Gå til innhold

Null passion i et satt forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unger og alt involvert. Kan jeg være utro for lidenskapens skyld? Kun det jeg savner. 

Anonymkode: 44190...66a

Skrevet

Ja, men stor sjanse for at du ender opp single og med samvær.  Kjør på! 

Anonymkode: 8f21e...0d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Unger og alt involvert. Kan jeg være utro for lidenskapens skyld? Kun det jeg savner. 

Hvis du er kvinne, ja. Hvis du er mann, nei. Du ser, kvinner er alltid offer i slike situasjoner og menn er manipulerende egoister. 

Anonymkode: 1fc8f...f3e

• Liker 1
Skrevet

Nei. Du kan ikke være utro for lidenskapens skyld. Du er heller ikke låst i ett forhold. Det er noe du bare tror. Hva er det som er så farlig med å kommunisere med mannen din? Si det rett ut. At du trenger lidenskap ganske fort eller så går du.

• Liker 1
Skrevet

Dersom lidenskap er viktigere for deg enn hele forholdet ditt, respekt, familie og din selvverd, så ja. 

Anonymkode: ef61d...277

• Liker 2
Skrevet
Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Nei. Du kan ikke være utro for lidenskapens skyld. Du er heller ikke låst i ett forhold. Det er noe du bare tror. Hva er det som er så farlig med å kommunisere med mannen din? Si det rett ut. At du trenger lidenskap ganske fort eller så går du.

Hva om du vet svaret?

Anonymkode: ca54e...c98

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om du vet svaret?

Da er det skilsmisse. Jeg forstår ikke at det er ett tema engang.

• Liker 1
Skrevet

Gjør jo bare forholdet verre. Har du allerede en du kan ha passion med? eller skal du ut på jakt først?

Anonymkode: 12bf2...a7a

• Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (16 minutter siden):

Da er det skilsmisse. Jeg forstår ikke at det er ett tema engang.

Utroskap er en mellomstasjon. Dersom hun er utro og samtidig tar vare på familien er det bedre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utroskap er en mellomstasjon. Dersom hun er utro og samtidig tar vare på familien er det bedre.

Nei. Det er aldri ett alternativ. Man kan ikke være utro og ta vare på familien. Det sier seg selv. Det ødelegger familien.

• Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (26 minutter siden):

Nei. Det er aldri ett alternativ. Man kan ikke være utro og ta vare på familien. Det sier seg selv. Det ødelegger familien.

Noen kan. De som klarer å skille det ene fra det andre.

Anonymkode: 7cfd6...32b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei,det tror jeg ikke. Man kan jo høre med barna om hva de syntes om at mor/far driver å ligger rundt.

Skrevet
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Nei,det tror jeg ikke. Man kan jo høre med barna om hva de syntes om at mor/far driver å ligger rundt.

Hvorfor skal en høre med barna, angår det dem? Er det de som har avlagt ekteskapsløfte?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal en høre med barna, angår det dem? Er det de som har avlagt ekteskapsløfte?

Hvorfor? Det klarer du ikke å tenke deg frem til selv? Jeg regner med at barnene er en del av familien, mulig jeg har misforstått her. Barna har alt å gjøre med trivsel til mor og far å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er begge foreldre enige om at det går så greit å skille det ene fra det andre da? Er rimelig sikker på ar om det var greit har det ikke vært holdt som en hemmelighet, og dermed heller ikke vært utroskap men et åpent forhold. 

Holder du noe hemmelig, vet du at det ikke er greit og at det mest sannsynlig bryter opp familien. Jeg syns det er bedre å bryte opp familien før en er utro, ha såpass respekt for partner. Så er det lettere å samarbeide senere også, når du ikke har sveket dem og kastet bort tiden til noen hvor de også kunne levd og hatt det fint med noen. 

Anonymkode: fb8dd...e3e

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet

Nå har du lovet å være trofast mot han, så da synes jeg du skal holde det.

Du kan evt spørre om dere kan ha et åpent forhold hvis dere ønsker å bevare familien og er glad i hverandre.

Anonymkode: 0f05f...43d

Skrevet

Hvis man har et fungerende forhold så er utroskap et stygt tillitsbrudd.

Hvis jeg ensidig har bestemt at vi ikke skal ha et sexliv så opphører samtidig min «eiendomsrett» på partnerens kjønnsliv. Man kan ikke eie det man ikke vil ha.

Anonymkode: 2b532...592

• Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (7 timer siden):

Hun vil sikkert ikke skille seg fra mannen, for da må hun skille seg fra 50% fra barna, samt hun går glipp av pliktene og pengene han bidrar med inn i familien. Det samme gjelder sikkert han.

Skrevet

Ts her. 
Alt fungerer fint per nå, minus det lidenskapelige. Vi er som bror og søster. Dette har vi snakket om hundre ganger, så ingenting er nytt sånn sett.

Men jeg ønsker lidenskap og vil ikke leve resten av livet uten. Jeg har funnet en jeg kan få det med. 
Det jeg egentlig lurte på var om noen er utro her og lever fint med det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts her. 
Alt fungerer fint per nå, minus det lidenskapelige. Vi er som bror og søster. Dette har vi snakket om hundre ganger, så ingenting er nytt sånn sett.

Men jeg ønsker lidenskap og vil ikke leve resten av livet uten. Jeg har funnet en jeg kan få det med. 
Det jeg egentlig lurte på var om noen er utro her og lever fint med det?

Du kan si til mannen din at du vil ha sex. Han er gjerne velkommen å være med på det men da må han vise engasjement. Hvis ikke, da ønsker du å ha sex med noen andre men det har risiko med at det kan oppstå følelser som kan mulig lede til brudd dere imellom. 

Anonymkode: 1fc8f...f3e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...