Milea8 Skrevet 18. oktober 2023 #121 Skrevet 18. oktober 2023 Oioi… hjelpes meg! Med så mye som skjer rundt om i verden nå- så henger DU deg opp i at venninnen til ditt barn har spist på Mc’D og det HELE 2 ganger på en uke?! 🤦🏼♀️ Jeg skjønner hvorfor mange gruer seg til barnet skal begynne på skole, når det beryktede mammapoliti passer på skrike så høyt så mulig om både det ene og andre, ja, for vi må ikke glemme at dette er en sak for BV. Hallo?! 🤦🏼♀️ TS, hvis du virkelig har et sånt syn, at du må rakke ned på hvordan andre velger å leve sine liv har du veldig lite gjøre. Jeg må nok være veldig ansvarsløs som forelder jeg da, for vi spiser Mc’D mat en gang i blant: i sommer tror jeg til og med at vi spiste det hele 3 ganger på 1 uke. Jo, også må jo nevne at jeg er jo selvutnevnt Toro kokk- så jeg er nok en sikkelig dårlig mamma og et stort samtaleemne både hos BV og hos foreldrene til barnas venner🫣 2
Uglems Skrevet 18. oktober 2023 #122 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 8.38): Det er vel sånn sett ikke det største tapet å miste kontakt med barna i en fastfood-familie, fordi MacDonalds-mor og frityr-far blir fornærmet. Anonymkode: 19ffc...e9f Frityr far... 😂 Men herregud for noen holdninger. Det er jo barna dere støter bort. Og er det ikke litt kjipt om barna deres blir smartere enn dere og unngår å ta med venner hjem fordi foreldrene ikke klarer å ta seg sammen og gjør vennene ukomfortable?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #123 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 18.10): Vi bor øde til, uten noen MacDonalds tilgjengelig. Så en gang i året ca når vi besøker familie på Østlandet spiser vi Macdonalds på vei bort og på vei hjem igjen. Veldig stas for ungene, personlig er jeg ikke glad i det. Men det blir jo to ganger på en uke! For noen slappe, dårlige foreldre vi er 🫠 Anonymkode: 6f80c...f53 Det tristeste er at du har oppdratt barna dine til å synes at MacDonalds er toppen av lykke. Gratulerer med det. Gjett hva de vil spise når de kan bestemme selv da… AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 18.12): Hvis man tenker litt utover nesetippen så kan det jo hende de hadde det ekstra travelt denne uken og at McD var den letteste og raskeste måten å få i seg mat på. Vi var nylig der hele tre ganger på en uke rett og slett fordi det ikke var tid til noe annet. Her bør dere i kommentarfeltet jobbe hardt i å finne ut hvem jeg er slik at dere kan sende bekymring. Makan. Anonymkode: 1ed44...96d Jeg tror ikke hva jeg leser. Ikke tid til noe annet enn å kjøre innom en junkfood kjede? Hva med å skrelle en banan eller spise en ferdiggrillet kylling, hvis det er for tidkrevende å smøre en brødskive eller steke noen egg? AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette innlegget gjør meg kvalm! Ikke det at barnet fikk McDonald's 2 ganger på ei uke i høstferien, men mammapolitiet som skriker høyt om det! Jeg har nettopp vært to dager på leteaksjon etter en savnet liten gutt som igår ble funnet omkommet! Og her skriker foreldre om at ett barn fikk mat, og ble mett- dog på noe usunn mat, men mat! Og tenk TO ganger på EI uke! Det var nok kjempe stas for denne jenta, som skrøt av hvor heldig hun har vært i ferien! Voksne folk, ta dere sammen og se sammenhengen før dere peker fingre! Håper for guds skyld dere er bilde av perfeksjon selv!! Barna mine får både sunn, og til tider usunn mat! Men de er mette, trygge og varme-alltid!❤️ Anonymkode: fc284...c49 Dette må seriøst være det mest smakløse jeg har lest her inne. Dra inn et dødt barn for å fremme junkfood-forherligelsen din? Fy så kvalmt! Håper virkelig du går i deg selv og sletter det der, tenk om de pårørende leser her inne! Anonymkode: 19ffc...e9f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #124 Skrevet 18. oktober 2023 Folk som lager sånne her tråder er samme folk som gir barna sine Domino spaghetti saus. Anonymkode: 53b3d...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå