Gå til innhold

Har lyst til å bli kjent med en fyr på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et godt øye til en fyr på jobb en stund og har lyst til å bli bedre kjent med han (vet han er singel), men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem? Han er en del eldre enn meg, jeg er 29 og han 44, om det har noe å si. Vi jobber på helt forskjellige avdelinger så jeg ser han ikke så ofte, kanskje 1-2 ganger i uka når vi går forbi hverandre i gangen. Han sier alltid hei først og smiler til meg, og kanskje jeg tolker det feil men han holder liksom øyekontakten akkurat litt lenger enn "normalt". Så jeg håper jo at han synes jeg er attraktiv da.. 😂

Anonymkode: 7d12d...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt barnslig å tro St alt handler om utseende når man er blitt voksen.

Anonymkode: b7d1b...172

• Liker 5
Skrevet

Vis på en enkel måte at du er interessert, legg han til på Instagram/face eller hva dere nå har, lik noen bilder. 

Anonymkode: 20361...d99

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vis på en ekkel måte at du er interessert

Dette. Snøret rett i bånn!

Anonymkode: 3ba87...ff7

• Hjerte 1
Skrevet

Så lenge du tåler at han er 74 når du er 59 så er det bare å kjøre på. Samtidig bør du spørre deg selv om hvorfor han er 44 og singel.

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Så lenge du tåler at han er 74 når du er 59 så er det bare å kjøre på. Samtidig bør du spørre deg selv om hvorfor han er 44 og singel.

Hvorfor det? Han kan være skilt. Mange i den alderen er det pga samlivsbrudd.

Anonymkode: 57e0c...47c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor det? Han kan være skilt. Mange i den alderen er det pga samlivsbrudd.

Anonymkode: 57e0c...47c

Ja, men det er greit å vite om det er derfor eller om han er umoden for alderen, ikke klarer å binde seg etc. Folk som er skilt har statistisk høyere risiko for å skille seg igjen. Sier ikke at det i seg selv er en dealbreaker, men man må grave en god del.

Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Ja, men det er greit å vite om det er derfor eller om han er umoden for alderen, ikke klarer å binde seg etc. Folk som er skilt har statistisk høyere risiko for å skille seg igjen. Sier ikke at det i seg selv er en dealbreaker, men man må grave en god del.

Hvis han er umoden for alderen passer han jo perfekt med noen som ... ikke er på hans alder

Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Hvis ei på 29 hadde vist interesse for meg, så hadde jeg sett det som en mulighet for å starte på nytt. Med barn og hele pakka igjen. På sikt.... ikke kall meg rødt flag nå 🤣🤣

Skrevet

synes du burde holde deg unna han der. 15 år er mye og det vil sikkert ikke vare kanskje etter noen par ligg så er du i en klein situasjon på jobb. Det er bare en enkel crush grunnet gjensyn gang på gang. tror neppe du hadde sett i hans retning ur på gata eller like a han på tinder

la det gå og finn deg noen på din egen alder. opp til 35 maksen

Anonymkode: 89bb6...11f

Gjest WhisperingWind
Skrevet
Majer skrev (På 15.10.2023 den 20.46):

Tja. Dater en på 45 som er singel, aldri har vært gift og ikke har barn. Rett og slett fordi han ikke har møtt en han har ønsket de tingene med🤷🏻‍♀️

Selv er jeg 41, alenemor med unge🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...