Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som har billig såpe og pledd fra Europris etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge en tråd på singelforumet så var ikke det greit. Selv syns jeg det er snobbete å dømme folk som har håndsåpe fra First Price f.eks. Husk at vi er mange som går gjennom vanskelige tider økonomisk, og må spare der vi kan. Det viktigste for meg når jeg kommer hjem til noen er at de har det rent :)

Anonymkode: 36bfe...70f

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke helt om jeg tenker noe. 

man trenger vel ikke ha dårlig råd fordi man har såpe fra europris eller First Price? 

Det kan vel bare handle om at man ikke føler for å bruke mer penger på såpe ?

• Liker 35
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg tenker at de bryr seg litt mindre om sånne ting enn meg, og det er jo greit.

Personlig liker jeg f.eks såper som kjennes bedre ut på huden, lukter bedre osv. Og jeg liker pledd av gid kvalitet. Hvis dette ikke er ting de prioriterer, så står de jo fritt til det.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at de er smarte mennesker. Hvem faen gidder å betale det 7 dobbelte for en fancy shmancy såpe på en dyr butikk? Du blir ikke akkurat reinere av det bare dummere og blakkere 

Anonymkode: 98b9e...810

Signerer denne 😂 så lenge huden min tåler såpa må den gjerne være billigst mulig. Men jeg blir veldig glad når jeg får litt «dyre» såper til jul eller bursdag, har noen sjukt gode og fine på Home & Cottage som lukter nydelig og blir som et skum, men koster 180 😂 men kjekt å få i gave!

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Pleier heller kjøpe den billige såpa og ta den over på en dyr flaske med pumpe 😁 er bare fornuftig og økonomisk det da... 

• Liker 25
  • Nyttig 9
Skrevet

Helt ærlig? Tenker at de er litt kjipe 😅 Særlig First Price. Jeg betaler heller noen kroner ekstra slik at jeg får noe som lukter godt og har en finere flaske 👍🏻 Og foretrekker skikkelige pledd i bomull eller ull, ikke plast fra Europris.

Anonymkode: 02708...c0f

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Tenker det er litt… harry? Og det samme med å handle "interiør" på Nille.

Da lar jeg heller være å handle…

Anonymkode: 07d7f...bf2

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gir beng i hva andre gjør i grunn. Men for min del er håndsåpe foreks fra helsekosten pga både min hud og miljø. Har fått et slikt "billig pledd" i gave en gang, pus elsker det, det plager meg ikke. 

Anonymkode: 5a907...c50

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Kjøp firstprice såpe og hell over i annen dispenser. 

#lifehac 

Anonymkode: 11329...c02

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker mer om dem som bare skal ha design møbler og det beste av alt - også tjener de det samme eller dårligere enn meg. 

Anonymkode: fef10...643

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Sånt tenker jeg ikke over, jeg kan synse at en såpe lukter veldig mye, det er jeg ikke helt fan av men det handler ikke om merket eller flaska. 
Jeg heller nøytral sin såpe over på såpeflasker fra Jysk selv.

Vi har en hel haug pledd, mesteparten stikker bikkja av med så da er det lite poeng med dyre ting, de må bare kunne vaskes og være myke for å få innpass her. Helst ren ull men er de syntetiske så går de i slik guppypose i vaskemaskina. 

Anonymkode: 04b80...823

• Liker 4
Skrevet

Tenker at det er lurere å kjøpe såpe på Normal.. like billig, finere design og lukter bedre 🫡

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg driter fullstendig i det om hva mine nærmeste bruker. Vi skal være temmelig glad for at vi lever og har så mange goder i dette landet her. Husk landsmenn, vi var like langt nede og enda verre u landene en gang vi også. Familier på 10 15 sov i samma rom. Var ikke annet enn poteter og spise. Lus og forferdelse og fattigdom..  slutt og vær så jævla arrogante sier bare jeg. Før eller senere vil gud ta fra oss det å. 

At det i det hele tatt går an og stille så dumt spm. 

Og rettere sagt du blir dummere og blakkere og ikke renere av og kjøpe dyre såper heller akkurat. 

Anonymkode: 98a8a...c47

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Tenker at de som tenker over andre menneskers såpevalg, har veldig lite å tenke på ellers 😅

Anonymkode: 2bee0...e7a

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Vi har 1,7 mill inn i året og kjøper såpe til 9.90 på Rusta, pledd på Europris og nips jeg liker på Nille. Derfor sliter vi heller ikke økonomisk. 

Anonymkode: 5fadc...555

• Liker 39
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har 1,7 mill inn i året og kjøper såpe til 9.90 på Rusta, pledd på Europris og nips jeg liker på Nille. Derfor sliter vi heller ikke økonomisk. 

Anonymkode: 5fadc...555

Klokt sagt.

Er man klok så vet man bedre enn saueflokken for og si det sånn.  Vi er for naive og overforbrukere av ting og tror det dyreste er beste og bare for ikke go tape ansikt og vise status.  

Folk forstår ikke at de tjener på og markedsføre seg ved og bruke alle disse salgstriksene og ett hav av helt uforståelige ord som enhver tror betyr det dem ser fordi det er så dyrt. 

Har jobbet i disse industriene før og MYE av det dyre dere betaler for er det merket som blit betalt for. Ikke selve kvaliteten.  

Anonymkode: 98a8a...c47

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ang såpe: så lenge jeg liker lukta og huden min også liker den så er jeg superhappy. Enormt pluss om jeg finner noe som også er billig 👏

Ang pledd: så er det en smakssak for enhver hva slags stil de har, hva slags egenskaper i pleddet de ønsker, og hva de liker å ha mot huden. 

Europris har myke fint synes jeg men ikke alltid det er min stil akkurat. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er egentlig mest interessert i å få vite hvordan folk vet hva som er fra Europris, hvis de synes den butikken er så jævlig at de ikke kan tenke seg å handle der? For da har de vel aldri satt sine bein der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...