Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi i det minste bruke hvite/varmhvite adventslys utendørs?

La oss slippe grønne røde gule og lilla ADHD-lys!

Anonymkode: 5642a...bfc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal alle velge julepynt etter din smak? 

Anonymkode: a9a5a...369

• Liker 8
Skrevet

Tenker at folk får gjøre som de vil. 

Anonymkode: 65556...202

• Liker 4
Skrevet

Du bestemmer ikke hvilke farge andre skal ha på lysene sine.

• Liker 3
Skrevet

Hehe nei. 

Anonymkode: 39eb2...963

Skrevet

Ja fargede lys er grøssende stygt men de om det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig med deg Ts! Er så stygt og kvalmt med disse fargede lysene. Mannen min kom hjem med et sånt i fjor og barna digger de! Jeg tror de blir borte på mystisk vis dette året 🙈

Anonymkode: 5586a...82b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, hva jeg pynter med en min sak:tunge: Du står derimot fritt til å gjøre hva du vil på din eiendom. 

Anonymkode: 761d6...d9c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig med deg Ts! Er så stygt og kvalmt med disse fargede lysene. Mannen min kom hjem med et sånt i fjor og barna digger de! Jeg tror de blir borte på mystisk vis dette året 🙈

Kvalmt faktisk.... Det som er kvalmt er at du mener du er sjefen og kan overstyre både mannens og barnas smak. Voksne mennesker som skal ha ting på sin måte hele tiden er det verste som finnes. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De er flere enn deg, håper du taper den kampen. 

Da jeg var liten hadde bestefar en busk med kulørte lys. Det var det nydeligste og mest magiske jeg hadde sett den gang.

Hvorfor må dere være som alle andre? Det er snakk om én mnd, kan du ikke gi dem den gleden?

Håper virkelig ikke at du er en av de som alltid syter og klager over at mannen "aldri" bidrar.. For han her gjør jo det når det kommer til lys, men det er bare du som må kritisere alt fordi det ikke var sånn du ville ha det.. 

Anonymkode: 4e7d9...c6d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjør på med blinkende lys i alle verdens farger...elsker når den tiden der alt lyser opp..om det er farger eller hvit. Vi har alltid hat fargelys på juletre..som blinker etc...for det er gode minner for meg.

Verdens er så mørk og kald at kjør på med lys og farge 

• Liker 3
Skrevet

Vi har Philips Hue lys i oppkjørselen, hagen og ved inngangsdøren og bare for å irritere der TS, så har vi halloween belysning nå, den er rosa/lilla, Trick or treat 2 heter settingen, veldig fint. Ringeklokka har selvsagt halloween theme den også.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kvalmt faktisk.... Det som er kvalmt er at du mener du er sjefen og kan overstyre både mannens og barnas smak. Voksne mennesker som skal ha ting på sin måte hele tiden er det verste som finnes. 

Det skal du få mene akkurat som jeg mener om lysene 😃

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De er flere enn deg, håper du taper den kampen. 

Da jeg var liten hadde bestefar en busk med kulørte lys. Det var det nydeligste og mest magiske jeg hadde sett den gang.

Hvorfor må dere være som alle andre? Det er snakk om én mnd, kan du ikke gi dem den gleden?

Håper virkelig ikke at du er en av de som alltid syter og klager over at mannen "aldri" bidrar.. For han her gjør jo det når det kommer til lys, men det er bare du som må kritisere alt fordi det ikke var sånn du ville ha det.. 

Anonymkode: 4e7d9...c6d

Nei jeg klager svært sjeldent og han er absolutt en mann som bidrar. Kritiserte han heller ikke da de ble kjøpt, barna elsket lysene så de fikk selvfølgelig henge fremme til julen var over. Er ikke helt grinchen heller da 😅

Skrevet

Nå har ikke jeg adventlys ute, men lilla er da adventfargen. Hvorfor forandre slike ting? Skal julenissen har blå lue fordi du ikke liker rødt og da? Nei, tradisjonelle høytidsfarger velger jeg. Og enda mer på trass når slike ytringer kommer, at man tror jeg velger farger etter hva andre liker. Huff! 

Anonymkode: e2142...851

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet med fargede lys.

Blinkingen kan jeg spare meg for, men statiske farger, eller rolig fargeskiftende lenker, ser jeg ikke problemet med. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...