Gjest golddigger Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 jeg har en pilotfetisj. Hvordan tror dere jeg kan få tak i en Pilot? Dem virker ikke særlig smarte, men kjekke er dem. Godt tjener dem også. Skal jeg bli flyvertinne?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 jeg har en pilotfetisj. Hvordan tror dere jeg kan få tak i en Pilot? Dem virker ikke særlig smarte, men kjekke er dem. Godt tjener dem også. Skal jeg bli flyvertinne? ← Ja
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Prøv og let i trygdekøen eller på Aetat. De fleste av dem er snart der.
Leo Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Det er nok en fordel at de ikke er så smarte! Like barn leker best vet du ! Jeg kjenner en pilot som har tre barn med tre forskjellige og alle tre er/var så vidt jeg vet flyvertinner...
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #6 Skrevet 25. januar 2006 De bor ofte på hotell når de har hatt en lengre flight. Undersøk med selskapene hvilke hoteller de bor på (og velg selskap med omhu - billigselskapene har ofte mange gamle piloter, andre selskaper, vel...), dra og sett deg i hotellbaren med en liten drink.
Leo Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 Forresten er de svært sykelige av seg, så lege er vel også et godt alternativ...
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #8 Skrevet 25. januar 2006 Evt flytt til USA og bosett deg i nærheten av en skole for piloter. Jeg vet om en som skaffet seg en pilot på den måten
Gjest Jalileh Skrevet 25. januar 2006 #9 Skrevet 25. januar 2006 Forresten er de svært sykelige av seg, så lege er vel også et godt alternativ... ← er dem?
Leo Skrevet 25. januar 2006 #10 Skrevet 25. januar 2006 er dem? ← Det må du vel ha fått med deg Så og si alle pilotene i SAS er jo sykmeldt for tiden...
Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2006 #11 Skrevet 25. januar 2006 Skal jeg bli flyvertinne? ← Eller kanskje liksågodt pilot? Da detter du automatisk ned på andre piloters mentale nivå.
Lipstick Skrevet 25. januar 2006 #13 Skrevet 25. januar 2006 Hva i all verden skal du med en stadig sykemeldt pilot? Jeg vil heller ha en tøff brannmann
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #14 Skrevet 25. januar 2006 Myten om flyver flyvertinne lever visst i beste velgående blant uvitende. Det er vel ikke mer vanlig enn at noen få finner hverandre på en hvilken som helst arbeidsplass Glamourtiden er over, og flyvertinnene overnatter ikke spesielt ofte på hoteller.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #15 Skrevet 25. januar 2006 Tja, du kan jo starte med å slanke deg, farge håret blondt, kle deg som en flyvertinne og begynn med å møte regelmessig opp ved Gatene ved de bitte små Rimi-flyplassene som Norge har (likner jo utedasser i blikkskur fra Polen).. Så kan du smile, se dum ut og ikke si noe. Da kommer pilotene strømmende til, vet du! Si at du heter Renate eller noe og se like snill ut som en sykepleier, så blir du nok gift du og, skal du se.
Gjest Jalileh Skrevet 25. januar 2006 #16 Skrevet 25. januar 2006 Det må du vel ha fått med deg Så og si alle pilotene i SAS er jo sykmeldt for tiden... ← Blond er jeg også.
Varja Skrevet 25. januar 2006 #17 Skrevet 25. januar 2006 Tror ikke piloter er spesielt dumme. Sier som en tidligere i tråden, hvorfor ikke heller bli flyger selv istedenfor flyvertinne? Ikke noe galt med å være flyvertinne, men hvis målet er å treffe en pilot må det jo flygerakademiet være det beste stedet å starte. Da kan du jo finne en å gjøre lekser og øvelsesflyge med.
MunichMachine Skrevet 25. januar 2006 #18 Skrevet 25. januar 2006 Skaff deg utstyr for ekstrem kulde og bygg om en værballong for persontrafikk. Kom deg så opp i ca. 30.000 fots høyde med radio-skanner. Da kan du chatte med piloter direkte og sende fysiske meldinger. Tren godt på å være snar med hurtige bevegelser da flyene ligger på 280-300 meter i sekundet der oppe. Jeg vet ikke om noen som har gjort dette, så du vil sikkert være den første med dette. Orginalitet og spontanitet teller blant piloter, for plutselig er det ikke morro å fly og da er de på bakken for det meste av tiden sånn rent teknisk altså. Husk at piloter alltid har et fly å rekke, sitt eget. Husk at over skyene er himmelen alltid blåøyd. Husk at svarte bokser er noe andre får når piloten gikk på do. Husk at piloter ikke er dumme, de har bare høytflyvende interesser. Og til sist, de er ALDRI alene om feilene de begår og kan skylde på andre hvis de er i stand til å dekke over sine feil. Det siste der er hvis de kommer ut av det med underlivet i behold. Og det er ikke så så ofte, da 300 meter i sekundet eller mer med bråstopp vil unektelig ha noe effekt på helsebildet. Så kjøp noe fint med motor selv, og vær din egen pilot. For i sengen kan det umulig gå galt av sted, da den bare styres av de til enhver tid G-String's som befinner seg i nærheten. (G-nedtrekkskrefter med maks. 9.8 meter i sekundet fra naturlig fallhøyde).
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #19 Skrevet 25. januar 2006 Gå til nærmeste legekontor imorgen, der sitter de nok i kø for å skaffe seg sykemelding. Kjenner en pilot jeg, men han er ikke særlig kjekk (synes jeg ialelfall)
Gjest Isabellas Skrevet 26. januar 2006 #20 Skrevet 26. januar 2006 Vil du bare i buksa på de, så bli flyvertinne! Vil du gifte deg, kom deg på et party med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå