Gå til innhold

Hvorfor har noen menn så trang til å beskytte seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dere menn...jeg lurer litt på dette....

Hvis ei jente vil treffe en mann og spør rett ut om dette ganske tidlig. 

Blir dere sjarmert eller skremt? 

Hilsen en nysgjerrig trollejente 😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen sånn erfaring men jeg ville blitt sjarmert :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Irak skrev (1 time siden):

Jeg kan bli rørt av en kvinne som ønsker meg noe deilig.. selvfølgelig går vi hånd i hånd hjem❤️🙈

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare jeg som ikke skjønte spørsmålet her?🙈

Anonymkode: df137...b02

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bare jeg som ikke skjønte spørsmålet her?🙈

Anonymkode: df137...b02

Det var flere som ikke skjønte det så du er ikke alene 🤣🙈. Unnskyld jeg lot meg rive litt med her tror jeg 🙈

Endret av Irak
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (19 minutter siden):

Jeg kan bli rørt av en kvinne som ønsker meg noe deilig.. selvfølgelig går vi hånd i hånd hjem❤️🙈

Det er sjarmerende det ❤️lettrørt delen altså ❤️. Liker å ☁️ jeg. 

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Blir spennende å se om jeg har rett da i forhold til hva jeg tenker du er 😉. Ser sånn ut ❤️. Så kan du lure på hva det er 😉. Jeg tenker mye rart jeg serru 🤣😉❤️. Gleder meg 😘🫧🔥🌞så håper jeg at jeg gleder deg 😘

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjedde. Gir deg svaret her jeg.

Takk. Jeg er ganske ny på dette her skjønner du. Har ikke peiling faktisk. Så takk for tilbakemelding. Tja si det du....

Trollejente betyr at jeg elsker å tulle og tøyse. Ikke noe mer enn det. Humor er viktig for meg. Liker å tro at jeg er en gledesspreder skjønner du. Har så langt fått gode tilbakemeldinger på det så det er gøy. Er jo moro når folk setter pris på den insane barnslige humoren min. De gale har det godt sies det. Er enig i det.

Kryptisk? Velger mystisk jeg. Liker å tro at jeg er det. Du får selvfølgelig lov til å mene akkurat hva du vil. Elsker at andre er uenige med meg. Kjært barn har mange navn. Ord har makt. Viktig å prøve å ha forstand. Da snakker jeg om meg selv. Kan ikke lese andres tanker heldigvis. Liker å tro at jeg er god til å tyde kroppsspråk. Det virker som barn liker meg ihvertfall og det er det største komplimentet jeg får. Liker å trolle med barn. De troller tilbake.

Med å beskytte seg selv så tenker jeg på stolthet. Tenker at det kan komme i veien for mange gleder og behov vi har. Meg selv inkludert. Av og til er det viktig å beskytte seg selv. For all del. Håper ingen føler på at de trenger å beskytte seg rundt meg da. Jeg klarer å beskytte meg selv til en viss grad. Liker ikke vampyrer for å si det sånn. Er vel derfor jeg er så himla glad i løk.

Nå fikk du mye mer enn du spurte om. Kjenner på at det henger sammen likevel så håper jeg det går greit. 

Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

Vet ikke helt hva som skjedde. Gir deg svaret her jeg.

Takk. Jeg er ganske ny på dette her skjønner du. Har ikke peiling faktisk. Så takk for tilbakemelding. Tja si det du....

Trollejente betyr at jeg elsker å tulle og tøyse. Ikke noe mer enn det. Humor er viktig for meg. Liker å tro at jeg er en gledesspreder skjønner du. Har så langt fått gode tilbakemeldinger på det så det er gøy. Er jo moro når folk setter pris på den insane barnslige humoren min. De gale har det godt sies det. Er enig i det.

Kryptisk? Velger mystisk jeg. Liker å tro at jeg er det. Du får selvfølgelig lov til å mene akkurat hva du vil. Elsker at andre er uenige med meg. Kjært barn har mange navn. Ord har makt. Viktig å prøve å ha forstand. Da snakker jeg om meg selv. Kan ikke lese andres tanker heldigvis. Liker å tro at jeg er god til å tyde kroppsspråk. Det virker som barn liker meg ihvertfall og det er det største komplimentet jeg får. Liker å trolle med barn. De troller tilbake.

Med å beskytte seg selv så tenker jeg på stolthet. Tenker at det kan komme i veien for mange gleder og behov vi har. Meg selv inkludert. Av og til er det viktig å beskytte seg selv. For all del. Håper ingen føler på at de trenger å beskytte seg rundt meg da. Jeg klarer å beskytte meg selv til en viss grad. Liker ikke vampyrer for å si det sånn. Er vel derfor jeg er så himla glad i løk.

Nå fikk du mye mer enn du spurte om. Kjenner på at det henger sammen likevel så håper jeg det går greit. 

Mann 35.

Anonymkode: 8e60c...cb2

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Sjarmert. Elsker damer som tar initiativ:)

dessverre altfor få gjør dette.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 15.10.2023 den 5.27):

Jeg kan bli rørt av en kvinne som ønsker meg noe deilig.. selvfølgelig går vi hånd i kuk  hjem❤️🙈

😲

Skrevet
Lurven skrev (1 time siden):

😲

"hånd i kuk hjem" Haha, men det har også skjedd.. Men det var fordi hun ville varme fingrene sine på vinteren, jeg er en varm og god person vettu🤪

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Irak skrev (På 15.10.2023 den 3.31):

Jeg blir sjarmert av det, for det er sjelden damer gjør det, selv om de er veldig interessert.

Men kan forstå at menn som har brent seg på damer blir mer forsiktig og stenger seg litt mer inne, kom nesten i det hølet selv etter å ha blitt sviktet på det groveste av en som sa hver dag at hun elsker meg, men heldigvis lot jeg ikke henne påvirke meg i etterkant

Endret av Artmo3
  • Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

"hånd i kuk hjem" Haha, men det har også skjedd.. Men det var fordi hun ville varme fingrene sine på vinteren, jeg er en varm og god person vettu🤪

😁

Skrevet

Vi beskytter ikke oss selv, men vi tror kanskje ikke på det hvis en dame er så direkte. Er jo et kjent ordtak, at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det.

M44

Anonymkode: a987f...7f3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vi beskytter ikke oss selv, men vi tror kanskje ikke på det hvis en dame er så direkte. Er jo et kjent ordtak, at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det.

M44

Du har et poeng der. Trenger ikke å gjelde sex da. Kan være for å teste kjemi feks. Den er jo viktig. Ikke alle er så glad i chatte som meg 🤣😉. Kanskje noen ikke liker å kaste bort tid på feil person. Da er det raskere å møte de.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

M44

Hehe, sier ikke det mer om menn egentlig? Når dere oppfører dere slik så er dere FALSKE…. 🙄 åååh. Party pOOPers ass. Så man skal liste seg rundt på tå som bestemor mus for at det skal virke autentisk? 🤣 oh My god… orker ikke mer menn ass. 🤪

Anonymkode: f6a56...7eb

Gjest Inverto
Skrevet

Beskytte meg selv? Fra ei dame som viser romantisk interesse? Da fuck....
Og hvorfor snakker du til deg selv? 🤣

Men om jeg forstår deg riktig så gjelder dette at dama gjør første move(?)
Det er nå bare kult det

Skrevet
Inverto skrev (17 minutter siden):

Beskytte meg selv? Fra ei dame som viser romantisk interesse? Da fuck....
Og hvorfor snakker du til deg selv? 🤣

Men om jeg forstår deg riktig så gjelder dette at dama gjør første move(?)
Det er nå bare kult det

Jada. Det er kult det. Men hvis man blander inn litt sånn galskap og intensitet menn pleier å ha, så blir menn fort turned off. Jeg har jo lyst til å være like ræva og despo som menn når de er frempå…. 😞 urettferdig at jeg må være sexy når menn ikke behover å være sexy. 

Anonymkode: f6a56...7eb

Skrevet

Er da bare hyggelig det?

Måtte lese 4 ganger før jeg forsto spørsmålet, håper jeg traff med svaret. 😅

Anonymkode: edd95...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...