Gå til innhold

Noen som har opplevd at han fikk panikk og stakk, men så kom tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det?

Anonymkode: 0b945...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer ofte tilbake men har sjelden forandret seg.

Anonymkode: 910e0...e41

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Det tok nesten ett år. Han fikk panikk i datingfasen, eller han betegnet oss vel som kjærester da han plutselig stakk. Full panikk for nytt forhold. 

Han dumpet meg i juni. Ca. februar kom han tilbake med halen mellom beina, veldig desperat og prøvde å sjarmere meg i senk. Han brukte myye tid på å få meg på kroken igjen. Vi ble sammen igjen i august, og har vært sammen i 8 år nå. Har barn også. 

Anonymkode: a9c4b...1d9

Skrevet

Kanskje ikke helt det samme, men noen mnd inn dreit jeg meg ut i fylla med å oppføre meg som en total drittsekk. Jeg var ikke med en annen mann, men kjæresten min er ekstremt opptatt av lojalitet og trofasthet og jeg viste han alt annet enn respekt denne kvelden. Egentlig var det vel jeg som fikk panikk og på en feig måte prøvde å stikke fra forholdet ved å få han til å avslutte det(?) 

Uansett så var ikke nyktre meg enig neste morgen så jeg ville jo fortsatt ha han! Men da hadde jeg skremt han og han avsluttet mer eller mindre alt. Jeg rakk såvidt å komme meg hjem (6 min) før han sendte melding og ville prate. Også fikset vi det, men det var en tung vei å gå å bygge opp tilliten igjen da. Vi er litt needy begge to, men har klart oss fint i årene etter det.

Anonymkode: 93119...76c

Skrevet

Ja, laaaang historie. 😅 

Men, nå denne gangen tror jeg det skal gå bra 😍😍

Anonymkode: ab037...11e

Skrevet

Min erfaring er at de alltid kommer tilbake. 

1. var sammen i 10år da jeg ble dumpet siden jeg begynte å hinte om barn og ekteskap. Angret etter 3 måneder. Da hadde jeg gått videre.

2. Angret etter 6mnd da det ble fort seriøst. Etter 9 måneder trygla han meg om å ta han tilbake. Og han maser enda. Tar kontakt en gang i året for å sjekke sivilstatusen min. 

3. Vi var på datern i 4 uker da han og kompisene dro på guttetur til Thailand. Hørte ikke en lyd fra han mens han var der. Etter 4 måneder stod han plutselig utenfor døra mi og ville fortsette der vi slapp. 

Det har vært flere og felles for disse mennene er at jeg tar de ikke tilbake. 

Anonymkode: e1161...4a0

• Liker 2
Skrevet

Først en halv uke, så 1 uke, så 1,5 mnd, så 3 måneder, så 3 måneder. Og så fant han ei ny, og som jeg vet, har han fått panikk minst én gang med henne, så fant de ut at hun var gravid, så to år senere giftet de seg. For mye styr med sånne som aldri blir fornøyd med det de har.

Anonymkode: a1fa8...df5

Skrevet

Ja. Det er sånn mer eller mindre historien med alle eksene mine. Eller de hvor man har datet og de stikker akkurat rundt når det begynner å bli seriøst.

Skjer det noen gang at de IKKE kommer tilbake, det lurer jeg mer på .. 😅

Anonymkode: e6447...351

• Liker 1
Skrevet

Glemte å svare på hvor lang tid det tar.. alt fra en dag til et år. Vil si noen mnd i snitt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det.  Traff han jeg er sammen med nå for 8 år siden.  Jeg gikk flere ganger grunnet panikk.  Ble rett og slett for glad i mannen.  Det var slutt i ca 5 år før jeg kom tilbake. Og heldigvis var han tøff nok til å prøve på nytt. Jeg karte ikke å glemme han.  Vi har nå vært sammen i vel ett år og har det helt fint. 

Mye av grunnen til at jeg fikk fra han er at jeg plutselig ble forlatt for en annen av min eksmann for mange år siden.  Har i ettertid hatt store problemer med å knytte meg til noen nye igjen.  

Anonymkode: 2b4c5...431

• Hjerte 1
Skrevet

Kjæresten min er sånn...han har uunvikende typ tilknytning. 

I mai ble han kjølig. Da hadde vi vært sammen i ett år. Jeg Brukte hele sommern På kjærlighetssorg. 

Nå er han kjølig igjen, antagelig pga jul som nærmer seg og så er han stressa. Så antar at han vil slå opp før jul. Denne gangen lurer jeg på om jeg bare skal stålsette meg og la det skje uten å si eller reagere så mye. Jeg ble utrolig såret i sommer. Nå lurer jeg på om jeg vil gi slipp med en gang og ikke svare så mye eller la følelser ta overhånd. 😵‍💫

Anonymkode: 49004...081

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

I mai ble han kjølig. Da hadde vi vært sammen i ett år. Jeg Brukte hele sommern På kjærlighetssorg. 

Nå er han kjølig igjen, antagelig pga jul som nærmer seg og så er han stressa. Så antar at han vil slå opp før jul. Denne gangen lurer jeg på om jeg bare skal stålsette meg og la det skje uten å si eller reagere så mye. Jeg ble utrolig såret i sommer. Nå lurer jeg på om jeg vil gi slipp med en gang og ikke svare så mye eller la følelser ta overhånd. 😵‍💫

Ah. Fy søren så slitsomt. Det er sånn han min oppfører seg og. Jeg er innstilt på bare å la han fare denne gangen. 

Anonymkode: 0b945...5be

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjør det. 

Vær like kald tilbake. Ikke kjip og slem, men bare helt nøytral. Si OK, pakk sakene og gå. Kutt kontakten. Lev ditt liv.

Han kommer til å komme tilbake igjen, spesielt når han føler på at han faktisk har mistet deg. Men det er ike hovedsaken her. Du må kjenne på om dette er noe du gidder mer. Og han må virkelig kjenne på at nå mister han deg faktisk, nå er det ingen vei tilbake, dette kan han ikke gjøre mot deg.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...