevet

dagspassene er jo ikke utsolgt. 400 spenn for en dag. Ta bilen fatt slik at reisa blir billigere. Hvis dere ikke kjenne noen som bor i Oslo som dere kan overnatte hos så finnes det billige pensjonater med god standard rundtomkring.

Skrevet

kjøper ett dagspass eller to, tipper det blir koselig.

Skrevet
Har billetter! :)

Da må vi møtes! vorspiel hos meg og hu i svingen!

Skrevet
dagspassene er jo ikke utsolgt. 400 spenn for en dag. Ta bilen fatt slik at reisa blir billigere. Hvis dere ikke kjenne noen som bor i Oslo som dere kan overnatte hos så finnes det billige pensjonater med god standard rundtomkring.

Jo, må innrømme det frister. Følger jo med da, for å se hvilke band som skal spille.

Må tygges på. Er ikke påske enda!!

Skrevet
Jo, må innrømme det frister. Følger jo med da, for å se hvilke band som skal spille.

Må tygges på. Er ikke påske enda!!

Emperor reunion! det er jo en once in a lifetime konsert!

Skrevet
Da må vi møtes! vorspiel hos meg og hu i svingen!

:ler: Count me in!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...