Gå til innhold

Hvordan er følelsen til dere kvinner i doggy, er det ikke litt flaut å blottlegge rumpehullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor liker jenter så godt doggy når det gjør de veldig nakne på en måte, mener ligsom det å åpne opp det mest intime hos de som det nærmeste man ser, altså rumpa og fitta. Jeg som mann elsker det så ikke tenk feil, men jeg som mann kunne aldri stått i doggy foran noen nettopp for ikke å blottlegge meg og ha full innsyn på mitt mest intime

Anonymkode: fab8c...358

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vet godt hvor deilige de er i den stillingen. Det er lettere å være deilig når du samtidig unngår øyekontakt. 

Anonymkode: 8fc17...26d

Skrevet

Poenget med sex er jo at det er intimt og sårbart. Det er noe av det siste jeg tenker på når jeg har sex med kjæresten i hvertfall.

Anonymkode: 7e87b...97b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er flaut. Når man er 17 og syns rumpehull er pinlig. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor liker jenter så godt doggy

Det der er en påstand jeg gjerne vil ha dokumentasjon på (dvs. i den forstand at det er en "favoritt" blant damer) :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har jeg aldri tenkt på henger meg ikke opp i slike tanker, har jeg sex så har jeg sex. Regner med fyren liker meg som jeg er når vi faktisk har sex. 

Er nok ikke lurt å overtenke sånn☺️

Anonymkode: 95142...e97

• Liker 5
Skrevet

Når jeg har sex så tenker jeg ikke på stilling eller hva den andre kan se. Sex nytes og ting skjer underveis. 

Anonymkode: 9b15b...a00

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Finnes ikke flaut. Vet at mannen min elsker både baken min og rumpehullet mitt. 

Har forøvrig aldri syntes det har vært flaut. Tenker at om noen ønsker å ta meg bakfra, så er de fullt klar over hva de ser og liker det de ser. Sex er jo både intimt og sårbart, og derfor er det viktig at man vet hva man gjør og at man tar vare på sexpartneren på en god måte.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvem sier at alle jenter (bruk gjerne daner/kvinner, jenter er barn ikke se dukker) liker så godt doggy? 

Jeg har aldri hatt noe som helst glede av den stillingen, og den gir meg null og niks stimuli. "Heldigvis" for meg har jeg en mann som etter årevis med idrett har knær som ikke duger til doggy. Meningsløs stilling i mine øyne, for alle andre enn menn. 

Anonymkode: 4ef8a...697

• Nyttig 1
Skrevet

Rare greier... Jeg har selv stått i doggy for kvinner jeg. Går helt fint det. Ikke flaut i det hele tatt. Hvorfor skal det være det ? Når man først har gått så langt at man er nakne sammen så har vel ikke det noe å si.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker doggy, aldri tenkt over at det skal være flaut 

Anonymkode: 70d25...3d5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville tro at det at man faktisk har sex med en person er mer intimt enn at personen kan se rumpehullet. Fyren har bokstavlig talt pikken inni deg og vil sannsynligvis sprute en god dose sæd inn i deg. I forhold til det er ei synlig kaviarstjerne en mye mindre deal

... vil jeg tro. Det ville i hvert fall jeg tenkt om jeg ble pult bakfra.

• Nyttig 2
Skrevet

Elsker doggy. Hvorfor skal jeg være flau over anus? 

• Nyttig 1
Skrevet

Og med det spørsmålet vil du oppnå at du ikke får ta damer i doggy igjen...? 

Anonymkode: f76fc...4b8

• Liker 2
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem sier at alle jenter (bruk gjerne daner/kvinner, jenter er barn ikke se dukker) liker så godt doggy? 

Jeg har aldri hatt noe som helst glede av den stillingen, og den gir meg null og niks stimuli. "Heldigvis" for meg har jeg en mann som etter årevis med idrett har knær som ikke duger til doggy. Meningsløs stilling i mine øyne, for alle andre enn menn. 

De aller fleste er glad i pizza, men så har du noen ytterst få som ikke kan fatte å begripe hvorfor folk gidder å spise noe så kjedelig mat. Du er en av disse. 

Og når det gjelder hvem som sier det? Kvinner selv. I utallige spørreundersøkelser. Av en rekke årsaker.

Anonymkode: f849e...484

• Liker 1
Skrevet

Om du synes doggy eksponerer, hva da med 69? Nesen praktisk talt i rumpen og øynene kun centimeter ifra...

Anonymkode: c9f41...89e

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være flaut? Jeg er da sammen med en mann jeg føler meg 100% trygg med.

Anonymkode: 314ad...752

• Nyttig 1
Skrevet

Æsj. For meg er dette en utgang for avfall. Ingenting skal inn den veien. 

Bæsjehullet er søppelsjakt.

Anonymkode: bec93...99a

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Helt greit at du ikke får noe ut av doggy, men ikke snakk for andre enn deg selv. Det er mange kvinner, meg selv inkludert, som liker den stillingen veldig godt.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsj. For meg er dette en utgang for avfall. Ingenting skal inn den veien. 

Bæsjehullet er søppelsjakt.

Anonymkode: bec93...99a

Det er ikke snakk om analsex, les tråden en gang til.

Anonymkode: 314ad...752

• Nyttig 2
Skrevet

Det var favoritten min inntil jeg fikk problemer med hemoroider. Nå får ingen ta meg i den stillingen igjen i tilfelle det ser helt jævlig ut der (har ikke turt å se selv men kjenner det er noe der hele tiden)🥲

Anonymkode: 746a0...4db

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...